Jak wymienić linkę prędkościomierza w VW passat 1992r. 2.0l.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

otoidzieon

Jak wymienić linkę prędkościomierza w VW passat 1992r. 2.0l.

Post autor: otoidzieon » sob gru 10, 2005 18:04

Witam wszystkich forumowiczów.
Kto mógłby mnie naprowadzić jak najszybciej i najbardziej sprawnie wymienić zerwaną linkę prędkościomierza w VW passat 1992r. 2.0l. ?Mam ja juz zakupioną, mój znajomy mechanik powiedział mi, że trzeba rozkręcić cały kokpit, aby się dostać do zegarów. Gdy zobaczyłem jednak kolor jego łapek będących w smarze, ropie i jeszcze niewiadomo czy - zrezygnowałem.
Może dzięki Wam sam sobie z tym problemem poradzę.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob gru 10, 2005 19:15

w MK2 można wsadzić rękę koło skrzynki bezpieczników i odczepić a potem zaczepić linkę bez wyciągania licznika. W Passacie nie wiem, ale nie sądzę żeby trzeba aż tak dużo rozbierać.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » sob gru 10, 2005 20:45

Gdzieeeetam napewno trzeba zdjąć tylko ramkę wokół zegarów no chyba że jest w całości z tą częścią co jest pod nawiewami na srodku deski ale niesądzę (niestety Niepamiętam)i wtedy odkręcasz zegary i odsuwasz na ile Ci kierownica pozwoli no chyba że ja ściągniesz.Jeszcze lepiej.Wtedy odłączasz linkę i zakładasz mową najpierw do zegarów i je składasz a potem dopiero do skrzyni .przed włożeniem do skrzyni powinieneś pokręcić tym wkładem w pancerzy jednocześnie go lekko dociskając aby dobrze wskoczył w zegarach.Jak będziesz montował to pamiętaj też aby linka szła jak "najprostrzą" drogą do skrzyni bez wywijasów bo to utrudni jej pracę i będzie chałasować.No i jeszcze jedno polecam tylko oryginalną linkę.ja miałem złe doświadczenia z 4 podrubami a i tak kupiłem oryginał i było super.



otoidzieon

Post autor: otoidzieon » ndz gru 11, 2005 10:35

A jak wyciągnąć (odkręcić) tę ramkę, aby niczego nie wyłamać ?



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » ndz gru 11, 2005 12:58

Zapewne dwa blachowkręty masz w ramce jak popatrzysz od fotela w górę na zegary , reszta może być poukrywana pod wyłacznikami .W poniedziałek podjadę do kolegi i popatrzę.Cierpliwosci.Napewno odpiszę.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości