nawiew powietrza w mk III
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
nawiew powietrza w mk III
nawiew działał do pewnego czasu tylko na 3 stopniu regulacji ....a teraz lipa jak docisne to chwile chodzi HELP!!
trzeba podgiąć blaski i wszystko bedzie ok. sciagnij obudowe (jest na zatrzaski), ale pokretla nawiewu nie... i przekrecaj na 1, 2, 3 i 4 i patrz jak styki chodzą i pozniej ewentualnie rozbierz delikatnie i podegnij blaszki...
albo dla ulatwienia wez plaski srubokret i stykaj styki i bedziesz wiedzial ktore styki zwarte to masz jaki bieg
powodzenia
aha, jakbys łądnie napisal skad jestes to ktos by ci pomogl moze osobiscie, a jak napisales "stąd" to juz twoja wina... trudno.
albo dla ulatwienia wez plaski srubokret i stykaj styki i bedziesz wiedzial ktore styki zwarte to masz jaki bieg
powodzenia
aha, jakbys łądnie napisal skad jestes to ktos by ci pomogl moze osobiscie, a jak napisales "stąd" to juz twoja wina... trudno.
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
djset dobrze gada
Dokładnie tak !!! Tak zrobilem u kolesia W MkIII i wszystko GRA a właściwie dmuchadjset pisze:trzeba podgiąć blaski i wszystko bedzie ok. sciagnij obudowe (jest na zatrzaski), ale pokretla nawiewu nie... i przekrecaj na 1, 2, 3 i 4 i patrz jak styki chodzą i pozniej ewentualnie rozbierz delikatnie i podegnij blaszki...
albo dla ulatwienia wez plaski srubokret i stykaj styki i bedziesz wiedzial ktore styki zwarte to masz jaki bieg
powodzenia
aha, jakbys łądnie napisal skad jestes to ktos by ci pomogl moze osobiscie, a jak napisales "stąd" to juz twoja wina... trudno.
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: wt lis 29, 2005 22:02
- Lokalizacja: Zabrze
U mnie nawiew działał na wszystkich biegach, ale chcąc włączyć np. 2, trzeba było ustawić pokrętło nie na 2,a pomiędzy 2 a 3. Analogicznie z wyższym biegiem - pomiędzy 3 a 4...
Dziś zdjąłem osłonę "konsoli środkowej", pokrętło, pobawiłem się ruchomą blaszką (styk w kształcie odwróconej litery T), podociskałem tą na stałe zamocowaną blaszkę ze stykami... 2, 3, 4 działają jako-tako, 1 działa przy ustawieniu 1.5
Jak powinna być wygięta ta ruchoma blaszka (T) ? Czy jej środek powinen być w tej samej płaszczyżnie, co skrzydła ? Czy może odgiąć skrzydła w górę/dół, żeby zapewnić styk ? Pytam o prawidłowe odgięcie, bo przy moich próbach styk T blokował się przy kręceniu .
Dziś zdjąłem osłonę "konsoli środkowej", pokrętło, pobawiłem się ruchomą blaszką (styk w kształcie odwróconej litery T), podociskałem tą na stałe zamocowaną blaszkę ze stykami... 2, 3, 4 działają jako-tako, 1 działa przy ustawieniu 1.5
Jak powinna być wygięta ta ruchoma blaszka (T) ? Czy jej środek powinen być w tej samej płaszczyżnie, co skrzydła ? Czy może odgiąć skrzydła w górę/dół, żeby zapewnić styk ? Pytam o prawidłowe odgięcie, bo przy moich próbach styk T blokował się przy kręceniu .
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: wt lis 29, 2005 22:02
- Lokalizacja: Zabrze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 267 gości