Z Gażnikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zwykly123
VW-Fairest Car !
VW-Fairest Car !
Posty: 144
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:35
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Z Gażnikiem

Post autor: zwykly123 » pt sty 30, 2009 22:55

Witam Wszystkich! Mam problem poniewaz posiadam silnik 1,6 RF benz + LPG jak i rowniez znany gaznik 2e2.... pytanie brzmi jak podlaczyc ten zielony zbiorniczek niewiem od czego on jest... kolega mi mowil ze on ma byc podlaczony do tej rury widocznej na zdjeciu po lewej stronie..... jakie weze mam kupic i wogole jak to zrobic..... Czekam na odpowiedz...

Zmiana zdjęcia.....
[img][img]http://images34.fotosik.pl/448/9ce0d39420fa22b6m.jpg[/img][/img]
Ostatnio zmieniony sob sty 31, 2009 10:19 przez zwykly123, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: pancur0 » pt sty 30, 2009 23:07

oo kolego te podciśnienia to jest ciężka sprawa jak jakiś wężyk walnięty to silnik zaraz inaczej chodzi, ale do rzeczy ;)
w ogóle jakieś wężyki masz podłączone czy zero nic ?
z tym, że ja mam silnik GU, ale z tego co widze będzie podobnie.
Jak jesteś zainteresowany to pisz:D

Jak chcesz to jutro zrobie zdjęcie i porobie strzełeczki co do czego ma być to Ci łatwiej będzie.

Obrazek

Tu masz zdjęcie podglądowe ten wężyk idzie do takiego trójniczka jeden wężyk z takiej okrągłej puszeczki idzie do tego i jeszcze do gaźnika też idzie.
Wężyki to są czwóreczki tylko u mnie na przykład było ciężko dostać taki twardy i musiałem troszke innym. Jest grubszy ale też mocny, bo nie może tam sie zabardzo wyginać...
Ostatnio zmieniony pt sty 30, 2009 23:17 przez pancur0, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sty 30, 2009 23:14

http://www.ruddies-berlin.de/bilder_2E2 ... kung14.gif tu masz wszystko, nieco schematycznie ale może się zorientujesz. Zbiorniczek to nr 99, węzyki przerwyane to odmaiany podłączeń do różnych modeli (automat, klima itp)

[ Dodano: Pią Sty 30, 2009 10:19 pm ]
I konieczne dorób sobie śróbę która jest u ciebie urwana, a miała łączyć pokrywę filtra z tą blaszką z przodu. Bez tego szybko pożegnasz się z podstawką gaźnika od nadmiernych drgań i będą kłopoty z obrotami wolnymi


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

zwykly123
VW-Fairest Car !
VW-Fairest Car !
Posty: 144
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:35
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: zwykly123 » sob sty 31, 2009 10:05

pancur0, Cześć dzięki za odp....pewnie ze jestem zainteresowany, jakbyś mogł to chętnie bym zobaczył po kolei jak to ma byc.... bo chce to podlaczyc wkoncu...... aha węzyki jakies tam mam podlaczone ale ten zielony zbiorniczek nie jest podlaczony....

Paweł Marek, Cześć dzieki za odp.. Powiedz o jakiej srubie mówisz.... mogłbys na zdjęciu zaznaczyć?? Aż sie boje.....

[ Dodano: 31 Sty 2009 09:20 ]
Paweł Marek, Zmieniłem zdjęcie zobacz sobie proszę.... Czy chodzi Ci o to miejsce które zaznaczyłem czerwoną strałką?? Jak tak to powiedz gdzie kupic taka srube....

[ Dodano: 31 Sty 2009 09:21 ]
pancur0, zaznaczyłem zielona strzałka ta rure i ten wężyk tam ma isć?? ehh te gazniki.....
Ostatnio zmieniony sob sty 31, 2009 10:25 przez zwykly123, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: pancur0 » sob sty 31, 2009 11:18

czerwoną strzałke dobrze zaznaczyłeś ;)
tam musisz przykrećić śrubke.
Z tego co pamiętam to z tej obudowy plastikowej wystaje sam gwint na nią nakrędke i do tego mocowania przykreć.
No niestety zielona strzałka nie trafiona ;)

Dzisiaj Ci porobie zdjęcia i wkleje tutaj i zobaczymy czy coś pomoże:)
Ostatnio zmieniony sob sty 31, 2009 11:18 przez pancur0, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

zwykly123
VW-Fairest Car !
VW-Fairest Car !
Posty: 144
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:35
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: zwykly123 » sob sty 31, 2009 13:03

pancur0, ok bede bardzo wdzięczy.... :) Czekam do wieczora...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob sty 31, 2009 15:14

zwykly123 pisze:Paweł Marek, Zmieniłem zdjęcie zobacz sobie proszę.... Czy chodzi Ci o to miejsce które zaznaczyłem czerwoną strałką?? Jak tak to powiedz gdzie kupic taka srube....
tak o to chodzi, nie kupisz gotowca, musisz pokombinować. Czyli wydłużyć ten blaszany wspornik (ponieważ po założeniu miksera filtr jest wyżej) oraz wykombinować jakąć śróbą do przykręcenia obudowy, ale fajnie byłoby żeby był ten gumowy krążek który jest amortyzatorem drgań.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: pancur0 » sob sty 31, 2009 15:46

