Otwór w pompie wody

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kogan77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 15:18
Lokalizacja: Poznań/Mogilno

Otwór w pompie wody

Post autor: kogan77 » pt sty 30, 2009 09:21

Witam.

Podczas wymiany siemerinku pod kołem rozrządu zauważyłem dziwny otwór na spodzie pompy wody.
Czy on powinien być niezabezpieczony ??
Czy moge tam kapnąc oliwką??? Pompa zaczyna mi głosno pracować.

Obrazek
Ostatnio zmieniony pt sty 30, 2009 11:58 przez kogan77, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt sty 30, 2009 09:24

To jest chyba po to,że jak puści uszczelnienie w pompie to tym otworem wycieka płyn na zewnątrz.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » pt sty 30, 2009 11:10

Ten otworek nie może być zaślepiony.
Ten otworek służy do ujścia płynu z układu chlodzenia w sytuacji gdy cisnienie wzrosnie tak mocno ze reperaturka nie da rady go utrzymac.
A olejem możesz sobie kapnąć ale to nic nie da.

[ Dodano: 30 Sty 2009 10:25 ]
Nawiasem mówiąc jak zaczyna tamtędy sączyć się płyn to znak, że czas wymienić pompę wody....


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

kogan77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 15:18
Lokalizacja: Poznań/Mogilno

Post autor: kogan77 » pt sty 30, 2009 11:57

Senkju :grin:



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pt sty 30, 2009 12:10

U mnie ten otwór jest zabezpieczony, myślę że służy do nasmarowania łożyska pompy.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » pt sty 30, 2009 12:24

Maćkooo pisze:U mnie ten otwór jest zabezpieczony, myślę że służy do nasmarowania łożyska pompy.
Nie zgodzę się z Tobą.... Łożyska do pomp wody są obustronnie kryte, więc olej do nich nie ma jak dotrzeć.....

na przykład spójrz tutaj:

http://moto.allegro.pl/item503023215_lo ... 15136.html


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pt sty 30, 2009 12:33

czyzaczek pisze:Nie zgodzę się z Tobą
Masz takie prawo.
Trudno powiedziec do czego służy ten otwór. W każdym razie powinien być zaślepiony plastikową zatyczką. Mozliwe że przy zniszczonym simeringu poleci tam płyn chłodniczy i da znak że pompa jest do wymiany.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » pt sty 30, 2009 12:48

Maćkooo pisze:
czyzaczek pisze:Nie zgodzę się z Tobą
Masz takie prawo.
Trudno powiedziec do czego służy ten otwór. W każdym razie powinien być zaślepiony plastikową zatyczką. Mozliwe że przy zniszczonym simeringu poleci tam płyn chłodniczy i da znak że pompa jest do wymiany.
Kultura ponad wszystko :bigok: :pub: Twoje zdrowie


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tursky » pt sty 30, 2009 14:46

dokladnie, ten otwor jest do ujscia plynu chlodniczego/wody. Pytalem kiedys mechaniura o ta dziure. Mowil wlasnie ze jak zacznie sie lac z tej dziury woda to pompa do wymiany.


Szukasz idealnej kobiety??...wez piwo i idz do garażu ;)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 356 gości