Problem z pompą paliwa, odlaczylem jeden kabel

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

djprezes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 15:36
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Problem z pompą paliwa, odlaczylem jeden kabel

Post autor: djprezes » ndz gru 11, 2005 18:46

Mam instalcje lpg i prawdopodobnie poprzedni wlasciciel zamontowal odciecie pompy paliwa na bezpiecznikach. Ja przez przypadek odlaczylem jeden kabelek od bezpiecznika (niewiem jakiego bo nie zauwarzylem dokladnie)

I pompa przestala dzialac. co i jak podlaczyc, zeby dzialalo spowrotem? moze mi ktos z tym pomoc bo autko stoi przed garazami i ani rusz :(

Dodam ze niewiem ktory bezpiecznik za co odpowiada, prosze o dokladnie opisanie ktory to bezpiecznik. A nie np, podlacz kabalek do bezpiecznika pompy paliwa, bo napewno nie bede wiedzial co i jak.


Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1002
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » ndz gru 11, 2005 19:00

No ale na gazie powinno pracować, może to nie pompka?


Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

djprezes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 15:36
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: djprezes » ndz gru 11, 2005 19:01

No na gazie pracuje ale nie odpale na gazie bo mam automat i przelacza mi na gaz na 2000 obratow, nie moge wymusic odpalenia na gazie.

Wiec musze na benzynie, a nie odpale na benzynie bo pompa nie pracuje.


Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 11, 2005 19:24

pompa paliwa jest zasilana kablem czerwono żółtym ktory biegnie od skrzynki bezpieczników w wiązce koło progu dzrzwi kierowcy do tyłu do pompy. Może idąc po tym przewodzie dojdziesz do przerwy. Nie bardzo kapuje gdzie on to odcięcie założył, zwykle przecina sie właśnie ten kabel żeby takie odcięcie zrobić.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1002
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » ndz gru 11, 2005 19:31

No ale przeciął po to żeby jakiś wyłącznik zrobić więc powinno wracać w to samo miejsce. Może jest to na przekaźniku i kabelek winowajca nim steruje. Jeśli tak to można by go wpiąć pod którykolwiek bezpiecznik. Najlepiej jednak posprawdzać to miernikiem bo partyzantka to jakaś i tak bez wglądu to ciężko określić.

[ Dodano: Nie Gru 11, 2005 18:33 ]
No i kwestia taka czy to zabezpieczenie p. kradzieży czy naprzykład wyłącznik ochronny pompki aby nie mieliła gdy silnik na gazie pracuje.

[ Dodano: Nie Gru 11, 2005 18:35 ]
Możemy pisać tu poematy na ten temat. Postaraj się jakieś foty zapodać albo chociaż obrazowo to opisać. Jeśli to domowa przeróbka to i kolory kabli mogą być przypadkowe.


Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 11, 2005 19:59

djprezes pisze:nie odpale na gazie bo mam automat i przelacza mi na gaz na 2000 obratow,
Pewien jesteś? Zwykle przełącznik umożliwa zapalanie na gazie. Np u mnie w jednym trzeba dwa razy przełączyć w pozycję na gaz i już, a w drugim mam przełącznik 3-położeniowy i środkowa pozycja pozwala zapalić na gazie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 343 gości