Problem z zerowaniem licznika w Golf IV

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Deimosa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr sty 28, 2009 22:33
Lokalizacja: Rzeszów

Problem z zerowaniem licznika w Golf IV

Post autor: Deimosa » śr sty 28, 2009 22:48

witam!
Mam Golfa IV 1.4 16V. Potrzebuje Waszej pomocy- nie wiem jak wyzerować licznik dystansowy i ustawić zegar... Nie daje nic przyciskanie, przytrzymywanie itp. itd. Znalazłam w ksiazce o Golfie instrukcje jak to zrobic ( pomijam, ze domyślnie powinno się przytrzymywać przycisk i zera wyskakiwały- tak jest w wiekszosci aut).
A wiec opis był taki:
1. włącz zapłon
2. wciśnij przycisk obok prędkościomierza i przytrzymaj go.
3. Trzymając przycisk włącz zapłon ( przecież kazali już w punkcie 1!!??!)
4. Zwolnij przycisk. W okienku okresowago licznika kilometrów ukaże się informacja "service OEL"
5. Obracaj w prawo pokrętło nastawiania godzin na zegarze. W ten sposób został wyzerowany wskaźnik przebiegów międzyobsługowych. Na wskaźniku zamiast informacji pojawiają sie 3 kreski.
6. Po ponownym wciśnięciu przycisku zerowania okresowego licznika kilometrów dostaniesz sie do następnej informacji serwisowej.... bla bla bla...

A u mnie przyciski w ogóle nie reagują, jakby ktoś je na chama wcześniej wciskał? Jest to możliwe? A może jest inny sposób na tę banalną i podstawową czynność
Pomocy!!!!! Dodam, ze licznik mierzy dobrze, przebieg ogólny jest dobry, dystansowy sie zeruje, ale jak odepne akumulator na chwile ;) Z gory dziekuje!



Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » śr sty 28, 2009 22:53

to co napisałeś to jest procedura kasowania inspekcji olejowej
żeby skasować licznik dystansowy - chwilowy jeśli o to chodzi wciskasz pipek ten z prawej strony i powinno się wyzerować


[b]148KM/326Nm[/b]

Deimosa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr sty 28, 2009 22:33
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Deimosa » śr sty 28, 2009 23:07

Oli pisze:wciskasz pipek ten z prawej strony i powinno się wyzerować
Drogi Oli, w takim razie mnie ten przysisk w ogóle nie dziala, nie reaguje na wciskanie, kręcenie itp.
Czy można to wymienić? Jak naprawic pomożcie... :(



Awatar użytkownika
Radas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 864
Rejestracja: pt lis 21, 2008 21:41
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Radas » śr sty 28, 2009 23:52

Deimosa, Jak napisał kolega to co opisujesz to kasowanie inspekcji olejowej, trzeba by wyjąć licznik i sprawdzić czy może się nie ułamało coś w tym pipku


1. opuszczasz kierownice
2. wyciągasz zaślepkę spod licznika zaraz tą za którą są śróby
3. tam są 2 śruby tradycyjnie VW torks 5
Najpierw wyciągasz bodajże lewą stronę licznika
tylko połóż coś na obudowę kolumny kierowniczej bo może się porysować przy wyciąganiu



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 246 gości