z tego co widze to masz wiekszosc wezykow podlaczonych.
w zwiazku z tym wezyk od zielonej puszki musisz poprowadzic jak na tym zdjeciu, ktore zalaczylem wyzej.
Idzie on do trojnika tu masz lepsze zdjecie ponizej.
I wezyk jeden z gornej czesci trojnika idzie prosto do gaznika jak zdejmiesz oslonke ta plastikowa i zobaczysz goly gaznik to bedziesz mial dwie dziurki. W prawa dziurke musialbys wpiac wezyk.
Obrazek
Inaczej obroty beda stale wysokie.

Jak jeszcze ktores to napisz w chwili wolnej bym rozebral i zrobil zdjecie dokladniejsze i porysowal jak ida te wezyki.


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

zwykly123
VW-Fairest Car !
VW-Fairest Car !
Posty: 144
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:35
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: zwykly123 » ndz lut 01, 2009 08:43

Paweł Marek, pancur0, Cześć Wam ! Po pierwsze chciałem przeprosic ze mnie wczoraj nie bylo a mialem byc.... nie moglem wczoraj ..... No z tą sruba to jakos sobie poradze...mam nadzieje.....
pancur0, cześć zrobiłem tak jak napisaałeś i niby wszystko ok ale powiedz mi od czego to jest bo ja tak jakby nic nie czuje..... jedyne co to ze mam takie fajne rowne obroty silnika....i jak daje teraz gaz to wolniej reaguje....tak mi sie wydaje.....

[ Dodano: 01 Lut 2009 07:47 ]
pancur0, Słuchaj mam do Ciebie jeszcze jedna prośbe... Oczywiście jak będziesz miał czas :) Chciałbym zobaczyć jak te wezyki wygladaja na gazniku po zdjeciu obudowy filtra powietrza.... niewiem chyba cos zle podlaczylem.....



Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: pancur0 » ndz lut 01, 2009 11:23

nie wiem w zasadzie do czego jest ta puszka:D
ale dlaczego sie moze wolniej wkrecac na obroty to nie umiem Ci powiedziec...:(
Dobra, jak znajde czas to smigne zdjecie:)


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

zwykly123
VW-Fairest Car !
VW-Fairest Car !
Posty: 144
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:35
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: zwykly123 » ndz lut 01, 2009 11:46

pancur0, no ale po to jest zeby podlaczyc.... hehe... niech bedzie.......ale jak bedziesz mial czas to chetnie zobacze jak Ty masz to podlaczone.....

Paweł Marek, i pancur0, Dziękuję Wam za pomoc.... Oczywiście daje punkciki za uzyskanie odpowiedzi..... Dzięki Wam...PozdraVWiam!!

[ Dodano: 01 Lut 2009 10:48 ]
pancur0, PS: Bardzo mi się Twoje autko podoba i to wyposażenie......mniam..... :bigok:



Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: pancur0 » ndz lut 01, 2009 14:33

[ Dodano: 01 Lut 2009 10:48 ]
pancur0, PS: Bardzo mi się Twoje autko podoba i to wyposażenie......mniam..... :bigok:
anooo, ale kupione od właściciela co tak sobie dbał i musze sie zaopiekować dobrze nim teraz:)
już silniczek w zasadzie cyka jak zegarek tylko czasem jakies podcisnienie wyskoczy hehe:D

No wiec od tej puszki wlasnie bylem sprawdzic idzie do tego trojniczka jak juz wiadomo i potem do gaznika.
Tam przy samym gazniku sa dwie dziury takie
O
O
i w tą górną wpinamy wężyk który idzie z trójnika, a pod nia też jest jakiś wezyk, ale nie wiem juz od czego :X


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

Awatar użytkownika
Cypis876
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: wt lut 20, 2007 14:22
Lokalizacja: Częstochowa (SC)
Kontakt:

Post autor: Cypis876 » ndz lut 01, 2009 18:10

pancur0 pisze:nie wiem w zasadzie do czego jest ta puszka:D

to jest rezerwuar podciśnienia dla gażnika , opożnia otwarcie górnej przepustnicy gdyz wiadomo że najpierw powietrze musi zostać zassane z tego pojemnika
Ostatnio zmieniony ndz lut 01, 2009 18:10 przez Cypis876, łącznie zmieniany 1 raz.



zwykly123
VW-Fairest Car !
VW-Fairest Car !
Posty: 144
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 11:35
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: zwykly123 » ndz lut 01, 2009 19:10

pancur0, No właśnie z tymi wężykami....ehh...hehe... Ale trzeba dbać o swojego golfika i koniec..... To dobrze że Ty masz go w swoich rekach bo szkoda takiego ciacha..... Ja tez musze w swoim zrobic duuuuuzo bo tez nie byl dbany u poprzedniego wlasciciela....... PozdraVWiam !



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 240 gości