Ubywanie Płynu w Zbiorniczku Wyrównawczym
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 19:24
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
Że ciśnienie z przez trafioną uszczelkę idzie ci do układu chłodzenia
[ Dodano: 20 Sty 2009 20:05 ]
[ Dodano: 20 Sty 2009 20:05 ]
Pewnie, jest w nim opisany problem, na który w drugim poście odpowiedziałeśsas_gti pisze:czyzaczek, a pofatygowałeś sie chociaz przeczytac pierwszego posta? w ktorym napisałem
Life is Ride, Ride is Life!
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 19:24
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
Witam. U mnie cały płyn wyleciał !!!! Moje pytanie jest następujące: Czy mogę zalać tymczasowo układ chłodniczy wodą i tak przejechać 4 km do warsztatu?
Sam bym się tym zajął, ale jestem teraz w krk i pod blokiem tego nie naprawie więc muszę jechać do mechanika.
Sam bym się tym zajął, ale jestem teraz w krk i pod blokiem tego nie naprawie więc muszę jechać do mechanika.
Ostatnio zmieniony wt sty 20, 2009 22:32 przez jarkob, łącznie zmieniany 1 raz.
- jakub.artur
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 20:27
- Lokalizacja: Częstochowa
TAKjarkob pisze:Witam. U mnie cały płyn wyleciał !!!! Moje pytanie jest następujące: Czy mogę zalać tymczasowo układ chłodniczy wodą i tak przejechać 4 km do warsztatu?
Sam bym się tym zajął, ale jestem teraz w krk i pod blokiem tego nie naprawie więc muszę jechać do mechanika.
[ Dodano: 20 Sty 2009 21:40 ]
małe ilosci plynu zawsze znikaja w wyniku temperatur lecz jesli wieksze to juz albo wyciek albo uszczelka pod glowica , jesli na kurku wleu oleju jest biala mas to znaczy ze uszczelka a jesli jest czysta to wyciektomciop1823 pisze:Witam Wszystkich . W ostatnim czasie zauwarzyłem ze w moim Golfe lV ubywają nie wielkie ilosci płynu w Zbiorniczku wyrównawczym lecz nie widać zadnych wycieków i zaczyna mnie to denerwować, Czym to moze być spowodowane? Chciałbym was proscić o rade i z góry dziekuje.
Disel Best :)
W niektórych przypadkach uszkodzenia uszczelki pod głowicą ciśnienie z cylindrów dostaje się do układu chłodzenia (tak to można po krótce wytłumaczyć) i szukając najprostszej drogi ucieczki uwalnia się właśnie do zbiorniczka wyrównawczego. Zdażają się także pęknięcia węży itp. Ale bez obawy zwracaj uwagę na poziom płynu jak ktoś już wyżej napisał. Pozdrawiam.
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 13:51
- Lokalizacja: tychy
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
znikanie dzięki temperaturze jest ciekawą toerią, moze coś więcej na ten temat?małe ilosci plynu zawsze znikaja w wyniku temperatur
A tak poważnie to w ten sposób mozna sobie tłumaczyć małe nieszczelnosci układu.
A najczęściej sie potem okazuje ze np
no wiec cudów nie ma, płyn nie znika. Szczelny układ nie wymaga dolewania płynu między wymianami. Sam jeżdzę dwoma takimi autami i nikt mi nie wmówi że płyn zawsze ma znikać...1711marcin pisze:nikt tego nie widzial dopiero gdzies przypadkiem na kanale ktos zauwazyl zaschniety plyn. i tam ubywalo kropelkami
Ostatnio zmieniony śr sty 21, 2009 01:25 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: FAST WebCrawler [Crawler] i 228 gości