Centralny Golf 3 !! POMOCY!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

3flog

Centralny Golf 3 !! POMOCY!!!

Post autor: 3flog » sob gru 10, 2005 18:33

Witam! Mam wielka prosbe.
Czy moze mi ktos powiedziec jakie kolory kabli sa od otwierania i zamykania zamka w golfie 3?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob gru 10, 2005 19:11

szary i zielony w kablach drzwi, o podłączaniu na tym forum albo na elektrodzie jest wszystko.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » sob gru 10, 2005 21:20

zielony i czerwono czarny tak jak na foto wychodzą one ze słupka pierwszego od kierowcy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob gru 10, 2005 21:30

Zależy jak sie chce montować. Doprowadzając impuls plusowy do zielonego lub szarego otwierasz albo zamykasz central i szyby z dachem jak masz. Czerwono czarny ma stały plus, który poprzez mikrowyłączniki w zamkach jest przy przekręceniu kluczyka w drzwiach podawany własnie na kable zielony lub szary (jeden z nich zamyka drugi otwiera). Napisz więc czy masz tylko central, czy też szyby albo dach elektryczny, co chcesz uzyskać i jakie masz wyścia w alarmie to ktoś pomoże konkretniej.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

3flog

Post autor: 3flog » ndz gru 11, 2005 01:41

Wiec tak.
Alarm to Freeway(to jest chyba to samo co magicar 440).
Nie mam szyb elektrycznych ani dachu. Chce podpiac tylko pod centralny z alarmu wychodza dwa kable ZIELONY - otwieranie i NIEBIESKI - zamykanie (oba to minusy). Z tego co wiem to w tym centralnym jest sterowanie plusem ale to nic bo wiem jak podpiac przekazniki. Problem polega na tym, ze aby otworzyc wszystkie drzwi musze dwa razy przekrecic kluczykiem... Jak przekrece pierwszy raz to otwieraja mi sie tylko dane drzwii, a za drugim razem otwiera sie cala reszta... w drzwiach pasazera jest tak samo. Alarm podaje tylko raz krotki impuls na zamykanie i otwieranie.
Zamykanie podpialem i dziala normalnie, ale otwierania nie potrafie:(
Ma ktoś jakis pomysl jak to zrobic? ;(;(;(



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 11, 2005 15:57

W moich 2 autach wszystkie drzwi otwierały się naraz ( jedno przekręcenie kluczykiem). w twoim piszesz że jest inaczej. W ogóle dziwne dla mnie bo myślałem że jak pompka centrala się uruchamia to daje ciśnienie na wszystkie wężyki do drzwi i klap naraz. Ale może ty masz inaczej. Coś chyba można zmienić ustawiając przy układzie koło pompki centrala.Ale konkretów nie znam. Albo przydałby ci się podwójny impuls z alarmu. Wiele alarmów daje takie do domykania (komfort), ale tobie potrzeba do otwierania. Trzeba by żeby jakiś elektronik wymyślił odpowiedni ukladzik. Innego pomysłu jak te dwa niemam.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

machu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: wt mar 29, 2005 21:37

Post autor: machu » ndz gru 11, 2005 17:39

Też miałem otwieranie na dwa razy, jest to opcja uruchamiana przez serwis na życzenie klienta ( zresztą bardzo fajna jak ktoś jeździ sam ) Po podłączeniu alarmu też z niej zrezygnowałem bo musiałem dwa razy przciskać pilota żeby otworzyć samochód.



3flog

Post autor: 3flog » ndz gru 11, 2005 20:14

Ok. juz wiem jak to podpiac:) trzeba sterowanie z alarmu podpiac poprzez przekazniki do JEDNEGO kabla ktory wchodzi do pompy i nim jest podawane -12 albo +12v w zaleznosci czy chcemy zamki otworzyc czy zamknac. :)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 11, 2005 20:43

Super, napisz dokładnie potem który to kabel, jaki kolor czy numer wtyku, innym sie przyda.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » ndz gru 11, 2005 23:30

Magicar 440 ma ustawiany czas sterowania zamkiem 1 lub 3 sekundy, warto sprawdzić jak masz ustawione. I nie chce mi się wierzyć że w obydwóch kabelkach jest masa. Jeśli jednak to jest coś jak magicar to do centrala jest 6 kabelków które odpowiednio podpinamy do masy, plusa i centralki zamka.


Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 11, 2005 23:37

te 6 kabelków to po prostu wyjścia dwóch przekaźników.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

3flog

Post autor: 3flog » pn gru 12, 2005 00:24

Narazie koloru kabla nie znam, poniewaz bede to robil jak znajde troche czasu w tygodniu:) Podaje linka na strone elektrody gdzie pokazany jest schemat tego podpiecia:)

http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... t=mercedes

Dzieki za pomoc:)



Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » pn gru 12, 2005 00:30

Paweł Marek pisze:te 6 kabelków to po prostu wyjścia dwóch przekaźników.
Dokładnie tak, tylko że nie każdy sprzedający dodaje opis czczegółowy podłączenia zamka. Zamontowałem już kilka magicarów ale ten opis to tylko 2 razy był dołączony.


Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » pn gru 12, 2005 09:32

Kolor kolorem ale najlepiej sprawdzic bo sie mogą róznic w zaleznosci od wersji na przewodzie otwierającym w momencie przekrecenia kluczyka(otwierania zamka) pojawia sie "+" a na zamykającym wprzypadku przekrecenia kluczyka (zamykania zamka) pojawia sie "+" czyli bierzemy próbówke i zapinamu ją gdzies do masyi krecimy kluczykiem - to jedyna metoda zeby byc pewnym co do kabelków!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 449 gości