mam problem z moim gti.podczas jazdy przy duzych predkosciach silnik gasnie.myslalem ze to pompa ale po wymianie sytuacja sie powtarza.mam zamiar dzisiaj zmienic cewke z modulem.czy to moze byc regulator cisnienia.czy ktos mial podobne doswiadczenia .
pomozcie dzieki
silnik gasnie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
dzieje sie tak za kazdym razem gdy zaczynam przyspieszac z okolo 100kmh do okolo 160kmh ale zauwazylem ze dzieje sie tak tylko kiedy silnik ma swoja temperature.z samego rana gdy odpalam silnik nie ma problemu uzywam pelnej mocy silnika ale po uplywie 15 do 20 minut w miare spokojnej jazdy110kmh gdy mam prosta izaczynam przyspieszac do jak powyzej silnik traci obroty i gasnie.myslalem oregulatorze cisnienia paliwa.
co sadzicie
[ Dodano: 31 Sty 2009 13:06 ]
dzieje sie tak za kazdym razem gdy zaczynam przyspieszac z okolo 100kmh do okolo 160kmh ale zauwazylem ze dzieje sie tak tylko kiedy silnik ma swoja temperature.z samego rana gdy odpalam silnik nie ma problemu uzywam pelnej mocy silnika ale po uplywie 15 do 20 minut w miare spokojnej jazdy110kmh gdy mam prosta izaczynam przyspieszac do jak powyzej silnik traci obroty i gasnie.myslalem oregulatorze cisnienia paliwa.silnik chodzi tylko na benzynie
co sadzicie
co sadzicie
[ Dodano: 31 Sty 2009 13:06 ]
dzieje sie tak za kazdym razem gdy zaczynam przyspieszac z okolo 100kmh do okolo 160kmh ale zauwazylem ze dzieje sie tak tylko kiedy silnik ma swoja temperature.z samego rana gdy odpalam silnik nie ma problemu uzywam pelnej mocy silnika ale po uplywie 15 do 20 minut w miare spokojnej jazdy110kmh gdy mam prosta izaczynam przyspieszac do jak powyzej silnik traci obroty i gasnie.myslalem oregulatorze cisnienia paliwa.silnik chodzi tylko na benzynie
co sadzicie
pozdrowienia
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
raczej nie regulator, a praktycznie sprawdź tylko czy w jego weżyku podciśnieniowym niema benyzny, jeśli niema to na prawie na pewno jest dobry. Może filtr paliwa sprawdź na początek, a potem przydałoby się podłączyć pod VAG i patrzeć na czujnik obrotów, cewkę z modułem.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 379 gości