GOLF III 1,9GTD - wyższe obroty po 5 minutach od zapalenia

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

niebieski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz cze 05, 2005 13:12
Lokalizacja: Warszawa

GOLF III 1,9GTD - wyższe obroty po 5 minutach od zapalenia

Post autor: niebieski » ndz gru 11, 2005 17:54

Cześć,
Mam takie pytanie, po zapaleniu golfik chodzi na obrotach ok 900, po ok 5 minutach słychać wyrażne "tyknięcie" i gofer wchodzi na ok 950 obrotów. Co to jest to tyknięcie? Oczywiście nie mówimy o przyspieszaczu zapłonu czy jak to się nazywa. Gofer zachowuje się tak w normalnych warunkach, jak mnie pamięć nie myli niezależnie od temperatury otoczenia.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
nawrotvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: śr sty 19, 2005 23:39
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: nawrotvw » ndz gru 11, 2005 19:21

Podłanczam się do pytania, u mnie w Transporterze 2,4 dieselku jest dokładnie to samo, po odpaleniu chodzi wolniutko, a po paru minutach jak złapie temperaturę to przyspiesza.



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » ndz gru 11, 2005 20:33

To całkowicie normalne, to przekaźnik świec zarowych, prądzik przestaje dochodzić...

(mam nadzieje, że dobrze gadam)


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

dziomal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn gru 13, 2004 22:53
Lokalizacja: Brzozów/Kraków
Kontakt:

Post autor: dziomal » pn gru 12, 2005 19:11

Tylko 5 minut jak na świece żarowe to troche długo. One u mnie wyłanczają się kilka sekund po odpaleniu silnika (jest charakterystyczne cyknięcie).

To kilka minut grzania świec jest normalne. Rozchodzi się o czystsze spaliny.
Ostatnio zmieniony pn gru 12, 2005 19:38 przez dziomal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
DJ Tomekk
Born for Diesel
Born for Diesel
Posty: 206
Rejestracja: sob lut 12, 2005 18:00
Lokalizacja: RZEszów Estates
Kontakt:

Post autor: DJ Tomekk » pn gru 12, 2005 19:21

u mnie jest to samo tykniecie po ok 5 minutach,wiec pewnie tak powinno byc.....


[url=http://imageshack.us][img]http://img92.imageshack.us/img92/4581/3jx4.gif[/img][/url]

JESTEŚ Z PODKARPACIA??? ZAPRASZAMY NA WWW.VAG-PODKARPACIE.PL

Awatar użytkownika
Pirat_666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: pn cze 13, 2005 11:12
Lokalizacja: Będzin/Miasteczko Slaskie
Kontakt:

Post autor: Pirat_666 » pn gru 12, 2005 20:07

Wszystko OK też tak mam...


Nie na zawsze przykuci jesteśmy do kręgów świata, poza nimi zaś istnieje coś więcej niż wspomnienie.

Awatar użytkownika
cruc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz mar 06, 2005 14:55
Lokalizacja: warm-maz.
Kontakt:

Post autor: cruc » pn gru 12, 2005 20:11

Ja mam to samo.Silnik nabiera temperatury i obroty rosną, on poprostu jak sie nagrzeje wskakuje na swoje obroty.



djset

Post autor: djset » pn gru 12, 2005 21:27

a ja tego nie mam...
jak jest zimny to wlaczam, sa obroty 950, ale za chwilek wlacza sie automatyczny przyspieszacz zaplonu (chodzi na jakies 1050), a po jakims czasie (kilkadziesiat sekund) wraca do normy (950), ale moze ja tego nie zauwazylem... musze jutro prezyczaic ;)
pozdrawiam



Kowal38
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn sty 24, 2005 07:37
Lokalizacja: Polska

Post autor: Kowal38 » śr gru 14, 2005 06:25

a ja mam obroty na biegu jałowym 750 i trochę mi telepie autem (na jałowym) , pasek i napinacz nowy ,mechanik mówi że kąt wtrysku ustawiony prawidłowo.
Czy takie obroty są prawidłowe ,a jak nie to jakie mają być,i jak je ewentualnie można podwyższyć?



djset

Post autor: djset » śr gru 14, 2005 11:54

oryginalne powinny byc na rozgrzanym ok 950.
750 to duzo za niskie! tak to silnik bedzie szarpal i moze nawet ci rozrzad przeskoczyc! podnies obroty.



Awatar użytkownika
Bartek84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 935
Rejestracja: pt lis 18, 2005 16:29
Lokalizacja: Legnica
Auto: Golf Mk7 GTI
Kontakt:

Post autor: Bartek84 » czw gru 29, 2005 21:29

Mam takie same objawy jak Wy...

Czyli mówicie, że nie ma się czego obawiać?


Mk7 GTI Stage 2

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » czw gru 29, 2005 21:35

hazel84 pisze:Mam takie same objawy jak Wy...

Czyli mówicie, że nie ma się czego obawiać?
Nic się nie bój też tak mam w Passacie 1.9 TD...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 347 gości