LUZ NA KIEROWNICY

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PRZEMOR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt lis 19, 2004 23:07
Lokalizacja: MYSŁOWICE
Kontakt:

LUZ NA KIEROWNICY

Post autor: PRZEMOR » sob gru 10, 2005 21:07

u ojca w vw wento jest dziwny luz na kierownicy.U mnie w golfie jest luz ale kierownica chodzi gora doł a u ojca luz jest jak pociągnie do siebie.Byl juz u mechanika ale powiedzial mu ze trzeba by to porozkrecac a nie mial czasu.Co to moze byc?????????????????



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » sob gru 10, 2005 21:10

ja też u siebi etak mam. Jak pociagne kiere to delikatnie idzie do mnie


Obrazek

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob gru 10, 2005 21:24

Na wałku jest nakładka z wąskim wieloklinem i ona odpowiada za liikwidacje tego luzu. Należy dostać się do śruby przykręcającejkierownice i spróbować ją dokręcić. Jak to nie pomoże to raczej nic już nie da się z tym zrobić bo szkoda wydawać kase na coś co prawie nie przeszkadza.



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » sob gru 10, 2005 21:57

ten luz można skasować dokręcając własnie ten wieloklin tak jak mowi taz, pod tym wieloklinem jest spręzyną która dociska górne łozysko - ktore jest w obudowie stacyjki w. jak nie pomoże dociągnięcie tej sruby to pozostaje wymiana całej obudowy stacyjki w której jest na stałe wprasowane górne łozysko - i to one z czasem sie wyrabia



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » ndz gru 11, 2005 00:38

taz pisze:Na wałku jest nakładka z wąskim wieloklinem i ona odpowiada za liikwidacje tego luzu. Należy dostać się do śruby przykręcającejkierownice i spróbować ją dokręcić. Jak to nie pomoże to raczej nic już nie da się z tym zrobić bo szkoda wydawać kase na coś co prawie nie przeszkadza.
wystarczy dać jeszcze jedną podkładke


:-k ...

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » ndz gru 11, 2005 00:52

misiek10111 pisze:wystarczy dać jeszcze jedną podkładke

może to byłby jakis sposób można wypróbować, ale w mk3 nie ma żadnych podkłade w tym miejscu



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » ndz gru 11, 2005 00:54

zawsze można spróbowac


:-k ...

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz gru 11, 2005 00:57

Obawiam się, że przez takie coś dni łożyska są policzone.



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » ndz gru 11, 2005 04:31

Ale jest taki dinks, że to nie ten wieloklin wychodzi z rury, tylko jakby cała rura az tam koło pedałów sie przesuwała


Obrazek

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » ndz gru 11, 2005 13:06

Może Ci się poluzowały śruby mocujące tą rurę (ze wszystkimi elementami przy kierownicy) do belki wzmocnienia ściany grodziowej i dlatego wszystko się rusza?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 336 gości