Chcę wymienić lewy błotnik...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Chcę wymienić lewy błotnik...

Post autor: ck » śr sty 28, 2009 13:23

..ponieważ ten mój juz się nie da uratować.Było robiony 4 razy i nawet lakiernicy nie dali rady bo zawsze ruda i szpachla wyskakiwały.W związku z tym mam pare pytań.Chcę kupić błotnik uzywany ale oryginalny bo z tego co wiem to te sklepowe gniją szybciej niż mój stary 23 letni.Teraz napiszcie proszę po czym poznać że jest to oryginał i czy nie był też szpachlowany?Druga srawa....czy wszystkie błotniki Mk2 sa takie same?To znaczy czy np.wejścia na antenę są takie same?
3.Czy dużo roboty jest podczas wymiany błotnika,czy trzeba ściagać zderzak itp.?
4.Jak juz kupie to raczej nie liczę na taki sam kolor jak mój,czy w tym wypadku wystarczy stary lakier zmatowić i na to ładować już swój czy jeszcze jakis podkład?Napiszcie jak mam to dokładnie zrobić,bo sam będę malował.
Dzięki za wasze rady.



Awatar użytkownika
tochu
_
_
Posty: 2515
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:43
Lokalizacja: Warlubie / Grudziądz
Kontakt:

Post autor: tochu » śr sty 28, 2009 13:43

1. - najlepiej z testerem lakieru jak juz chcesz, a najlepiej weź go obczaj z dwóch stron jak od spodu nie bedzie jakichs wgniotow iwelkich to mozesz brac

2. tak

3. zderzak mozesz z jednej strony chyba tylko odkrecic, (tak przynajmniej w corsie mojej starej sie dalo) ale lepiej odkrec caly.
4. zalezy jaki masz kolor, niektore inaczej wychodza na bialym podkladzie, a inaczej na innym kolorze. Jezeli stary lakier sie trzyma dobrze, to mozesz go zmatowic tylko i na to podklad i kolor wlasciwy


pzdr


viewtopic.php?f=87&t=592196 NAJTAŃSZY PROJEKT W POLSCE!! 1500 PLN PROJEKT!!
https://www.facebook.com/1500plnprojekt/

viewtopic.php?f=88&t=428497 Moje kochane EX cabrio :(

albert1973
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Post autor: albert1973 » śr sty 28, 2009 21:04

otwór na antenkę był w oryginale -ja kiedyś kupiłem podrobiony bez otworu i tak jak wspomniałeś rdza wyszła po roku
a jak będziesz ściągał zderzak to podłóż jakiś klocek pod silnik ,odkręć śruby u góry na pasie i zdejmij atrapę -będzie przeszkadzać ,nadkole i popatrz na ten błotnik który kupisz gdzie jest przykręcany -będzie ci łatwiej odkręcać
Ostatnio zmieniony śr sty 28, 2009 22:40 przez albert1973, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tursky
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 09:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tursky » śr sty 28, 2009 21:34

tak, trzeba odkrecic zderzak, najlepeij zrob to z dwoch stron, tylko dwie sruby wiecej a o wiele wygodniej. Zgadazam sie ze stare orginalne sa lepsze. Mi udalo sie na forum znalezc idealnie ten sam lakier, wystrczylo go przepolerowac.


Szukasz idealnej kobiety??...wez piwo i idz do garażu ;)

Awatar użytkownika
jendrol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:46
Lokalizacja: Wisła

Post autor: jendrol » śr sty 28, 2009 22:44

ck pisze:Druga srawa....czy wszystkie błotniki Mk2 sa takie same?
tochu pisze:2. tak
I tu się mylisz.Są błotniki pod szeroki zderzak(na wąski ślizg,jeden otwór ) i na szeroki zderzak (ślizg z dwoma otworami)
Z szerkiego do wąskiego pasuje-na odwrót gorzej,bo brak drugiej dziury,a wywiercić się nie da,bo jest roche inny profil błotnika w tym miejscu-szeroki ma przetłocznie i dwie dziury. :grin:



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » sob sty 31, 2009 15:10

Potwierdzam, są inne błotniki dla szerokiego i wąskiego zderzaka. Ogólnie da je się przerobic, jeden na drugi, ale sa troche inne - trzeba porzeźbić.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » wt cze 30, 2009 23:14

Czyli z tego wychodzi,że jak mam wąski zderzak to spasuje każdy?
Napiszcie mi jeszczę proszę czy jest jeszcze jakaś różnica w błotniku do golfa 5 drzwiowego a 3d ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 434 gości