Silnik dławi sie przy wysokich obrotach.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

golf13wtrysk92
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt sty 23, 2009 17:33
Lokalizacja: Lublin

Silnik dławi sie przy wysokich obrotach.

Post autor: golf13wtrysk92 » pt sty 23, 2009 17:49

Witam. Posiadam golfa mk2 z 92 roku z silnikiem 1.3 na wtrysku. Przy wysokich obrotach dlawi sie rzuca silnikiem na boki. Im wieksze obroty tym to dlawienie jest szybsze - takie cykliczne (jak by raz dostawal paliwo a raz nie). dodam, ze to sie dzieje po wduszeniu pedału przyspieszenia gdzies w polowie, moze dalej. Nie ma to wplywu na normana jazde (nie potrzebuje takich obrotow przy normalnej jezdzie), jednak cos musi byc nie tak skoro przy wysokich obrotach silnik tak sie zachowuje. Mam nadzieje, ze w miare jasno opisalem co go boli. jak ktos wie cos na ten temat to prosze o opinie.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pt sty 23, 2009 17:55

może to być wina zapchanego filtra paliwa, jezeli wymiana filtra nie pomoze to pompka nie podaje paliwa pod odpowiednim ciśnieniem.


Obrazek
Obrazek

golf13wtrysk92
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt sty 23, 2009 17:33
Lokalizacja: Lublin

Post autor: golf13wtrysk92 » pt sty 23, 2009 18:03

Czyli to moze byc to albo to? bardzo Dzieki za odpowiedz! Trzeba bedzie wymienic ten filtr paliwa bo pewnie od wiekow nie byl wymieniany. A z ta pompka to co moze byc nie tak?



Modix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 12:37
Lokalizacja: SLASK

Post autor: Modix » pt sty 23, 2009 18:20

wymien filtr napoczątku i zobacz efekty w tym modelu sa 2 pompy paliwa,a jesli kupiłes dopiero to auto to wymien tez olej odrazu w silniku i sprawdz jak tam w skrzyni czy niejest sucha.
Ostatnio zmieniony pt sty 23, 2009 18:22 przez Modix, łącznie zmieniany 1 raz.



golf13wtrysk92
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt sty 23, 2009 17:33
Lokalizacja: Lublin

Post autor: golf13wtrysk92 » pt sty 23, 2009 18:28

skrzynia jest ok - byl robiony uszczelniacz a olej to w silniku na bank nie byl wymieniany i nie wiem jaki tam jest. o ktora pompke paliwa chodzi i gdzie jest ten filtr? jaki olej mu zalac zeby nie wyplukalo silnika. tak najbezpieczniej? mineralny czy pol syntetyk?



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » pt sty 23, 2009 18:44

golf13wtrysk92 pisze:o ktora pompke paliwa chodzi i gdzie jest ten filtr? jaki olej mu zalac zeby nie wyplukalo silnika. tak najbezpieczniej? mineralny czy pol syntetyk?
Pompka jest w baku tzn pod wykładziną bagaznika, filtr paliwa jest pod podłogą z prawej strony tak mniej wiecej przed tylnym kołem, taka puszka. Szkoda ze nie wiesz jaki ten olej tam siedzi, ale jak silnik w dobrym stanie nie szkoda go męczyc minerałem, lej półsyntetyk


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Modix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 12:37
Lokalizacja: SLASK

Post autor: Modix » pt sty 23, 2009 18:49

zeby filtr wymienic musisz na kanał wjechac, wymien najpierw to a potem baw sie pompami,zacznij od najprostszych rzeczy jakie sa



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 241 gości