1.6 SR i wasze problemy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ja swoim mam nawet fote jak mam 200 na liczniku trasa pod berlinem od parkingu am khalberg. Owszem z górki jak, uda mi się odzyskac backup z telefonu którego sie pozbylem wrzuce nawet foto.
190 to predkośc jaką osiągam na a4 w okolicy magazynu biedronki .
jedynym problemem po takim speedzie jest koneczność dolania oleju w ilosci okolo 0,5 litra .
Do testowania max speedu jest góra swietej anny w kierunku do katowic. jest stromo i prosto. w drugą strone jest jeszcze stromiej ale są zakręty.
Miałem kiedyś bravo 1.4 12v i tam mialem 190 fabryczne 176 ale wtrysk tego nie przeżył i konieczne było holowanko
a to moje ostatnie osiągnięcie moim drugim autkiem foto nokia e65
190 to predkośc jaką osiągam na a4 w okolicy magazynu biedronki .
jedynym problemem po takim speedzie jest koneczność dolania oleju w ilosci okolo 0,5 litra .
Do testowania max speedu jest góra swietej anny w kierunku do katowic. jest stromo i prosto. w drugą strone jest jeszcze stromiej ale są zakręty.
Miałem kiedyś bravo 1.4 12v i tam mialem 190 fabryczne 176 ale wtrysk tego nie przeżył i konieczne było holowanko
a to moje ostatnie osiągnięcie moim drugim autkiem foto nokia e65
mariosol,
Sprawdzałem na szarpakach tył i przód, tł był na ok. 65%, czyli całkiem jeszcze ok, jak stwierdził diagnosta. Czyli nie wina amorków, tylko chyba coś innego, mam nadzieje że to nie będzie droga zabawa, czeka mnie jeszcze wymiana pierścieni i uszczelniaczy, na razie leje mu mineralny olej bo żlopie 1l/1000km, do tego ubywa płynu chłodzącego.. A kasy puki co brakmariosol pisze:Pablitto napisał/a:
Fakt, że mam chyba coś z tylnim zawieszeniem, bardzo buja, także prędkość ponad 130 to robi się niebezpiecznie..
napewno cos masz, bo u mnie nie bylo takiego objawu i az dziwnie dobze sie prowadzil
Witam wszystkich dawno nie zaglądałem tutaj ale musiałem poczytac bo jak zaczeły sie mrozy to mój SR zaczął palic na 3 cylindry oczywiscie zimny jak złapie temperature wszystko jest ok i pomysły co może byc też mi sie skończyły wyminiałem swiece przewody itd.itp ale napewno znajde w końcu usterke a wracają do predkosci max to w lato w Niemczech na autostradzie Dortmund -Berlin doszedłem do 210km/h jak bede jechał znowu to zrobie foto i wrzuce pozdrawiam wszystkich.......
Ile litrów oleju wchodzi do tego silnika, bo wyczytałem w książce, że potrzeba 4,5 litra, zakupiłem 5 na wypadek, wydaje mi się troche dużo.
Ostatnio zmieniony ndz sty 18, 2009 03:15 przez Jazz_Blue, łącznie zmieniany 1 raz.
dobrze zrobiłes zostanie Ci po wlaniu max 0,5lJazz_Blue pisze:Ile litrów oleju wchodzi do tego silnika, bo wyczytałem w książce, że potrzeba 4,5 litra, zakupiłem 5 na wypadek, wydaje mi się troche dużo.
[url=http://imageshack.us][img]http://img3.imageshack.us/img3/6210/boradr3.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/][img]http://img3.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/w280.png[/img][/url]
MOJA BYŁA BORKA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250987
[url=http://g.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/][img]http://img3.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/w280.png[/img][/url]
MOJA BYŁA BORKA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250987
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 20:17
- Lokalizacja: Legnica
Mariosol mam prośbe czy mozesz mi NAPISAC CZY NASZE AKL posiadaj filtr paliwa?? i gdzie sie znajduje jesli jest? widziałem schemat silnika jesli mogł byś mi na nim pokazac było by świetnie jestem tu nowy i od niedawna ma tez gofra wiec jesli możesz z gory wielkei dzieki! a jelsi mozes znajlepiej jaki filtry silnik posiada ?i czy ta pompe paliwa trzeba wymeinic co jakis czas ?
