Przewody od alternatora - Golf II Diesel

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Pan Japuk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: sob lis 20, 2004 20:49
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Przewody od alternatora - Golf II Diesel

Post autor: Pan Japuk » sob gru 10, 2005 13:02

Ile przewodów powinno byc podłączonych do alternatora? Oglądałem u siebie alternator z każdej strony i nie mam przy zaciskach żadnych oznaczeń. Chodzi mi o to czy mam w ogóle wyprowadzony przewód do obrotomierza bo chcę sobie takowy założyc a nie mam pewności czy nikt mi nie zamontował alternatora z benzyniaka. Wiem że powinienem miec styk W ale nie mam pojęcia czy on w ogóle jest bo albo liter w ogóle nie ma albo są starte i przez to kiepsko widoczne.



dziomal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn gru 13, 2004 22:53
Lokalizacja: Brzozów/Kraków
Kontakt:

Post autor: dziomal » sob gru 10, 2005 15:37

Grube przewody od zasilania, jeden cięki D+ i jeden cięki W.



Pan Japuk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: sob lis 20, 2004 20:49
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Pan Japuk » ndz gru 11, 2005 20:52

Sprawdziłem jeszcze raz - do alternatora mam podpięte 2 grubsze przewody które są złączone pod jeden zacisk i 2 cieńsze podłączone do osobnych zacisków. Czy to jest typowe rozwiązanie w Dieslu?



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » ndz gru 11, 2005 21:24

Pan Japuk pisze:Sprawdziłem jeszcze raz - do alternatora mam podpięte 2 grubsze przewody które są złączone pod jeden zacisk i 2 cieńsze podłączone do osobnych zacisków. Czy to jest typowe rozwiązanie w Dieslu?
ja robilem alternator 2 miechy temu w serwisie Bosch´a i mam na kostce w alt. 2 grobe kable i jeden cienki luzem ( w sumie 3 kabelki)alternator Bosch 040K 92A. ale podobno to jest starszego typu (auto ´89r.)


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Pan Japuk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: sob lis 20, 2004 20:49
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Pan Japuk » ndz gru 11, 2005 21:27

Hanti! Moje auto jest jeszcze starsze ale nie wykluczam że alternator nie może byc nowszy. Różne cuda już znalazłem w tym samochodzie. Masz u siebie obrotomierz?



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » ndz gru 11, 2005 21:35

nie mam zegar - obrotek chyba nie byl montowany w 1.6D ale mam zato wspome ,central, elektrycze lustra z podgrzewaczami i kilka innych bajerow montowanych seryjnie w GL


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Pan Japuk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: sob lis 20, 2004 20:49
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Pan Japuk » ndz gru 11, 2005 21:38

Dzięki! Chodziło mi po prostu o to czy ten Twój pojedyńczy cienki kabel może byc do obrotomierza. Bo u mnie są podpięte 4 przewody a nie 3. W każdym razie mam już pogląd na sprawę. Jeszcze raz dzięki.



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » ndz gru 11, 2005 21:42

w alt.sa miejsca na 5 wsowek ale w niektorych widzialem podpiety kondensator na tych cienkich (kostka ma 3 miejsca i 2 kable)


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 431 gości