I znów problem...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bożuch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 22:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

I znów problem...

Post autor: Bożuch » pt gru 09, 2005 00:03

Tyle co wczoraj wymieniłem przeguby i się cieszyłem że wszystko gra dziś znów moje autko wywinęło numer.
Od rana autko stało na dworze ale paliło bez problemu. Podczs dłuższej jazdy (kiedy silnik był już ciepły) zaczęły się problemy zaczęły obroty spadać, zawsze miałem koło 800 a teraz między 300-500. Dwa razy mi nawet auto zgasło przy ruszaniu.
W czym może tkwić problem? Dodam że jest to 1,8 benzyna na jednopunkcie.
Czy trzebya by było podkręcić obroty, a może coś z elektyką,może się gdzieś dostała woda?



dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

problem

Post autor: dominik7 » pt gru 09, 2005 00:13

tradycyjnie-przewody,zaplon,kopulka i palec rozdzielczy.Jesli masz gaz to filtr(?)



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pt gru 09, 2005 00:25

Czy trzebya by było podkręcić obroty, a może coś z elektyką,może się gdzieś dostała woda?

nie wiem jak chcesz obroty podkrecac przy RP-ku
ale jak ci obroty lataja to bym sprawdzil silniczek krokowy



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pt gru 09, 2005 16:41

sprawdz potencjometr i krokowy oraz czujnik tem wody bo to on steruje krokowym



Awatar użytkownika
malox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: wt paź 26, 2004 15:21
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: malox » pt gru 09, 2005 17:49

mój kolega miał podobie i okozało sie ze to silnik krokowy



Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1002
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » pt gru 09, 2005 19:41

Popieram przedmówców, też sugeruę silnik krokowy. Koszt w ASO kilka stówek, używka na giełdzie ok 100 zł. z monowtryskiem bo samego ciężko kupić.


Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

Awatar użytkownika
Bożuch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 22:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Bożuch » pt gru 09, 2005 23:16

kurde no to widze że ie gicio z tym będzie :(


PozdraVWiam - Tomek :pub:

zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068

Awatar użytkownika
kotem
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: pn paź 10, 2005 18:25
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: kotem » sob gru 10, 2005 00:20

A pali Ci na wszystkie gary? Mi jak przestał palić na jeden gar to cuda sie działy.


[img]http://images22.fotosik.pl/25/4dfe2cbdc7fe3131.jpg[/img]
[you]

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » sob gru 10, 2005 01:29

wyczysc czujnik polozenia przepustnicy i ozepnij kleme na 5 minut niech kom sie dostroi od nowa bo wtych typach tak sie resetuje komputer aha i krokowy przed zapieciem do komputera musi byc spuszcony do zera mozna to zrobic 5v zasilaczem



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości