Golfik 3 93 rok, 1.9 TD ZABEZPIECZENIE (co przeciac?:)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Golfik 3 93 rok, 1.9 TD ZABEZPIECZENIE (co przeciac?:)
Witam. Chciałbym założyć w moim golfiku dyskretny wyłącznik. Na co założyć i jak najlepiej? Myślałem o elektrozaworze na przewód paliwowy. Ale czy to dobry pomysł? Ostatnio zaczynam się obawiać o niego coś. Prawie 13 latek ale tak go kocham, że nie mógłbym się pogodzić z jego utratą...
Pozdrawiam i dzięki za pomysły.
Pozdrawiam i dzięki za pomysły.
Elektro zawór to dobry pomysł w dieslu bo jak odetniesz +na pompie to wystarczy maske podnieść połączyć przewodem pompe z akumem i autko odjeżdża a dokopać sie do takiego elektrozaworu jest cieżko bo nikt go nie bedzie szukał-złodziej nie ma raczej czasu na to. Napisz jeszcze jak chcesz go włączać. na ukryty wyłącznik czy może zdalnie na pilota podłączyć do alarmu czy jak?? Osobiście polecam antynapad najtańszy kosztuje ok 30zł a polecam go z takich względów ze złodziej nie odjedzie daleko nawet gdy ma kluczyki w stacyjce i zapalony silnik (np próba kradzieży samochodu gdy stoisz na światłach) bo gdy antynapad ten dostanie sygnał otwartych dżwi to po ok 15 sekundach unieruchamia samochód poprzez odciecie np zaworu na przewodzie paliwowym gdy ty juz jesteś w bezpiecznej odległości by zadzwonić na policje. Ja mam taki antynapad (tylko ze droższy) i moje obawy o utrate samochodu troche się zmniejszyły.
Pozdro
Pozdro
Dzięi za odpowiedź. Znalazłem na Allegro elektrozawór za 50 złotych. Działa on na tej zasadzie, że wtedy kiedy napioęcie jest podawane na jego styki, to "przewodzi" on paliwo, kiedy nie to nie. Dodatkowo założyłbym sobie alarmik, który sterowałby tym elektrozaworem poprzez odcięcie jego obwodu. Tylko teraz mam parę pytań. Jak odciąłbym paliwo za filtrem paliwa to czy pompa kiedy nie dostanie paliwa, bo przecież nie będzie obiegu to nic jej się nie stanie czasem?
Teraz w aucie mam założony dziwny immobiliser włoskiej firmy MED (z tego co znalazłem i jest to taka skrzyneczka na pompę paliwa). Nie wie może ktoś jak to działa? Chcę z tego zrezygnować, bo jeden "transponder" nie działa mi właśnie i jestem tylko z jednym.
Zastanawiam się jak wygląda ta strona pompy bez tego urządzonka.
W razie przypadku, gdyby on przestał działać, to będzie problem.
Także reasujmując: elektrozawór jest dobry? (sterowany alarmem, czy tam wyłącznikiem) Czy jest może jeszcze jakaś inna metoda na skuteczne zablokowanie auta w sposób mało widoczny dla złodziejaszka? Nie mówię tutaj o tym, że nie ukradną auta, bo jak ktoś chce to nawet na lawete zabierze .
Jeśli ktoś ma jakieś propozycje, to byłbym bardzo wdzięczny
Teraz w aucie mam założony dziwny immobiliser włoskiej firmy MED (z tego co znalazłem i jest to taka skrzyneczka na pompę paliwa). Nie wie może ktoś jak to działa? Chcę z tego zrezygnować, bo jeden "transponder" nie działa mi właśnie i jestem tylko z jednym.
Zastanawiam się jak wygląda ta strona pompy bez tego urządzonka.
W razie przypadku, gdyby on przestał działać, to będzie problem.
Także reasujmując: elektrozawór jest dobry? (sterowany alarmem, czy tam wyłącznikiem) Czy jest może jeszcze jakaś inna metoda na skuteczne zablokowanie auta w sposób mało widoczny dla złodziejaszka? Nie mówię tutaj o tym, że nie ukradną auta, bo jak ktoś chce to nawet na lawete zabierze .
Jeśli ktoś ma jakieś propozycje, to byłbym bardzo wdzięczny
sas_gti dobrze gadasz - to najlepsze zabezpieczenie. zresztą w tej klasie cenowej aut złodzieje nie zabierają raczej na lawetę
co do alarmu i sterowania pompą to większość alarmów ma 1 podstawową wadę - odłączają przekaźnik kiedy są same uzbrojone. odłączenie alarmu od razu załatwia Twoje zabezpieczenie, czyli odcięcie pompy (choć i to da się obejść przy pomocy dwóch przekaźników)
o elektrozaworach za 50 zł z allegro pisało tu kilka osób - że szkoda kasy i spieprzy Ci się akurat 300 km od domu (a im lepiej go schowasz tym dłużej będziesz się babrał)
osobiście mam blokadę skrzyni (żeby nie odjechali) + alarm za 100 z allegro (jako odstraszacz przedszkolaków i pilot do centralnego)
pamiętaj - że zabezpieczenie może być banalne, obyś je dobrze zamaskował (oryginalne taśmy montażowe, zawinięcie dodatkowych kabelków w oryginalnych wiązkach itp.)
co do alarmu i sterowania pompą to większość alarmów ma 1 podstawową wadę - odłączają przekaźnik kiedy są same uzbrojone. odłączenie alarmu od razu załatwia Twoje zabezpieczenie, czyli odcięcie pompy (choć i to da się obejść przy pomocy dwóch przekaźników)
o elektrozaworach za 50 zł z allegro pisało tu kilka osób - że szkoda kasy i spieprzy Ci się akurat 300 km od domu (a im lepiej go schowasz tym dłużej będziesz się babrał)
osobiście mam blokadę skrzyni (żeby nie odjechali) + alarm za 100 z allegro (jako odstraszacz przedszkolaków i pilot do centralnego)
pamiętaj - że zabezpieczenie może być banalne, obyś je dobrze zamaskował (oryginalne taśmy montażowe, zawinięcie dodatkowych kabelków w oryginalnych wiązkach itp.)
był mk3, jest prawie mk4
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
sęk w tym że podobno własnie tylko te w lewarek.....gv pisze:a blokada na pedały?:) Mój ojciec miał ją kiedyś w passacie blokuje chyba naraz 3 pedały
A tak sobie teraz pomyślałem że nie trzeba montować całego mechanizmu któy blokuje leawrek, wystarczy atrapa i bolec długości powiedzmy 5 cm, i dziurka, co głebiej jest nie widać, pozdro
Elektrozawór na pompie to rozwiązanie tylez stare co powszechnie znane! Ale stosowane! aby nieco je uskutecznic to proponuje połączyc z odcięciem układu grzania świec zarowych i ładnie poukrywc kabelki, kolejna sprawa to elekktrozawór na przewodzie paliwowym najlepiej przed filtrem jak osobny układ bo nawet jak juz zlodziej obejdzie nasze porzednie zabezpieczenia to ujedzie troszke i paliwo w filtrze sie skonczy i po zawodach - "auto sie sp.......liło" pomysli i trza bedzie wiac;-)
A co do popsucia sie elektrozaworu 300km od domu to mozna to łatwo obejsc wystarczy tylko w sobie znanym miejscu, względnie dostępnym pozostawic dwa przewody które trzeba zewrzec zeby obejsc zabezpieczenie elektrozaworem w razie jego awarii!
Pozdrawiam1
A co do popsucia sie elektrozaworu 300km od domu to mozna to łatwo obejsc wystarczy tylko w sobie znanym miejscu, względnie dostępnym pozostawic dwa przewody które trzeba zewrzec zeby obejsc zabezpieczenie elektrozaworem w razie jego awarii!
Pozdrawiam1
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no ja nie wiem jak niby łatwo to zdjąć ale najtrudniej ze wszytkich blokad jakie sa.....Bocian pisze:Bolec kolo lewarka skrzyni biegow?
Latwo to ominac, nie bede pisal jak.
Jak auto ma takie zabezpieczenie to nie beda tego na miesjcu rozpracowywac wtedy biorą na lawete a na logike to starych golfów juz na lawete nie biora bo jest tego od groma i tanie jak barszcz, juz ktos pisal o tym w ten sam sposob co ja.....
powiem tak , ja nikogo z was do takeij blokady i co do jej skyutecznosci nie przekonam bo jakbym sie zaczal rozpisywac na ten temat to jeszcze moglibyscie mnie posadzci o zlodziejstwo, z którym nie mam nic wsolnego ale zapewniam że z mechanicznych, wiodcznych z zewnątrz dla zlodzieja blokad ta jest najlepsza....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 302 gości