Problem z obrotami
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z obrotami
Witam,
Dzis gdy wracalem do domu po przejechaniu okolo 30 kilometrow zauwazylem dziwny i niepokojacy mnie objaw... A mianowicie gdy odpuszcza sie noge z gazu obroty spadaja chyba za nisko po czym odrazu sie podnosza np. obroty 1200, puszczamy noge z gazu - spadaja do 700-800 (czuc nawet drgania/duszenie sie silnika) po czym wracaja do normalnych ok 900 gdzie silnik pracuje bardzo ladnie (tak jakby ssanie automatyczne je podnosilo). Dzieje sie tak caly czas za kazdym nacisnieciem i odpuszczeniem gazu Bardzo Was prosze o pomoc...
Dodam, ze silnik to AGU 1.8 Turbo (Golf 4 GTI 1999r)
Pozdrawiam,
Wojtek
Dzis gdy wracalem do domu po przejechaniu okolo 30 kilometrow zauwazylem dziwny i niepokojacy mnie objaw... A mianowicie gdy odpuszcza sie noge z gazu obroty spadaja chyba za nisko po czym odrazu sie podnosza np. obroty 1200, puszczamy noge z gazu - spadaja do 700-800 (czuc nawet drgania/duszenie sie silnika) po czym wracaja do normalnych ok 900 gdzie silnik pracuje bardzo ladnie (tak jakby ssanie automatyczne je podnosilo). Dzieje sie tak caly czas za kazdym nacisnieciem i odpuszczeniem gazu Bardzo Was prosze o pomoc...
Dodam, ze silnik to AGU 1.8 Turbo (Golf 4 GTI 1999r)
Pozdrawiam,
Wojtek
Ostatnio zmieniony pt sty 23, 2009 09:35 przez swinkz, łącznie zmieniany 2 razy.
Hej,GMS pisze:objawy jak by była brudna przepustnica, podłoncz VAG-a i zobacz czy są jakieś błędy jeżeli nie ma umyj przepustnice powinno pomuc tylko puzniej po myciu zrób adaptację
pozdrawiam
Po pierwsze dziekuje za pomoc, a po drugie:
nie mam VAG-a ani dostepu do niego
a 2. ktora/jaka przepustnice?
i 3. o co chodzi z ta adaptacja po umyciu?
/niestety nie jestem zbyt kumaty w temacie mechaniki
Pozdrawiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 19:24
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 19:24
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
Spoko nie ma problemu.... Tylko ze ja mam Silnik 1.4 i w tych silnikach nie ma przepływomierza a w 1.8 turbo jest i to też moze być tego przyczyna..... Najlepiej wymątować przepływke i przeczyścić jakims spirytusem podobno pomaga..swinkz pisze:No to bylo by o wiele lepsze bo chyba mozna nawet to samemu zrobic? Gdyby udalo Ci sie cos zaradzic to prosze daj znactomciop1823 pisze:Podobno problem może być w sądzie lambdzie...Planuje Wymienic sąde i zobacze jakie będą Efekty.
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 19:24
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
Tu sie zgodze nie ma co stosowac metody prób i błedów bo mozna kosztów narobic:-).....Trzeba podłączyć i wszystko co do wymiany pokaze.. Moze poprostu wystarczy wykalibrować silnik i po kłopocie..GMS pisze:ale zanim zacniesz cos wymieniac , naprawiac podłoncz VAG-a bo to nie robota w ciemno musisz wiedziec gdzie masz szukac usterki
Hej,GMS pisze:ale zanim zacniesz cos wymieniac , naprawiac podłoncz VAG-a bo to nie robota w ciemno musisz wiedziec gdzie masz szukac usterki
Widzialem na allegro kilka takich urzadzen do kupienia tylko chcialbym sie dowiedziec czy warto miec takie cos u siebie? Naprawde pokazuje wszelkie usterki itp?
to pytanie musisz zadac sobie czy będziesz w stanie urzywając tego urządzenia naprawic auto to jest tylko narzedzie które podpowie ci gdzie masz szukac napewno nie naprawi za ciebie auta co prawda zawsze mozna sie kogos zapytac, poszukac w necie jak znajdziesz jakies błędy co robic ale naprawę będziesz musiał przeprowadzic sam chyba że masz kogoś kto ci będzie mógł pomóc i sie troche orętuje w temacie
pozdrawiam
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 337 gości