Pytanie zwiazane z SWAPem slinka..

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marek85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: śr lis 30, 2005 21:21
Lokalizacja: GLIWICE

Pytanie zwiazane z SWAPem slinka..

Post autor: marek85 » ndz gru 11, 2005 13:30

Zamierzam zmienic slnik 1.8 ABS na 1.8 DOHC, czy komputer MFA da sie jakos podlaczyc do tego silnika? Zeby dziala tak jak teraz jest, tzn wskazywal spalanie itp, i jak teraz mam instalacja gazowo na monowtrysk to co bede musial przerobic, dokupic albo zmienic zeby instalacja dzialala w tamtym? Jaki moze byc koszt (zwiazany z ta instalacja)



Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Re: Pytanie zwiazane z SWAPem slinka..

Post autor: NEMESIS » ndz gru 11, 2005 20:05

marek85 pisze:Zamierzam zmienic slnik 1.8 ABS na 1.8 DOHC, czy komputer MFA da sie jakos podlaczyc do tego silnika? Zeby dziala tak jak teraz jest, tzn wskazywal spalanie itp, i jak teraz mam instalacja gazowo na monowtrysk to co bede musial przerobic, dokupic albo zmienic zeby instalacja dzialala w tamtym? Jaki moze byc koszt (zwiazany z ta instalacja)
A dlaczego nie ??? To 1.8 16V to KR,PL ??? Jak się uprzesz to bedziesz się przemieszczał jakoś na tej instalacji gazowej ale to rzeźba !!! :bajer: w przypadku strzała w mieszalnik... :ass: ...najlepszym rozwiazaniem wiadomo bedzie sekwencja !!! ale to koszta!! :smoke:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 11, 2005 20:20

marek85 pisze:DOHC
Tak z ciekawości coż to za silniczek, jakie oznaczenie. MFA na pewno da się podłączyć, było o tym na forum.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Post autor: NEMESIS » ndz gru 11, 2005 20:39

Paweł Marek pisze:
marek85 pisze:DOHC
Tak z ciekawości coż to za silniczek, jakie oznaczenie. ,

eeeee noooo kolego tosz to inaczej 16V !!! :jezor:DOUBLE OVERHEAD CAMSHAFTS ...podwójne wałki nad głowicą ..dosłownie :bajer:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 11, 2005 20:54

Aha nie zakapowałem że kolega do trójki chce silnik od dwójeczki. Mam zły dzień :)

[ Dodano: Nie Gru 11, 2005 7:55 pm ]
DOHC wiem co znaczy :)

[ Dodano: Nie Gru 11, 2005 7:57 pm ]
chiałem tylko oznaczenie silnika poznać.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

marek85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: śr lis 30, 2005 21:21
Lokalizacja: GLIWICE

Post autor: marek85 » ndz gru 11, 2005 23:50

SILNIK TO KR, ale jeszcze nie kupilem, mam znajomego co kupuje rozbite auta w niemczech, remontuje i sprzedaje, mysle ze jakbym poczekał to znalazłby 2.0 16v ABF, czy warto poczekac? Który wy byscie zalozyli? Z którym bedzie mniej problemów z podlaczeniem itp, ma ktos moze gdzies opis krok po kroku co trzeba zrobic zeby je przelozyc? znalazlem do golf II ale do III nie... iatk tego napewno sam nie bede robil, ale chetnie bym sobie poczytał co trzeba zrobic

Aha i jeszcze cos, opucz kosztów samego silnika co musze jeszcze doliczyc? Oprócz samego przelozenia...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 273 gości