Skrzynia 4S do silnik 1.8RP podejdzie????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Skrzynia 4S do silnik 1.8RP podejdzie????

Post autor: raf1al » ndz sty 25, 2009 20:13

Jako ze mam obecnie skrzynie ATH ale 2 sie sypie zastanawiam sie nad skrzynia 4S bo mogę taka kupić tylko pytanie jaka będzie prędkość przy 2500obr?
czy raczej 4S nie pasuje do RP.

zależy mi na skrzyni tzw. długiej!!!

drugie pytanie czy wymiana flansz z 90mm na 100mm spowoduje ze będzie trzeba ustawiać jakieś luzy?? czy wystarczy sama podmiana!! oczywiscie odrazu uszczelniacze:)



albert1973
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Post autor: albert1973 » ndz sty 25, 2009 21:05




Awatar użytkownika
stelmik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt mar 18, 2008 18:09
Lokalizacja: dęblin
Kontakt:

Post autor: stelmik » ndz sty 25, 2009 21:11

ja wymieniłem w RP na 4S i jest git 2500rpm to 100km/h tylko flansze musisz przełożyć z półosiami na 2 biegu do 100km/h daje



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz sty 25, 2009 21:38

jak dluga to tylko 4T



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » ndz sty 25, 2009 22:20

No wlasnie 4T jest ciut dłuższa od 4S, ale bez przesady, i tak maxa bys osiągał w niej na 4 biegu bo na 5 jzu by nie miał siły ;>

przy 4T na 5 biegu 100km/h osiaga sie przy 2250 obr, a przy 4S jak kolega wyzej napisał 2500 obr, A pierwsze 2 albo i nawet 3 biegi są takie same w obu skrzyniach.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz sty 25, 2009 22:34

chosen pisze:przy 4T na 5 biegu 100km/h osiaga sie przy 2250 obr, a przy 4S jak kolega wyzej napisał 2500 obr, A pierwsze 2 albo i nawet 3 biegi są takie same w obu skrzyniach
nieprawda, wszystkie biegi są takie same różnią się przełozeniem głównym



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » ndz sty 25, 2009 22:38

toffic, dobra dobra roznia sie glownym przelozeniem ale tym samym 4S ma krótszy 5 bieg.


ps. ty zawsze szukasz dziury w całym :satan:
Ostatnio zmieniony ndz sty 25, 2009 22:39 przez chosen, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz sty 25, 2009 22:40

chosen pisze:ty zawsze szukasz dziury w całym :satan:
nie prawda, lubie po prostu jak coś jest od A do Z tak jak trzeba :bigok:



raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » pn sty 26, 2009 00:11

chosen pisze:No wlasnie 4T jest ciut dłuższa od 4S, ale bez przesady, i tak maxa bys osiągał w niej na 4 biegu bo na 5 jzu by nie miał siły ;>

przy 4T na 5 biegu 100km/h osiaga sie przy 2250 obr, a przy 4S jak kolega wyzej napisał 2500 obr, A pierwsze 2 albo i nawet 3 biegi są takie same w obu skrzyniach.
no jeżeli 4T to to samo co ATH to ja mam 100km/h przy 2500obr
a czy to przełożenie główne 4T bardzo rożni sie od przełożenia 4S

[ Dodano: 25 Sty 2009 23:14 ]
stelmik pisze:ja wymieniłem w RP na 4S i jest git 2500rpm to 100km/h tylko flansze musisz przełożyć z półosiami na 2 biegu do 100km/h daje
mam flansze na 100mm tak jak przeguby nic nie trzeba ustawiać po zmianie flansz?
i jak sie sprawuje RP z skrzynia 4S?
spalanie wzrosło?
i czy rzeczywiście przy 2500 masz 100km/h?



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » pn sty 26, 2009 00:36

raf1al pisze:no jeżeli 4T to to samo co ATH to ja mam 100km/h przy 2500obr
no wlasnie CI pisalem ze nie, 4T ma 100km/h przy 2250obr.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pn sty 26, 2009 07:28

ja mialem 4t w rp dlamnie bylo super.mieszkasz moze w ciut górzystym terenie to 4s moze byla by ciut lepsza.



Awatar użytkownika
stelmik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt mar 18, 2008 18:09
Lokalizacja: dęblin
Kontakt:

Post autor: stelmik » pn sty 26, 2009 08:03

4S i RP spalanie LPG -8,0 i 5,5 według MFA



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn sty 26, 2009 11:24

wszystko zalezy tez od opon na jakich sie smiga :) nie mozna mowic ze ma sie 2250 obrotów przy 100 jak sie nie wie na jakim ogumieniu sie jedzi :) mnie na 195,45,25 mowi ze mam okolo 2600 obrotów przy 100 na V tym biegu, a zeby miec 2250 to musiałbym miec 16 tki :)


i tak dla potomnosci to ATH jest to samo co 4T :) zarowno przelozenie głowne ( 3,67) jak i pozostałe biegi :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » pn sty 26, 2009 14:20

guti, guti ja mam przy 2250 obr 100km/h przy 4T na 5 biegu na oponach 195/50/15.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 506 gości