mario1987, jeśli to faktycznie 1mm to nie ma znaczenia
Sprawdz jeszcze czy znak na kole zamachowym się pokrywa.
stuki w silniku
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wiec tak zamieszam ponizej fotki rozrzadu:
jak widac zaznaczylem jeszcze na czerwono. dolny punkt jest w "okienku" a u góry jest to różnica 1 mm. wydaje mi sie ze gdybym przesunął o 1 ząb to byla by ta sama sprawa tylko ze z drugiej strony
kolejna sprawa mruga mi lapka od cisnienia oleju. aha i za gaznikiem sa 2 kabelki czerwony podłaczylem i czarny ktory niewiem gdzie idzie
[ Dodano: 29 Sty 2009 23:55 ]
z przykroscia stwierdzam ze golf odpalił ale nie tak jak powinien. tzn chodzi na 3 cylindry. i szczerze mowiac niewiem co to moze byc
jak widac zaznaczylem jeszcze na czerwono. dolny punkt jest w "okienku" a u góry jest to różnica 1 mm. wydaje mi sie ze gdybym przesunął o 1 ząb to byla by ta sama sprawa tylko ze z drugiej strony
kolejna sprawa mruga mi lapka od cisnienia oleju. aha i za gaznikiem sa 2 kabelki czerwony podłaczylem i czarny ktory niewiem gdzie idzie
[ Dodano: 29 Sty 2009 23:55 ]
z przykroscia stwierdzam ze golf odpalił ale nie tak jak powinien. tzn chodzi na 3 cylindry. i szczerze mowiac niewiem co to moze byc
Ostatnio zmieniony czw sty 29, 2009 15:42 przez mario1987, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 330 gości