Problem z świeci i brzeczy kontrolka od oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kamilozo1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn lut 12, 2007 16:10
Lokalizacja: Wielkopolskie

Problem z świeci i brzeczy kontrolka od oleju

Post autor: kamilozo1 » ndz lut 01, 2009 12:59

Witam mam problem gdy miałem rozgrzany silnik zapalała sie kontrolka od oleju i brzeczała jaka to może byc przyczyna ????? Powyżej 2000 obrotów ale na kilka sekund i gasła ???
Ostatnio zmieniony pn mar 16, 2009 17:46 przez kamilozo1, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » ndz lut 01, 2009 14:29

Przyczyna : niskie ciśnienie oleju.
Jesli dobrze pamiętam czujnik nad filtrem odpowiada za cisnienie powyzej 2000 obr.
Jaki masz olej zalany?


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz lut 01, 2009 15:09

pewnosci nie mam ale wydaje mi sie ze ten w podstawie filtra to 0.3 bara na jalowych a ten w glowicy to 1.8 bara powyzej 3 tys obr (dane do PF z pamieci, tu mogą sie nieco roznic)



albert1973
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Post autor: albert1973 » ndz lut 01, 2009 15:21

sprawdź podłączenie kabli do czujników -mógł jakiś kabelek pęknąć w pancerzu



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz lut 01, 2009 15:27

albert1973 pisze:mógł jakiś kabelek pęknąć w pancerzu
wtedy zapalała by sie na stałe nieprawdaż? :bajer:



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz lut 01, 2009 15:29

kolega mial identyczny objaw , tylko problem polegał na tym , ze poprzedni własciciel chyba z 30 tys km nie zmieniał oleju, po wymianie oleju i filtra wprawdzie bzyczek nie bzyczał ,ale kontorlka mrugała mimo prawidłowego stanu oleju, kolejnemu koledze nawet sie bzyczek właczał , ale po wymianie oleju na lepszy ( jezdził na orlenie i filtrze filtrona ) objawy mineły :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

kamilozo1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn lut 12, 2007 16:10
Lokalizacja: Wielkopolskie

Post autor: kamilozo1 » ndz lut 01, 2009 16:22

Ja mam olej 15W40 .Jutro pojade do mechanika i zmierze cisnienie.Jak będe wiedział to napisze pozdrawiam??



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz lut 01, 2009 16:59

kamilozo1 pisze:Ja mam olej 15W40 .Jutro pojade do mechanika i zmierze cisnienie.Jak będe wiedział to napisze pozdrawiam??
olej olejowi nierowny :) koledzy tez mieli minerały i zmienili na rowniez mineralne :) marka marce nierowna , ale poczytaj na forum troszke o olejach to sie mozna sporo dowiedziec


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

castagnet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt cze 19, 2007 13:48
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: castagnet » ndz lut 01, 2009 17:25

U mnie także zapala się kontrolka i włącza się brzęczyk, ale nie ma znaczenia na jakich obrotach. Po prostu włącza się na chwile i gaśnie.
Silnik 1.3 MPI (NZ).
Stan oleju jest ok. Zmieniany 5 tys temu na mobila półsyntetyk.



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » ndz lut 01, 2009 17:37

ja miałem takie problemy i w końcu kupiłem półsyntetyka motula i problem z głowy...



albert1973
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Post autor: albert1973 » ndz lut 01, 2009 19:58

sas_gti pisze:
albert1973 pisze:mógł jakiś kabelek pęknąć w pancerzu
wtedy zapalała by sie na stałe nieprawdaż? :bajer:
to kolego jest przyklad jaki ja mialem w swoim autku -na zgieciu kabelek pekl i dopiero pod wplywem obrotow i drgań sie rozlaczalo -na postoju bylo ok -lekko kazdy kabelek poruszalem w pancerzu i jeden wyszedl :okej:



Awatar użytkownika
dajmos18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt mar 18, 2008 16:35
Lokalizacja: NLI
Kontakt:

Post autor: dajmos18 » ndz lut 01, 2009 20:52

Chciałem się dowiedzieć jaki kolor czujnika temperatury. Ponieważ u mnie brzęczek świeci się po przekroczeniu 60km/h i przestaje jak przekroczę 80km/h.



kamilozo1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn lut 12, 2007 16:10
Lokalizacja: Wielkopolskie

Post autor: kamilozo1 » ndz lut 01, 2009 20:57

Jutro sprawdze jaki kolor jest tego czujnika i dam znac .



Awatar użytkownika
dajmos18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt mar 18, 2008 16:35
Lokalizacja: NLI
Kontakt:

Post autor: dajmos18 » ndz lut 01, 2009 21:02

Dzięki kolego



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 338 gości