[ Dodano: 20 Sty 2009 21:08 ]
jeszcze jedno ma pytanie. nie wiem od czego jest pojemnik po lewej stronie silnika meidzy zbiornikiem od spryskiwaczy a płynem chłodzacym i wspomaganiem jest tam czwarty zbiornik czarny z gory odchdoza 3 rurki. i nie mam pojecia od czego to jest. jesli ktos moze mi powiedzec bede mega wdzieczny pozdrawiam
[ Dodano: 20 Sty 2009 21:10 ]
http://img134.imageshack.us/my.php?imag ... akliw4.jpg Mariosol chodzi mi o ten schemat jesli mozesz mi go opisac punkt po punkcie było by swietnie
[ Dodano: 20 Sty 2009 21:11 ]
a ten zbiornik o którym mówie ma nr 18 19 .
[ Dodano: 20 Sty 2009 21:08 ]
jeszcze jedno ma pytanie. nie wiem od czego jest pojemnik po lewej stronie silnika meidzy zbiornikiem od spryskiwaczy a płynem chłodzacym i wspomaganiem jest tam czwarty zbiornik czarny z gory odchdoza 3 rurki. i nie mam pojecia od czego to jest. jesli ktos moze mi powiedzec bede mega wdzieczny pozdrawiam
[ Dodano: 20 Sty 2009 21:10 ]
http://img134.imageshack.us/my.php?imag ... akliw4.jpg Mariosol chodzi mi o ten schemat jesli mozesz mi go opisac punkt po punkcie było by swietnie
[ Dodano: 20 Sty 2009 21:11 ]
a ten zbiornik o którym mówie ma nr 18 19 .
Filtr paliwa znajduje sie za zbiornikiem paliwa(widac go jak spojrzysz w nadkole tylne od strony pasazera-metalowa tuleja o dlugosci około 15cm i srednicy 4cm.). Pompy paliwa sie nie wymienia jak dziala prawidlowo,natomiast filtr paliwa mozesz prewencyjnie wymienic. Co do tej puszki to sam nie wiem.
Ostatnio zmieniony śr sty 21, 2009 16:34 przez mariosol, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 20:17
- Lokalizacja: Legnica
Hamulec ręczny
Mam pytanie jak podciągnąć hamulec ręczny, w sensie, żeby już łapał od początkowych ząbków?
Jeszcze takie pytanie jak np stoicie na górce wrzucicie luz to na którym ząbku już wam łapie, tak żeby auto sie nie staczało?
Jeszcze takie pytanie jak np stoicie na górce wrzucicie luz to na którym ząbku już wam łapie, tak żeby auto sie nie staczało?
Re: Hamulec ręczny
Ja na płaskiej nawierzchni zaciągam na trzeci ząbek, na małej górce na czwarty ząbek, a na sporej górce na piąty, gdyż na czwartym mam wrażenie, że mógłby się stoczyć.Jazz_Blue pisze:Mam pytanie jak podciągnąć hamulec ręczny, w sensie, żeby już łapał od początkowych ząbków?
Jeszcze takie pytanie jak np stoicie na górce wrzucicie luz to na którym ząbku już wam łapie, tak żeby auto sie nie staczało?
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: pt sty 23, 2009 21:10
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Witam
Jestem swiezym posiadaczem mk4 1,6 SR AKL.
Mam z tym samochodzikiem maly problem, moze mial ktos juz takie objawy.
Zapala mi sie kontrolka oleju podczas jazdy. Sprawdzalem olej, jest odpowiednia ilosc, nie wymaga jeszcze wymiany. Wie ktos co moze byc przyczyna ? Czy to blad czujnika oleju, czy moze cos innego.
Pozdrawiam
Jestem swiezym posiadaczem mk4 1,6 SR AKL.
Mam z tym samochodzikiem maly problem, moze mial ktos juz takie objawy.
Zapala mi sie kontrolka oleju podczas jazdy. Sprawdzalem olej, jest odpowiednia ilosc, nie wymaga jeszcze wymiany. Wie ktos co moze byc przyczyna ? Czy to blad czujnika oleju, czy moze cos innego.
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 246 gości