Post
autor: Lipek81 » ndz gru 21, 2008 16:05
golfik88, rzeźba ewidentna. Wygląda, jakby ktoś dorwał ori instalalację od przeciwmgielnych (lub jakąś inną, mająca taką wtyczkę) i podłaczył ją do reflektorów w grillu. Dlaczego?
Przewód idący od wtyczki pod zbiorniczkiem w stronę przodu jest za długi (przynajmniej tak wydumałem z fotek, bo nie obejmują one całości, tylko części instalacji), nie jest on zapięty w zapinki - wg mnie, jak już, to powinien iśc po podłużnicy, razem z wiązką reflektora i być zapięty w te same zapinki.
Drugie zdjecie domyślam sie, że jest zrobione jakby od spodu - np. z kanału - i też pokazuje, ze instalacja nie jest oryginalna - piszesz, że coś tam poprawiałeś, bo jakieś przewody wyszły z wtyczki - ok, powiedzmy, że nie widzę tej taśmy izolacyjnej, ale i tak nie ma możliwości żeby VW zrobił taką insalację. Wg tego co widzę do zasilania reflektorów w atrapie zastosowane są wtyczki wodoodporne (te takie z drucikami, na które trzeba nacisnąć, aby je rozpiąć). Z Twojego opisu i ze zdjęć wynika (tzn. domyślam się, że pomyłkowo napisałeś, że lampy są szeregowo, a nie równolegle - więc to pomijam) że przewód od zbiorniczka idzie do gniazdka zasilającego jeden reflektor, potem w tej wtyczce rozgałęzia się i idzie do drugiego reflektora. Jest to niemożliwe, aby w złaczce wodoodpornej rozgałęzić przewód - uszczelka która jest tam zastosowana nie chroniłaby wówczas wnętrza złaczki przed wodą - tak jak już pisałem, VW nigdy by czegoś takiego nie zrobił. Jeżeli już, to rozgałęzienie na lewy i prawy reflektor nastapiłoby już przy złączce pod zbiorniczkiem (w złączkach na konaktorkach można to robić). Czyli od samego zbiorniczka powinny iść już 4 przewody - po dwa na każdą lampę. W ziązku z tym uważam, że ta instalacja nie jest oryginalna.
Możesz jeszcze sprawdzić, czy masz przekaźnik 53 w panelu bezpieczników - w dolnym rzędzie, pozycja 10 (jeżeli masz nowy panel) - jak nie, to tylko potwierdzi moje zdanie, jak masz, to znaczy, że ktoś kto to montował trochę lepiej zorientowany w instalacji elektrycznej VW.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.