Jak poluzowac napinacz paska klinowego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Piotro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: sob paź 30, 2004 02:19
Lokalizacja: S-ce Śląskie
Kontakt:

Jak poluzowac napinacz paska klinowego

Post autor: Piotro » sob gru 10, 2005 19:59

Witam.
Niedawno byla dyskusja co napina pasek klinowy w mk3. Wiec jest tak jak pisze w ksiazce :
wersje bez klimy i bez wspomagania - pasek napina alternator
wersje ze wspomaganiem /kilima - jest osobny napinacz.

I teraz moje pytanie: czy ktos wie jak poluzowac ten napinacz zeby wymienic pasek ?
Ostatnio zmieniony śr cze 25, 2008 13:36 przez Piotro, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » sob gru 10, 2005 20:10

Popatrz gdzie masz śróby i za co one sa odpowiedzialne!! Równie dobrze mógłbys sie zapytać jak sie daje głośniej czy trzeba pokręcić czy nie. Popatrz troszke sam!!


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob gru 10, 2005 20:21

Napinacz sprężynuje, jest na takim wygiętym wsporniku. Łapiesz wspornik francuzem i już. Jak masz napięcie alternatorem: luzujesz jedną śróbę blokującą i dociskasz alternator. Proste jak nie wiem.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Piotro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: sob paź 30, 2004 02:19
Lokalizacja: S-ce Śląskie
Kontakt:

Post autor: Piotro » sob gru 10, 2005 21:28

dzieki Paweł Marek zaraz ruszam do boju :)



Awatar użytkownika
Romeos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz kwie 27, 2008 21:40
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Romeos » śr cze 25, 2008 12:18

Witam. A czy wie ktoś czy jest możliwość aby nieco naciągnąć sprężynę w napinaczu? Tak żeby naciągał pasek z większą siłą?
Ponieważ mój pasek jest za luźny, i rolka napinacza podczas pracy silnika strasznie lata w górę i w dół, wymiana paska nic nie pomogła, co dziwne gdy psikne na pasek wd-40 to przestaje wibrować napinacz też się uspokaja i wtedy pracuje ciszej niestety max 30sekund, ale to pewnie wynika ze zwiększenia przyczepności między paskiem a rolkami.

Raczej napinacz jest do wymiany, ale kosztuje 200zł, pasek się nie ślizga ale przez te wibracje napinacz głośno pracuje. Da się jeszcze coś z nim zrobić?

G III 97r TDI 1Z ze wspomaganiem, bez klimy

Witam ponownie. Problem już rozwiązany: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2050740#2050740
Ostatnio zmieniony sob cze 28, 2008 15:12 przez Romeos, łącznie zmieniany 3 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 154 gości