Gol II problemy z zimnym silnikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Baleron
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw sty 29, 2009 16:20
Lokalizacja: Arktyka

Gol II problemy z zimnym silnikiem

Post autor: Baleron » czw sty 29, 2009 16:38

Witam! Mam golfa II 1.6 gaźnik Pierburg 2E rocznik 89 oznaczenie silnika bodajże RF i mam mały problem w chłodniejsze dni a o zimie to już już nie mówię. Mianowicie problem dotyczy przerywania i szarpania silnika gdy autko jest zimne. Gdy temperatura w nocy bądź dzień wynosi około 5 stopni i mniej problemy już się zaczynają. Auto odpala bez problemu , po odpaleniu przez chwile jest jak by wszystko OK czyli chodzi równo jest na ssaniu ale po paru sekundach obroty spadają i auto strasznie przerywa tak że gaśnie jak nie dodam gazu efekt jest taki jak bym miał pod maską silnik z ursusa c-330. Musze trzymać nogę na gazie przez powiedzmy około 4 minut aby silnik się trochę nagrzał i wtedy dopiero auto nie gaśnie lecz dalej przerywa jeszcze przez około 2 minuty aż złapie wyższą temperaturę wtedy przestaje przerywać i wchodzi na wysokie obroty takie jak na ssaniu bądź nawet trochę wyższe no i dopiero mam spokój i mogę rozpocząć jazdę. Dodam ze w lato wszystko jest w porządku. Za wszelką pomoc z góry dziękuję!
Ostatnio zmieniony czw sty 29, 2009 16:40 przez Baleron, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » czw sty 29, 2009 17:15

Sprawdź czy w przewodach paliwowych nie masz powietrza.... Ja na Twoim miejscu zacząłbym od wyczyszczenia sitka w zbiorniku i sprawdzenia szczelności przewodów paliwowych.


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: pancur0 » czw sty 29, 2009 17:25

może przewody wysokiego ?
albo gdzieś iskra bije na boki ?


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » czw sty 29, 2009 17:52

przewody WN wg mnie mogą byc do kitu.

W nocy odpal auto, otworz maske i zobacz czy gdzies Ci iskra nie lata przy swieach.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: pancur0 » czw sty 29, 2009 18:41

u mnie tak sie dzieje, bo wlasnie skubana smiga na lewo i prawo;)
ale jutro sie tym zajme;D


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości