Kupiłem Golfa mkII '89 1.3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » śr paź 26, 2005 13:59

hmmm a masz stary czy nowy dowod. Bo w starym to było...A numer bedzie na bliku silnika pod aparatem zapłonowym. Przynajmniej tak u mnie jest. W każdym razie jak stoisz przodem do auta do po twojej prawej stronie, czyli po przeciwnej stronie niż paski.


Obrazek

Awatar użytkownika
matys_10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr gru 22, 2004 16:41
Lokalizacja: Piła

Post autor: matys_10 » śr paź 26, 2005 22:14

Udany zakup, mam podobnego tylko roczek starszego. pozdrawiam


M a t y s

Awatar użytkownika
Red Erik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: śr lis 16, 2005 10:56
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: Red Erik » pt gru 09, 2005 01:22

Witam.
Też niedawno kupiłem Golfa z silnikiem 1.3 kat z 90' roku jest na pełnym wtrysku i pali mi w cyklu mieszanym będzie ponad 9 l/100km niektórzy twierdzą że to wina Katalizatora żebym go wywalił wstawił w środek rórke i będzie git, no ale co z sondą lambda ?


Jak się nie da jak się da

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » pt gru 09, 2005 01:26

Słuchaj jeżeli jeździsz w butach z ołowiu potrafi tyle połknąc zwłaszcza w zimie. Sonda nie jest w katalizatorze tylko przed katalizatorem. możesz rurkę tak sprytnie wspawać, żeby nie zasłaniała sondy. Ale przed wstawianiem rurki sprawdź najpierw czy masz KATa zuzytego, bo jezeli nie to szkoda go psuc. Na mocy i tak nie zyska. A spalanie może byc winą nie tylko katalizatroa ale wielu innych rzeczy. Nawt tego w jakich butach jeździsz :P


Obrazek

Awatar użytkownika
Red Erik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: śr lis 16, 2005 10:56
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: Red Erik » pt gru 09, 2005 10:38

Staram się jeździć spokojnie, co prawda w okresie tzw letnim mam koła 15' i opony 195 ale nadal uważam że 9 L to sporo za dużo .
Jak sprawdzić czy katalizator jest zapchany , analiza spalin ?
Słyszałem też że końcówki wtrysków mogą być zużyte czy są to elementy wymienialne ?
A jak ty tauka poradziłeś sobie ze spalaniam bo z tego co wyczytałem wynika że u ciebie spadło sporo. Sonda ? czy cosik innego.
Pozdrawiam.[/b]


Jak się nie da jak się da

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » pt gru 09, 2005 10:51

Sonda regulacje przepływomierza i ustawienie zapłonu. To wszystko w sumie dało tak małe spalanie :D


Obrazek

Awatar użytkownika
Red Erik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: śr lis 16, 2005 10:56
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: Red Erik » pt gru 09, 2005 10:58

Dzieki.

Ups chyba się powtórzyłem w innym poście :)
Sorki

Pozdrawiam.


Jak się nie da jak się da

Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » pt gru 09, 2005 11:39

RedmaN: z ta delikatnoscia podczas jazdy nie przesadzaj, staraj sie tak przezucac biegi by podczas jazdy (nie mowie o jalowym i ruszaniu) nobroty nie schodzily za bardzo ponizej 2 tys. (nie wiem czy masz obrotomierz). Jak sa za niskie, to nie jest dobrze bo panewki sie wysilaja i silnikowi brakuje momentu.



Awatar użytkownika
RedmaN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: pn paź 24, 2005 23:53
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: RedmaN » pt gru 09, 2005 14:43

Obrotomierza neistety nei mam, ale dzieki za rade :)

a tego numeru silnika nie moge znaleść, szukałem od prawej od lewej, albo slepy jestem albo nie wiem \^^/ jeszcze sie pod auto nie wczołgiwałem, i silnika nie wyciagałem, :)
juz nie wiem gdzie patrzeć



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pt gru 09, 2005 14:58

tauka pisze:hmmm a masz stary czy nowy dowod. Bo w starym to było...A numer bedzie na bliku silnika pod aparatem zapłonowym. Przynajmniej tak u mnie jest. W każdym razie jak stoisz przodem do auta do po twojej prawej stronie, czyli po przeciwnej stronie niż paski.
Numer silnika bity mam na poziomej części bloku, na wysokości uszczelki pod głowicą, nad alternatorem (1.3 MH). Gazu powinien w mieście przy rozsądnej jeździer palić ok. 10 litrów. Rekord po mieście 9 l gazu. Mi tyle palił, potem więcej bo padła głowica, stopniowo od tych 9-10 doszedł do 12.5!. Teraz po naprawie sprawdzę ile (ale 8-8.5 paliwa to norma, x 1.2 i wychodzi, że powinien palić ok. 10 literków gazu).


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Dark NOS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:31
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Dark NOS » pt gru 09, 2005 20:46

Gratuluje zakupu :bigok:
Mam identycznego i jak narazie musiałem zmienić filtr powietrza i przewody, z jednego to iskry szły :shock:
życze szerokiej drogi :pub:



Misiek72
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:56
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Misiek72 » pn gru 12, 2005 21:57

Posiadam takiego samego Golfika rocznik 90 Spalanie gazu w trasie 9 litrów a w mieście około 11.Największy problem miałem z odmą która w zimę lubi zamarzać i może wywalić ci olej z silnika :satan:http://forum.vwgolf.pl/images/smiles/satan.gif .Poszukaj na forum jest troche porad jak zrobić z nią porządek.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 186 gości