pomocy co to za czujnik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
karol83
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 09:03
Lokalizacja: bydgoszcz

pomocy co to za czujnik

Post autor: karol83 » sob sty 24, 2009 20:39

WITAM WSZYSTKICH W TYM DZIALE :bigok:

mam problem z z moja wiedza na zdjeciu sa zaznaczone 2 czujniki i niewiem do czego one sluza i jak sie nazywaja, oraz jaka funkcje spelniaja w silniku jest to mk3 2.0 GTI z 94roku :kac:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
wachelo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: sob cze 16, 2007 23:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: wachelo » sob sty 24, 2009 22:05

To jest zawór stabilizacji obrotów biegu jałowego. Jak przepustnica jest zamknięta ten zawór dozuje powietrze, żeby silnik nie zgasł.
Ostatnio zmieniony sob sty 24, 2009 22:14 przez wachelo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » sob sty 24, 2009 22:20

Ten czujnik kiepsko widać na fotce ale prawdopodobnie jest to czujnik temperatury (chyba dla wskaźnika).


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
karol83
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 09:03
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: karol83 » sob sty 24, 2009 22:44

czy zawór stabilizacji obrotów biegu jałowego idzie sprawdzic bez specjalistycznego sprzetu. czy tylko przez podlaczwnie vac-com.
zaowarzyme ze on w srodku jest brudny od oleju??auto czasami gasnie na wolnych



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » sob sty 24, 2009 23:06

Wyczyść go w środku (lewą stronę tą z zaworkiem) w benzynie ekstrakcyjnej, duże szanse że pomoże.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
wachelo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: sob cze 16, 2007 23:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: wachelo » sob sty 24, 2009 23:10

Dokładnie. Prawdopodobne, że olej z brudem powodują jego zacinanie.



gateway1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: czw sty 22, 2009 22:18
Lokalizacja: warszawa

Post autor: gateway1 » wt sty 27, 2009 20:20

zawor suwakowy dodatkowego powietrza glowne zadanie danie wiecej powietrza w fazie rozgrzewania silnika



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » wt sty 27, 2009 23:53

ten drugi mały jest do sterowania wentylatorami na zgaszonym silniku jak temperatura pod maską wzrosnie za bardzo czujnik to wykrywa i robi zwarcie do masy latwo możesz to sprawdzic podaj mase na przewód idący do czujnika i powinien sie włonczyc wentylator



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 283 gości