wibracje kierownicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » wt sty 27, 2009 23:29

falla_x pisze:
raf1al pisze:podłącze sie do tematu bo mam taki sam problem tylko ze powyżej 90km/h jak przyspieszam to czepie kierownica jak puszcze gaz ustaje
dokladnie takie sa objawy padneitego wewnetrzengo przegubu , drganie nastepuje tylko wtedy gdy jest naped , puszczasz noge z gazu i ustaje u mnei bylo doslownie tak samo tylko pozostaje kwestja czy lepwy czy prawy u mnie dalo sie to wyczuc ze to pawy mial spory luz , aleu najlepiej jak by to sprawdzil u ciebie jakis mechanik i odrazu powie ci czy lewy czy prawy , kosztowalo mnie to w mk2 jakies 180zl z robocizna

jako ze pozostały mi do zmiany półośki na nie od automatu to zapodam oba nowe dla swietego spokoju, tylko czy brać SPIDAN czy HART :)



Romeck
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn gru 22, 2008 17:14
Lokalizacja: Sępólno
Kontakt:

Post autor: Romeck » śr sty 28, 2009 00:01

Miałem podobny problem... U mnie był on spowodowany poprzez delikatne "wgniecenie, skrzywienie" czy jak to nazwać jednej z felgi... a stało się to poprzez wjechanie w dziure asfaltową Maiłem takei same objawy. Przy niskich prędkościach nie jest to odczuwalne
Ostatnio zmieniony śr sty 28, 2009 00:03 przez Romeck, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

Post autor: falla_x » śr sty 28, 2009 08:55

raf1al pisze:HART
musisz sie dowiedziec co kryje sie w pudelku Harta bo HART robi pudelka dla jakis konkretnych firm ja np. mialem w pudelku harta tylne lozyska do kkol OPTIMALA wiec to zalezy co ta sie kryje musisz podpytac sprzedawce nie zawsze jest to jakis zlom , ale widomo jak kupisz cos firmowego dluzej posluzy


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

Tomek i Sabina
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 14:57
Lokalizacja: ostrow wielkopolski
Kontakt:

cos nowego

Post autor: Tomek i Sabina » wt mar 10, 2009 08:50

Miałem identyczny problem powyzej 80 drgania kierownicy przekładałem opony byłem na przegladzie i nikt nic nie znalazł #-o . Wczoraj pojechałem zmienic opony na letnie opowiedziałem historiw bicia kół kolesiowi w wulkanizacji co sie okazało w moim przypadku co bym nigdy nie przypuszczał ze na felgach od środka zalega bloto i to koles powiedział ze to błoto juz jakis czas tam sobie jest i poprostu jak wywarzy koła i pojade gdzies i sie błoto przyczepi i zastygnie to tak jakbym dołozył z jednej strony odwaznikow i wtedy koło nie jest wywarzone. Po wyczyszczeniu i wtwarzeniu kól pojechalem na jazde prubna i co sie okazało =D> totalnie bicie ustało. Pojechałem do kolesia zeby mu podziekowac bo juz z rok czasu sie z tym problemem borykałem.

Koles powiedział ze jak myjesz auto zeby skrecic kolami i jak ktos ma Kerchera zeby te felgi zwłaszcza przednie umyc od środka.

wiec Radze sprawdzic czy nie ma starego zeschnietego błota na felgach Umnie to pomogło i jestem :mrgreen:



Mac.re
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 11:20
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: Mac.re » pt paź 30, 2009 20:46

Witam,

Kolego, a czy miałeś alufelgi? jeśli tak to może zapomniałeś zdjąć pierścienie centrujące?! Miałem podobny problem... po ściągnięciu letnich, założyłem zimówki na stalówkach (taki super serwis że nie ściągnął pierścieni i po przekroczeniu 80 km/h wibracje na kierownicy były dość mocne)... po ściągnięciu pierscieni problem zniknął...

Pozdrawiam



damianeczek21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt maja 12, 2009 23:21
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Post autor: damianeczek21 » pt paź 30, 2009 20:51

WITAM MAM pytanko moze tu mi ktoś pomoze a mianowicie
zamierzam do swojego mk3 1.8 75 koników ben +
gaz zamontowac wałek rozrzadu od mk2 1.8 90 koni walki roznia sie tylko wysokoscią krzywek i tu moje pytanie czy to sie uda i czy bedzie jakas róznica podczas ruszania czy auto zrobi sie dynamiczne czy bede musiał jeszcze zmienic komputer od sterowania dawka paliwa .



Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

Post autor: falla_x » pt paź 30, 2009 21:21

damianeczek21, kolego nie ten temat :grin:


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

Oaxis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr gru 09, 2009 11:23
Lokalizacja: Człuchów

Post autor: Oaxis » śr gru 09, 2009 11:26

Powiedz mi czy po przejechaniu np 50-100 km opony staja sie cieple, badz gorące?? Jezeli tak to twoim problemem jest uklad hamulcowy. Pojedz do serwisu i powiedz zeby sprawdziliu Ci tarcze i klocki. Tez tak mialem:) Pozdro



Awatar użytkownika
mscirocco
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob paź 10, 2009 11:53
Lokalizacja: Leszczyny/k.Rybnika

Post autor: mscirocco » pt lip 23, 2010 23:45

podłączę się do tematu panowie.
Ja mam tak: jadę ponad 100km/h i zaczyna mi walić kierownicą (wymienione przeguby wewnętrzne) jak cisne dalej 110,120,130km/h problem nadal jest jak zaś puszczę gaz cisza nie wali kierownicą.
No ale zauważyłem jak jade np 80km/h wrzucam na luz kierownica dalej wali.... tarcze proste,felgi proste opony nowe...
Co by mogło byc wina bo już mi ręcę opadają..:(


Jestem tutaj nowy tak więc troche wyrozumiałości :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 279 gości