Zaje****y Problem nie wiem z czym ????????????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
c-kozi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lis 24, 2004 16:27
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Zaje****y Problem nie wiem z czym ????????????

Post autor: c-kozi » sob gru 10, 2005 20:44

Jechalem, jechalem, az na skrzyżowaniu we wrocku (zjezdzajac z niego) nagle zgasł (jadąc na gazie) i juz nie odpala nawet na bezynie. Mozna go krecic do upadlego a on nie zapali. CO SIE KU**WA stało. MIalem MK2 z 1.6 D i chodzil przez 3 lata bez problemu. Ale zachcialo mi sie MK3 kombi 1.8 Benz. zagazowanego. i jak na razie same problemy. :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr:

[ Dodano: Sob Gru 10, 2005 7:46 pm ]
mysle ze to cos z zaplonem. bo zgasl na gazie a na benzynie nie zapala za cholere. Moze jakies schemacik jak sparawdzic zaplomn.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob gru 10, 2005 20:57

Weź jakąś świece i zdejmij który kolwiek przewód zapłonowy. Załóż świece i niech ktoś przekręci rozrysznikiem. Jak nie ma iskry to poszedł moduł, cewka albo halotron w aparacie zapłonowym. Sprawdź przy okazji czy nie zleciał ci przewód z cewki.



Awatar użytkownika
c-kozi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lis 24, 2004 16:27
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: c-kozi » sob gru 10, 2005 20:59

tak myslalem ,ale nie bylo nadzis mozy przerobowej. Jutro sprawdze. Tylko mama nadzieje ze to nie komp lub sonda lambda.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob gru 10, 2005 21:03

Moduł masz prawdopodobnie razem z cewką zapłonową, ale jak to poszedł halotron w aparacie zapłonowym to będzie troche więcej zabawy.



Awatar użytkownika
c-kozi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lis 24, 2004 16:27
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: c-kozi » sob gru 10, 2005 21:05

a jak wyczuc czy poszla cewy czy ten chalatron ?????? MAM rozdzielacz zaplonowy a cewka jest w czyms dziwnym zaraz pod podszybiem w kommoze silnika.



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » sob gru 10, 2005 21:12

c-kozi pisze:Tylko mama nadzieje ze to nie komp lub sonda lambda.
A co ma do tego sonda lambda :| jak by poszła to i tak by odpalał, bo moduł by przeszedł w tryb awaryjny.


Obrazek

Awatar użytkownika
c-kozi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lis 24, 2004 16:27
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: c-kozi » sob gru 10, 2005 21:16

ciesze sie ze tak jest . Czyhli mam rozumiec ze padlo cos z zaplonem. Tyloko czy modul czym polecial caly komp?????? KOntrolki od oleju itp. sie zapalają. Kontrola inspekcji tez siwieci "00" tak jak ustawilem.

[ Dodano: Sob Gru 10, 2005 8:18 pm ]
ile kosztuje modul zaplonowy do MK3 silnik ADZ 1.8 96 r ?????

[ Dodano: Sob Gru 10, 2005 8:24 pm ]
gdzie ma szukac ten moduł zaplonowy i ten HELATRON ??????? i ile to kosztuje.



Zilly
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: czw wrz 09, 2004 08:43

Post autor: Zilly » sob gru 10, 2005 21:38

Hallotron jest przy aparacie zapłonowym. Nie wiem jak w silniku ADZ ale u mnie moduł jest w podszybiu schowany od strony pasażera, a cewka jest pod maską przy podszybiu od strony kierowcy. Zresztą z cewki idzie do aparatu zapłonowego piąty kabel.



Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » sob gru 10, 2005 21:48

ciesze sie ze tak jest . Czyhli mam rozumiec ze padlo cos z zaplonem. Tyloko czy modul czym polecial caly komp?????? KOntrolki od oleju itp. sie zapalają. Kontrola inspekcji tez siwieci "00" tak jak ustawilem.

[ Dodano: Sob Gru 10, 2005 8:18 pm ]
ile kosztuje modul zaplonowy do MK3 silnik ADZ 1.8 96 r ?????

[ Dodano: Sob Gru 10, 2005 8:24 pm ]
gdzie ma szukac ten moduł zaplonowy i ten HELATRON ??????? i ile to kosztuje.

Najprawdopodobniej poszła cewka lub moduł.... Szkopuł w ty, ze w golfach był montowany moduł z cewką jako nie rozerwalna całość jak i również rozdzielnie... Koszty zależne od tego jaki model cewki masz załozony...

Nowa cewka z modułem kosztowała mnie pare miechów temu 250 zeta...

Tutaj masz nówke za 180 zeta

http://allegro.pl/show_item.php?item=75798862


[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]

Awatar użytkownika
c-kozi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lis 24, 2004 16:27
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: c-kozi » ndz gru 11, 2005 00:41

posza cewa. wyglada jak tulipan.



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » ndz gru 11, 2005 01:32

ja bym zmienil palec. koszt niewielki a napewno nie zaszkodzi



Awatar użytkownika
c-kozi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lis 24, 2004 16:27
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: c-kozi » ndz gru 11, 2005 12:25

cewa wyminiona a fura dalej nie smiga. Co dalej ??????



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn gru 12, 2005 15:40

A moduł w tej cewce jest chociaż sprawny?? Jak jest sprawny to pewnie walnął halotron w rozdzielaczu zapłonu.



Awatar użytkownika
c-kozi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lis 24, 2004 16:27
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: c-kozi » pn gru 12, 2005 16:10

naprawa kosztowala 340zł walnela cewa, moduł.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości