Jak mam podlaczyc wlasciwie alarm z centralem fabrycznym???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
daro81
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: sob sty 03, 2009 11:50
Lokalizacja: Gdańsk/Przodkowo
Auto: Golf 3 GTI, Karmann Ghia
Silnik: AQN
Kontakt:

Jak mam podlaczyc wlasciwie alarm z centralem fabrycznym???

Post autor: daro81 » ndz sty 25, 2009 16:07

Odrazu dodam ze szukalem na forum,niby znalazlem ,zastosowalem ale nie dziala.
Zakladalem od wczoraj alarm Stig 06.Wszystkie kable podlaczalem wedlug znalezionych info przez wyszukiwarke.Dodam ze w golfie jest alarm fabryczny,dzialajacy,ale bez pilotow.i central jest pneumatyczny.I wlasnie mam problem z podlaczeniem centrala.Próbowalem na rózne sposoby i jak sie zamknie to nie chce otworzyc.Kable puscilem od pompy z bagaznika i na kablach jest napiecie OK przy zamykaniu/otwieraniu.
Czy moze miec wplyw na to fakt ze fabryczny alarm jest nieodlaczony??Zworka jest zalozona na dluzszy sygnal w alarmie .Podlaczalem wedlug schematow i nie wiem juz co dalej ](*,)
Tu schematy: www.daro81.boo.pl/123.JPG


nisko,szeroko,szybko
https://www.facebook.com/pg/VWolfGarage/posts/?ref=page_internal

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz sty 25, 2009 16:32

ktoś napisał w rozpisce że ma miec impuls plusowy i minusowy , w MK3 za otwieranie i zamykanie odpowiada impuls tylko plusowy , jeśli masz z alarmu impuls minusowy , to musisz dorobic dwa przekażniki zmieniające minus na plus , jeśli masz minusowy i plysowy , to ten jeden minusowy musisz przerobić jednym przekaznikiem na plusowy , nie zapomnij o diodzie tłumiącej zakładanej równolegle z cewką przekażnika

[ Dodano: 25 Sty 2009 15:38 ]
a po drugie po co 3 lub 4 sekundy do zadziałania centralnego pneumatycznego , ta osoba co pisala instrukcje nie bardzo sie orientowała o co chodzi , całkowicie wystarczy impuls 0,5 sekundy

[ Dodano: 25 Sty 2009 15:56 ]
ale Twój alarm widze że ma impuls plusowy , w takim razie podłącz wszystko zgodnie z prawym schematem na górze , nie ten żółty , i podłącz kabel biały i biało- czarny do kabli szarego i zielonego wychodzących z centralki pneumatyka



Awatar użytkownika
daro81
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: sob sty 03, 2009 11:50
Lokalizacja: Gdańsk/Przodkowo
Auto: Golf 3 GTI, Karmann Ghia
Silnik: AQN
Kontakt:

Post autor: daro81 » ndz sty 25, 2009 17:08

Wlasnie podlaczalem bialy do zielonego i bialo/czarny do szarego.Żółty polaczylem z żółto/czarnym i podlaczylem do +.I zamknac zamykal ale nie otwiera.Odwracalem tez biale i to samo.


nisko,szeroko,szybko
https://www.facebook.com/pg/VWolfGarage/posts/?ref=page_internal

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » ndz sty 25, 2009 17:34

podepnij się pod wiązkę drzwi kierowcy mniej grzebaniny z kablami

[ Dodano: 25 Sty 2009 16:35 ]
3/7 szary-zamykanie zielony-otwieranie

[ Dodano: 25 Sty 2009 16:36 ]
wg. schematu nr2


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
daro81
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: sob sty 03, 2009 11:50
Lokalizacja: Gdańsk/Przodkowo
Auto: Golf 3 GTI, Karmann Ghia
Silnik: AQN
Kontakt:

Post autor: daro81 » ndz sty 25, 2009 17:42

norek111 pisze:podepnij się pod wiązkę drzwi kierowcy mniej grzebaniny z kablami

[ Dodano: 25 Sty 2009 16:35 ]
3/7 szary-zamykanie zielony-otwieranie

[ Dodano: 25 Sty 2009 16:36 ]
wg. schematu nr2

Zielony i szary juz mam pociagniete do przodu,i laczylem wedlug schematu 2:
bialy z zielonym,bialo/czarny z szarym,a zolte podlaczylem do +.Czy tak mam podlaczyc jak to robilem?
No i czy ten alarm fabryczny moze w tym przeszkadzac?


