obroty spadają 1.6 Diesel

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mwmw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 14:45
Lokalizacja: Poznań

obroty spadają 1.6 Diesel

Post autor: mwmw » pt gru 09, 2005 23:54

Witam mam golfika II 1.6 D i nie wiem co zrobić : podczas jazdy ( rozgrzany silnik) na biegu jałowym (np. na skrzyżowaniu pod światłami) obroty mi spadają a nawet silnik gaśnie , podczas toczenia na luzie samochód cały się trzęsie i che zgasnąć ale ja go pedałem potrzymuje i jakoś jezdzi. Zimny zapala od 1-razu a nagrzany po 10 min. postoju nie zapali od 1-razu. Zdarza się sporadycznie , że ta dolegliwość nie występuje.
:pub:



Pan Japuk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: sob lis 20, 2004 20:49
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Pan Japuk » sob gru 10, 2005 02:01

Zrobiło Ci się tak nagle czy masz tak od dłuższego czasu?



mwmw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 14:45
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mwmw » sob gru 10, 2005 10:31

Jestem od niedawna pod wrażeniem posiadania i dopiero to odczuwam ,ale wcześniej chyba tego nie było.


mwmw

Pan Japuk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: sob lis 20, 2004 20:49
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Pan Japuk » sob gru 10, 2005 13:11

Dziwne jest to że, jak piszesz, zdarza się sporadycznie że dolegliwośc ustępuje. Nie zatankowałeś czasem jakiegoś podejrzanego paliwa? I nie zauważyłeś wzrostu zużycia paliwa czy czegoś równie podejrzanego? Ja bym zaczął od filtrów a jak to nie pomoże to udałbym się do kogoś kto byłby w stanie sprawdzic dawkę paliwa i ewentualnie ustawic jak książka pisze. No i jeszcze oczywiście sprawdzic szczelnośc układu paliwowego!!! To podstawa.



mwmw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 14:45
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mwmw » sob gru 10, 2005 23:49

Zacznę od filtrów i sprawdzę szczelność instalacji paliwowej (filtr paliwa ma od spodu jakieś pokrętło - do czego).
I muszę dodac jeszcze zaobserwowaną teraz nastepującą informacje: te objawy spadających obrotów do zera występują przy" ostrej" jeździe , w tym momencie przechodzenie z wysokich obrotów na bieg jałowy i silnik gaśnie , przy b. spokojnym poruszaniu jakby się nic nie działo.
Nie wiem czy tę dzwignię rozruchową można na stałe tak ustawić aby zwiększyć wolne obroty w normalnej eksploatacji (i nie bedzie ujemnych skutków i większego zuzyciz paliwa)
Może jeszcze raz ktoś podejmie ten temat.


mwmw

Pan Japuk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: sob lis 20, 2004 20:49
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Pan Japuk » ndz gru 11, 2005 13:37

Dźwigni NIE WOLNO przestawiac na stałe. Masz na myśli dźwignię na pompie tą którą przestawia się cięgnem z kabiny? Ona przestawia początek wtrysku - to służy TYLKO do rozruchu. Co do śrubki na spodzie filtra paliwa - ona służy do odwadniania filtra.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 423 gości