SWAP skrzyni na manual

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
przemekkum
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: śr maja 03, 2006 13:33
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

SWAP skrzyni na manual

Post autor: przemekkum » ndz lut 01, 2009 15:44

witam zbieram graty do zmiany skrzyni z automatu na manual w GX
mam juz:
-skrzynie 2Y
-drazek zmiany biegow
-kemplet pedałów
-połosie ABF
-rozrusznik

i nie wiem co z kolem zamachowym i sprzeglem w sensie jakie
czy np. kupić z KRa sprzeglo i kolo zamachowe czy od czego
jakie srednice

i ewentualnie co mi jeszcze potzreba do tej zmiany :grin:


jest ibi ale juz nie dlugo i chyba znow golf :P golf golf i zabawa sie zaczela

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279740

raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Re: SWAP skrzyni na manual

Post autor: raf1al » ndz lut 01, 2009 16:13

przemekkum pisze:witam zbieram graty do zmiany skrzyni z automatu na manual w GX
mam juz:
-skrzynie 2Y
-drazek zmiany biegow
-kemplet pedałów
-połosie ABF
-rozrusznik

i nie wiem co z kolem zamachowym i sprzeglem w sensie jakie
czy np. kupić z KRa sprzeglo i kolo zamachowe czy od czego
jakie srednice

i ewentualnie co mi jeszcze potzreba do tej zmiany :grin:

sernica minimum 210mm uzębienie pasty tarczy sprzęgła uzależnione jest wielkością wałka w skrzyni! najlepiej sprawdzić ile ma zębów wałek!

przednia łapa silnika inna jest tego ci brakuje oprócz sprzęgła i koła!
przerobienie elektryki żeby zapalał i żeby światło wstecznego było!
inna linka gazu
inna linka prędkościomierza
linki sprzęgła nie masz:)
Ostatnio zmieniony ndz lut 01, 2009 16:15 przez raf1al, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lut 01, 2009 17:34

przemekkum pisze:-połosie ABF
to ci do MkII nie spasuje



MiSzOn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 554
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
Kontakt:

Post autor: MiSzOn » ndz lut 01, 2009 18:29

raf1al pisze:przednia łapa silnika inna
no i oczywiście jeszcze łapa skrzyni jest potrzebna
przemekkum pisze:-drazek zmiany biegow
nie zapomnij też o wszystkich cięgnach do skrzyni



raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » ndz lut 01, 2009 18:36

MiSzOn pisze:
raf1al pisze:przednia łapa silnika inna
no i oczywiście jeszcze łapa skrzyni jest potrzebna
przemekkum pisze:-drazek zmiany biegow
nie zapomnij też o wszystkich cięgnach do skrzyni
ja niby tez o niczym nie zapomniałem a i tak ze 2 razy goniłem na szrot i do sklepu :)
dosłownie po pierdoły jakieś!

[ Dodano: 01 Lut 2009 17:38 ]
toffic pisze:
przemekkum pisze:-połosie ABF
to ci do MkII nie spasuje
a czym różnią sie od zwykłych? tak z czystej ciekawości pytam!
Ostatnio zmieniony ndz lut 01, 2009 18:37 przez raf1al, łącznie zmieniany 1 raz.



albert1973
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Post autor: albert1973 » ndz lut 01, 2009 19:54

podlaczenie wstecznego od skrzyni -podlaczysz do kostki pod wykladzina przy lewarku zmiany biegow (tam kostka byla w moim 1,8 GU automat)



MiSzOn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 554
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
Kontakt:

Post autor: MiSzOn » ndz lut 01, 2009 20:03

albert1973 pisze:podlaczenie wstecznego od skrzyni -podlaczysz do kostki pod wykladzina przy lewarku zmiany biegow
A po co ciągnąć kable aż tam? Można to zrobić przy skrzynce bezpieczników. Biała kwadratowa kostka z czterema przewodami. Ona się łączy właśnie dalej z tą kostką przy lewarku. Dwa przewody się zwiera żeby odpalać bez problemu z kluczyka, a drugie dwa są do wstecznego.



albert1973
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Post autor: albert1973 » ndz lut 01, 2009 20:07

MiSzOn pisze:
albert1973 pisze:podlaczenie wstecznego od skrzyni -podlaczysz do kostki pod wykladzina przy lewarku zmiany biegow
A po co ciągnąć kable aż tam? Można to zrobić przy skrzynce bezpieczników. Biała kwadratowa kostka z czterema przewodami. Ona się łączy właśnie dalej z tą kostką przy lewarku. Dwa przewody się zwiera żeby odpalać bez problemu z kluczyka, a drugie dwa są do wstecznego.
szkoda ze o tym wcześniej nie wiedziałem -nie męczyłbym się tak :panna:



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pn lut 02, 2009 00:20




Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 335 gości