puca999, odkracasz taka nakretke metalowa na baku, odpinasz weze paliwa, wycigasz calosc i to wychodzi bez niczego , nic nie trzeba odkrecac, znaczy tak jest w golfie, podejrzewam ze u Ciebie tez tak jst ( bo np w pasku trzeba przekrecic w srodku pompe bo jest na zatrzaski w baku , ale nie o to nie o to )
wyciagasz z baku to cos , manewrujesz zeby drut od pływaka nie przeszkadzał i tyle
powiedz mi moze ty wiesz, czy sa roznice w baku 1,0 a 1,3 ?
bo kolega na baku z 1,0 ma jescze 10 l w baku wskazowka mniej wiecej tyle pokazuje , a auto zdycha, nie ciagnie paliwa, dopiero jak sie zalozy bak taki jaki ma byc to jest dobrze, nie rozumiem tego bo widzialem dwa baki obok siebie lezace i jest tylko jedna roznica ( na boku sa dwie rurki które trzeba połaczyc razem i to taka roznica), dziwne to VW:D