mk3 vr6 totalna padaczka co robic???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

erka-1982

mk3 vr6 totalna padaczka co robic???

Post autor: erka-1982 » czw sty 29, 2009 22:41

Mk3 vr6 zaczne wszystko od poczatku a mianowicie pojawil sie problem w moim vr-ku 2.8 AAA z wskaznikiem temperatury ktory pokazuje temperature 120C i mryga kontrolka wrzenia wody,powymienialem wszystkie czujniki które sa odpowiedzialne za co kolwiek z ciecza chlodzaca (czujniki sa napewno sprawne byly sprawdzane przyządem) wymienilem takze wlacznik wetylatora chyba z trzeci z koleji,wymienilem takze termostat bodajze tez chyba trzeci bo waz dolny od chlodnicy byl zimny i chyba nie puszczal obiegu, przy tej temperaturce 120C ktora wskazuje wskaznik woda jest zaledwie letnia i napewno nie ma chocby 100C , kombinowalem juz na wszystkie sposoby czujniki sa juz ktores z koleji i nadal utrzymuje sie ten sam problem z temperatura ,wywalilem calkiem termostat wiec autko jest teraz na duzym obiegu i tu pojawia sie pytanie do was koledzy a mianowicie co tu jeszcze ugryzc,za co sie zabrac zeby zniwelowac ten problem dostalem kilka odpowiedzi od was za co z góry wielkie dzieki ale jak widac nic one nie daly wszystko niby jest sprawne,nowe,powymieniane a temperatura na wskazniku dalej ma 120C pomijajac to ze plyn jest chlodny co mam robic zeby auto powrócilo do poprzedniego wcielenia bo az łezka sie w oku kreci jak widze jak stoji bez ruchu pod kwadratem:/ podaje maila jakby ktos mial jakies sugestje co moglbym jeszcze zrobic w tym kierunku zeby zaczol normalnie funkcjonowac erka-1982@tlen.pl , ktos tam jeszcze rzucil chaslo ze jest jakis czujnik w glowicy odpowiedzialny za temperature wiec czympredzej pociagnolem do sklepu i i i i tu sie okazalo ze takowego czujnika nie ma wogole w glowicy wiec zgupialem do reszty i wrócilem do punktu wyjscia.moze ktos wie cos na owy temat czujnika w glowicy to bardzo prosze o pomoc ,chcialbym tez przeprosic moderatorów z racji tego ze jestem nowy i moglem cos pokrecic na forum ,wielkie dzieki za pomoc i pozdrawiam wszystkich zainteresowanych tematem



Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » czw sty 29, 2009 23:07

Jak nie ma takiego czujnika?????

*** Coolant Temperature Sensor (G62) ***
Coolant Temperature Sensor (G62) is an NTC resistor. It's located in
the
thermostat housing. AS engine coolant temperature rises, the resistance
of the sensor goes down.
* Signal application: *
Coolant temperature sensor signals are required as a correction factor
for determination of ignition timing, injection timing and idle speed
stabilization.In addition, these systems are activated depending on engine coolant
temperature:
.Knock control
.Adaptation of idle speed volume control
.Oxygen sensor operation
.Fuel tank venting
* Substitute function: *
A fixed value of 80° C (176° F) is stored in the memory of the ECU and
used in case of a faulty coolant temperature signal.


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

erka-1982

Post autor: erka-1982 » pt sty 30, 2009 00:47

dzieki ci kolego jestes wielki,tak tez przypuszczalem bo widzialem ten czujnik ale gosc w sklepie mowil zebym zmienil mechaników bo sie nie znają skoro twierdza ze tam sa czujniki dzieki jeszcze raz jutro naswietle gosciowi sprawe bo kawal buca z niego, jeszcze raz wielkie DZIEKI :okej:



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt sty 30, 2009 00:58

erka-1982 pisze:ktos tam jeszcze rzucil chaslo ze jest jakis czujnik w glowicy odpowiedzialny za temperature
VR jedyne czujniki temp cieczy ma przy termostacie więc w sklepie ci dobrze mówili. mi to wygląda na zwarcie do masy na sygnałowym kablu, jak masz miernik zdejmij wtyczke z czujnika i sprawdź opór między masą a żółto-czerwonym



erka-1982

Post autor: erka-1982 » pt sty 30, 2009 13:43

witam u mnie sa dwa kable brazowe jeden brazowo czerwony i jeden niebiesko bialy wiec na ktorym powinno byc przejscie?????



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt sty 30, 2009 13:55

erka-1982 pisze:witam u mnie sa dwa kable brazowe jeden brazowo czerwony i jeden niebiesko bialy wiec na ktorym powinno byc przejscie?????
na jakiej wtyczce ty sprawdzasz??



erka-1982

Post autor: erka-1982 » pt sty 30, 2009 13:55

wiec tak posprawdzalem wszystkie te kable i na wszystkich jest przejscie tylko nie ma go na czerwono brazowym i co dalej????? czego mam szukac rozbierac instalacje czy jest jakis prostrzy sposob?????

[ Dodano: 30 Sty 2009 14:56 ]
na wtyczce od czujnika temperatury tym w krućcu.dzwonilem do elektrka i ma przyjechac kolo 17 po tym co mowil wnioskuje ze ma jakies pojecie,zrobi podpiecie do kompa i wszystko posprawdza zobaczymy czy to cos da,bo ja juz osobiscie nie mam sily,dzieki za pomoc i pozdrawiam

[ Dodano: 30 Sty 2009 23:20 ]
witam kolego wlasnie pojechał elektryk nie był on co prawda o 17 jak zapowiadał lecz podjechał dopiero o 22:/.Musze przyznać mlody gość ale zna sie na rzeczy podpioł vr-ka do vaga i wszystko jasne,zrąbany jest czujnik G62 od temperatury, co najbardziej w trym smiesznego jest on nowy wczoraj kupiony:) wracając do gościa to bardzo kompetetny czlowiek i na wlaściwym stanowisku co cieszy,ma elastyczne godziny pracy i dostosowuje sie do klijęta (przyjeżdza na miejsce gdzie stoji samochód)jest z Wrocka i co najwazniejsze jest nie drogi,zaplacilem 50zł a wszystko sprawdzil z ukladem chlodzenia,skrzynia biegów(automat)i zerknoł na ABS ktory tez szwankuje i już wszystko jasne,jak by ktoś potrzebowal to walcie jak w dym bo naprawde warto,jeszcze raz wielkie dzieki za zainteresowanie sie moim tematem,pozdrawiam :smoke:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości