Witam.
Niedawno byla dyskusja co napina pasek klinowy w mk3. Wiec jest tak jak pisze w ksiazce :
wersje bez klimy i bez wspomagania - pasek napina alternator
wersje ze wspomaganiem /kilima - jest osobny napinacz.
I teraz moje pytanie: czy ktos wie jak poluzowac ten napinacz zeby wymienic pasek ?
Jak poluzowac napinacz paska klinowego
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak poluzowac napinacz paska klinowego
Ostatnio zmieniony śr cze 25, 2008 13:36 przez Piotro, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Napinacz sprężynuje, jest na takim wygiętym wsporniku. Łapiesz wspornik francuzem i już. Jak masz napięcie alternatorem: luzujesz jedną śróbę blokującą i dociskasz alternator. Proste jak nie wiem.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Witam. A czy wie ktoś czy jest możliwość aby nieco naciągnąć sprężynę w napinaczu? Tak żeby naciągał pasek z większą siłą?
Ponieważ mój pasek jest za luźny, i rolka napinacza podczas pracy silnika strasznie lata w górę i w dół, wymiana paska nic nie pomogła, co dziwne gdy psikne na pasek wd-40 to przestaje wibrować napinacz też się uspokaja i wtedy pracuje ciszej niestety max 30sekund, ale to pewnie wynika ze zwiększenia przyczepności między paskiem a rolkami.
Raczej napinacz jest do wymiany, ale kosztuje 200zł, pasek się nie ślizga ale przez te wibracje napinacz głośno pracuje. Da się jeszcze coś z nim zrobić?
G III 97r TDI 1Z ze wspomaganiem, bez klimy
Witam ponownie. Problem już rozwiązany: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2050740#2050740
Ponieważ mój pasek jest za luźny, i rolka napinacza podczas pracy silnika strasznie lata w górę i w dół, wymiana paska nic nie pomogła, co dziwne gdy psikne na pasek wd-40 to przestaje wibrować napinacz też się uspokaja i wtedy pracuje ciszej niestety max 30sekund, ale to pewnie wynika ze zwiększenia przyczepności między paskiem a rolkami.
Raczej napinacz jest do wymiany, ale kosztuje 200zł, pasek się nie ślizga ale przez te wibracje napinacz głośno pracuje. Da się jeszcze coś z nim zrobić?
G III 97r TDI 1Z ze wspomaganiem, bez klimy
Witam ponownie. Problem już rozwiązany: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2050740#2050740
Ostatnio zmieniony sob cze 28, 2008 15:12 przez Romeos, łącznie zmieniany 3 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 154 gości