Instrukcja napraw do vw golf/bora wtrysk simos silnik akl
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Instrukcja napraw do vw golf/bora wtrysk simos silnik akl
Witam.
Potrzebuję serwisowej instrukcji napraw dotyczącej wtrysku simos do silnika AKL.
Gdyby ktoś z forumowiczów posiadał taką, prosiłbym uprzejmie o informację.
Instrukjca jest mi bardzo potrzebna, ponieważ walczę już od miesiąca z wariującymi obrotami i wykluczyłem już wszystko poza wiązkami do komputera, a żeby je sprawdzic potzrebna jest właśnie ta instrukcja.
Pozdrawiam
Potrzebuję serwisowej instrukcji napraw dotyczącej wtrysku simos do silnika AKL.
Gdyby ktoś z forumowiczów posiadał taką, prosiłbym uprzejmie o informację.
Instrukjca jest mi bardzo potrzebna, ponieważ walczę już od miesiąca z wariującymi obrotami i wykluczyłem już wszystko poza wiązkami do komputera, a żeby je sprawdzic potzrebna jest właśnie ta instrukcja.
Pozdrawiam
Komputer był wypinany i sprawdzałem przejście pomiędzy przepływomierzem a odpowiednimi pinami w komputerze i wszystko jest ok. Ogólnie, jak wypnę przepływomierz to obroty się stabilizują, ale mimo to nie jest to wina przepływomierza, ponieważ na dwóch przepływomierzach zachowuje się tak samo, z czego jeden jest nowy. Na obydwu pokazuje masy rzędu 260, a powinno byc 2,0 - 4,5 Może trzeba wgrać nowego softa, niestety nie wiem gdzie to zrobić, a sam nie mam takiej możliwości. Albo wymienić cały komputer, sam już nie wiem
jak z korozją na pinach w wiązce czasami lubi się tam zakrasć rozkrecałes ecu?
tam tez wilgoć moze sie dostac i robić takie cyrki
Przepływke najlepiej było by wziąć od "kolegi"taka co na 100000% działa
jaka zakłądałeś zamiennik?czy oryginał?
zamienniki to kicha i od razu nie mierzą tak jak trzeba,jak przepływka to tylko oryginał
aha wymieniałes sam wkład czy komplet z obudową?
tam tez wilgoć moze sie dostac i robić takie cyrki
Przepływke najlepiej było by wziąć od "kolegi"taka co na 100000% działa
jaka zakłądałeś zamiennik?czy oryginał?
zamienniki to kicha i od razu nie mierzą tak jak trzeba,jak przepływka to tylko oryginał
aha wymieniałes sam wkład czy komplet z obudową?
Nowy przepływomierz to oryginał hitachi cały z obudową, nówka. Kompa rozbierałem i w środku czyściutko i sucho, ale cały czas wywala 01177 ecu faulty. Zimny chodzi równo, moc ma, w zasadzie tylko bieg jałowy jest problemem, bo obroty spadają do 400/min, aż światłą przygasają. Może kupić używany komputer i zrobic podmianke, co o tym sądzicie?
Ostatnio zmieniony pt sty 30, 2009 18:49 przez czeslaw85, łącznie zmieniany 2 razy.
przepływka hitachi raczej nie do zniszczenia sam mam nalatane ponad 200tys na takiej i oprucz tego ze ją raz przemyłem bo była brudna dalej jest kozak a tym bardziej ze zakładales nową i urzywaną inna i dalej to samo wiec przepływkę bym wykluczył, przewody ptrzepływaka-komp sprawdzone wiec tez odapdają co do kompa to raczej bym nie liczył na serwis czyba ze masz jakies znajomosci , serwis bym odpuscił tam w zasadzie wiedza nie mieszka, kminł bym urzywke albo inny na podmianke ale z tym uwarzaj bo immo a to simos wiec lepiej miec pin do obydwu sterowników bo różnie może byc
zapytam raz jeszczę bo w sumie nie dostałem odpowiedzi czy kasowałeś wielkosci adaptacyjne ??
zapytam raz jeszczę bo w sumie nie dostałem odpowiedzi czy kasowałeś wielkosci adaptacyjne ??
Ostatnio zmieniony pt sty 30, 2009 23:59 przez GMS, łącznie zmieniany 3 razy.
jak masz immo trzeciej generacji to potrzebny jest pin twój i tego sterownika co będziesz chciał załozyc bez tego nie ruszysz
mozesz tez miec immo drugiej generacji tam pójdzie procedura wymiany sterownika jest duzo łatwiej
wszystko zalerzy z którego roku masz auto
z dodatkowych rzeczy zobacz jakie masz kodowanie swojego sterownika ten drugi moze byc inaczej zakodowany wiec bedziesz musiał go przekodowac
musisz tez pamiętac ze wpisanie złego kodu pin blokuje szafe i trzeba czekac z włonczonym zapłonem więc lepiej tego nie robic
tu masz odpowiednie procedury
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/immobilizer.html
powodzenia
mozesz tez miec immo drugiej generacji tam pójdzie procedura wymiany sterownika jest duzo łatwiej
wszystko zalerzy z którego roku masz auto
z dodatkowych rzeczy zobacz jakie masz kodowanie swojego sterownika ten drugi moze byc inaczej zakodowany wiec bedziesz musiał go przekodowac
musisz tez pamiętac ze wpisanie złego kodu pin blokuje szafe i trzeba czekac z włonczonym zapłonem więc lepiej tego nie robic
tu masz odpowiednie procedury
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/immobilizer.html
powodzenia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 290 gości