nisko,szeroko,szybko
https://www.facebook.com/pg/VWolfGarage/posts/?ref=page_internal

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz sty 25, 2009 17:48

po pierwsze sprawdż czy przy zamykaniu i otwieraniu masz na pewno w obu sytuacjach impuls plusowy , a po drugie w tak podpiętym zamku w czasie włączonego zapłonu nie działa zamykanie centralnego , tak jest zrobiony centralny , do zamykania i otwierania w czasie gdy masz włączony zapłon musisz sie podpiąć pod inne kable



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » ndz sty 25, 2009 17:49

daro81 pisze:No i czy ten alarm fabryczny moze w tym przeszkadzac?
nie,zakładałem u kolegi z fabrycznym pseudo alarmem


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz sty 25, 2009 17:50

może sterujesz zamkiem jak masz włączony zapłon kluczykiem ?



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » ndz sty 25, 2009 17:52

wepnij się w wiązkę drzwi musi działać


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
daro81
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: sob sty 03, 2009 11:50
Lokalizacja: Gdańsk/Przodkowo
Auto: Golf 3 GTI, Karmann Ghia
Silnik: AQN
Kontakt:

Post autor: daro81 » ndz sty 25, 2009 18:16

miś fazi pisze:może sterujesz zamkiem jak masz włączony zapłon kluczykiem ?
nie nie mam wlozonego kluczyka.jak sprawdzalem to drzwi zamknalem i z zewnatrz pilotem zamykalem -zamykal elegancko-,a przy otwieraniu nie slychac dzwieku pompki.

[ Dodano: 25 Sty 2009 17:19 ]
norek111 pisze:wepnij się w wiązkę drzwi musi działać
wydaje mi sie ze bez różnicy czy w drzwiach czy bezposrednio od pompki,w końcu to te same przewody.No i tam jest napiecie (sprawdzalem miernikiem) jak zamykam/otwieram na zmiane Zielony/szary.


nisko,szeroko,szybko
https://www.facebook.com/pg/VWolfGarage/posts/?ref=page_internal

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz sty 25, 2009 18:21

troszke to dziwne , albo nie masz plusa tylko minus przy zamykaniu , trzeba to sprawdzić , albo pomyliłeś kolor kabelka od pompki , albo spróbuj łączyc naprzemian kabel czarno - czerwony z kablem szarym i zielonym , zobaczysz czy wtedy działa zamykanie i otwieranie



Awatar użytkownika
daro81
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: sob sty 03, 2009 11:50
Lokalizacja: Gdańsk/Przodkowo
Auto: Golf 3 GTI, Karmann Ghia
Silnik: AQN
Kontakt:

Post autor: daro81 » ndz sty 25, 2009 18:23

A moze to wina plusa?? tak teraz pomyslalem,bo plus do żółtych pociagnolem tez od pompki od czarno/czerwonego??bo tam byly dwa czerwono/czarne i na obu byl plus a podpialem tylko z jednego (moze po zamknieciu zanika +tam)sam juz nie wiem
:kupa:
Ostatnio zmieniony ndz sty 25, 2009 18:28 przez daro81, łącznie zmieniany 1 raz.


nisko,szeroko,szybko
https://www.facebook.com/pg/VWolfGarage/posts/?ref=page_internal

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz sty 25, 2009 18:26

plus bierz z osobnego plus 12 V



Awatar użytkownika
daro81
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: sob sty 03, 2009 11:50
Lokalizacja: Gdańsk/Przodkowo
Auto: Golf 3 GTI, Karmann Ghia
Silnik: AQN
Kontakt:

Post autor: daro81 » ndz sty 25, 2009 18:30

miś fazi pisze:plus bierz z osobnego plus 12 V

tak zrobie bo wlasnie tak mi cos zablyslo ze to moze to jest przyczyna.
dzieki za podpowiedzi

[ Dodano: 25 Sty 2009 18:31 ]
miś fazi wzialem latarke teraz w zeby i poszedlem do auta-ciemno ale cóż-i podlaczylem jeszcze raz wedlug schematu "2" z ta róznica ze plus 12V wzialem osobno(tak jak doradziles) i co....i wszystko bangla :okej: ,odrazu wszystko spialem ze soba na stale mimo warunków (ciemno,zimno).
WIELKIE DZIEKI ZA INFORMACJE OD WSZYSTKICH !!!!!!! :pub:


nisko,szeroko,szybko
https://www.facebook.com/pg/VWolfGarage/posts/?ref=page_internal

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: TDonaldmor i 354 gości