Przekręcony gwint na śrubie od wahacza

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Przekręcony gwint na śrubie od wahacza

Post autor: Gangst3R » pn lut 02, 2009 13:14

Przekręcił mi sie gwint na śrubie mocującej wachacz (ten co wchodzi w tuleję od spodu, w tylnej części). Mam pytanie, w co jest wkręcona ta śruba? W wózek pod silnikiem, czy bezpośrednio w podłużnicę? Będę musiał to nagwintować na nowo i nie wiem co mam nagwintować.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn lut 02, 2009 18:29

Witam.Ta śruba przechodzi przez "sanki" i jest wkręcona w podłużnicę.Zajrzyj :bajer: jednak od środka pod wykładzinę czy nie ma jakiegoś wziernika pod zaślepką.Jeśli jest,to może rozwiercić urwaną i od środka dać nakrętkę :hmm:
Pozdrawiam i dołączam fotki (może coś pomogą) :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » pn lut 02, 2009 18:31

śruba z łbem sześciokątnym M12x1,5x82.


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

gateway1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: czw sty 22, 2009 22:18
Lokalizacja: warszawa

Post autor: gateway1 » pn lut 02, 2009 18:54

nie dostaniesz sie do tej nakretki ,masz dwie opcje popraw gwintownikiem dany gwint druga trzeba wycinac dziure w podluznicy z boku i wymienic nakretkie bez jakiegos magika od tych spraw sie nie obejdzie narazie



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn lut 02, 2009 19:20

Jest jeszcze jedna opcja.Wiele razy ją praktykowałem. :food:
Jeżeli śruba jest urwana przy samej podłużnicy,to pupa :ass: zbita (tylko wiertło ratuje),ale jeśli wystaje to można opuścić sanki,później nakręcić lub nałożyć większą nakrętkę na urwaną śrubę i przyspawać.Materiał wtedy się trochę rozszerzy i powinno dać się odkręcić :smoke:
Nie odkręcać zaraz po przyspawaniu!Odczekać 2-3 min.



Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » pn lut 02, 2009 19:27

Michaś_1977 pisze:Jest jeszcze jedna opcja.Wiele razy ją praktykowałem. :food:
Jeżeli śruba jest urwana przy samej podłużnicy,to pupa :ass: zbita (tylko wiertło ratuje),ale jeśli wystaje to można opuścić sanki,później nakręcić lub nałożyć większą nakrętkę na urwaną śrubę i przyspawać.Materiał wtedy się trochę rozszerzy i powinno dać się odkręcić :smoke:
Nie odkręcać zaraz po przyspawaniu!Odczekać 2-3 min.
Michaś, czytaj.... śruba się nie urwała tylko gwint się ukręcił :chytry:


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn lut 02, 2009 19:54

Nooo,he,he...Jakoś mi mi to umknęło...Sorki za zamieszanie :kwiat: ,a wracając do tematu to chyba lepiej będzie zrobić otwór od środka i dać nakrętkę,niż gwintować takim samym gwintem i miałoby odpaść.Grubsza śruba odpada,bo nie przejdzie przez tulejkę.Jeszcze raz sorki za zamęt :kwiat:



Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » pn lut 02, 2009 20:43

Michaś_1977 pisze:Grubsza śruba odpada,bo nie przejdzie przez tulejkę
Otwór w tulei ma 17mm.
I po kłopocie, nawierciłem wiertłem 12,5mm potem gwintownik M14/1,5 i śruba M14.
Zakręciłem i trzyma jak oryginał.
Dzięki za zainteresowanie.
pozdro


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 179 gości