Problem z VR6 po swapie (automat)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kvt920
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 21:24
Lokalizacja: ustrzyki dolne

Problem z VR6 po swapie (automat)

Post autor: kvt920 » czw sty 15, 2009 22:24

--------------------------------------------------------------------------------

witam wszystkich
Proszę o pomoc .
Posiadam golfa 2 do którego włożyłem silnik vr6( z 95 roku),mój problem polega na tym że silnik pracując na niskich obrotach działa bardzo nie równo a następnie gaśnie , jeżeli trzymam gaz wciśnięty (ok 1500-3500 obr) nie gaśnie ale pracuje bardzo nie równo(chyba nie na wszystkie cylindry) i brakuje mu mocy , natomiast po przekroczeniu 4000 obr jedzie ok , ale troche szarpie. ( tak samo działa jak jest zimny i nagrzany,nie gazowałem go).Po podłączeniu do VAGA na nieodpalonym silniku,pokazywał błąd czujnika obrotów silnika , wymieniłem świece , kable zapłonowe i sprawdziłem rozżąd-jest ok , jeden mechanik stwierdził ,że komputer dostaje dziwny odczyt (temperatura silnika -40 stopni,nawet przy odłączonym czujniku temp.),jego zdaniem komputer przez ten odczyt podnosi dawkę paliwa , przez co zalewa świece. Ja osobiście próbowałem odłączyć czujnik temp-i jest jakaś różnica(to chyba działa) , uważam ,że w przypaku włączonego przez cały czas ssania wynikającego ze złego odczytu , auto rano na mrozie powinno zapalić normalnie , a ono też gaśnie . Proszę pomużcie bo nie wiem jak ugryżdż ten temat.
Ostatnio zmieniony pt sty 16, 2009 00:07 przez kvt920, łącznie zmieniany 1 raz.



woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » pt sty 16, 2009 03:42

kvt920 pisze:Po podłączeniu do VAGA na nieodpalonym silniku,pokazywał błąd czujnika obrotów silnika

ja wtakim razie zacząłbym od wymiany tego czujnika.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt sty 16, 2009 09:01

woj-tek pisze:
kvt920 pisze:Po podłączeniu do VAGA na nieodpalonym silniku,pokazywał błąd czujnika obrotów silnika

ja wtakim razie zacząłbym od wymiany tego czujnika.
tylko ten błąd jest zawsze na właczonym zapłonie, sprawdzic cza na odpalolym silniku, nie powinno byc tego błedu



kvt920
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 21:24
Lokalizacja: ustrzyki dolne

Post autor: kvt920 » pt sty 16, 2009 11:02

Przy zapalonym silniku nie ma żadnych błędów , może ma ktoś shemat jak podłączyć kable wysokiego napięcia bo nie jestem pewien czy są poprawnie podłączone , mam silnik z modułem zapłonowym nie kopułką.
Pozdrawiam.

[ Dodano: 18 Sty 2009 17:39 ]
kvt920 pisze:--------------------------------------------------------------------------------

witam wszystkich
Proszę o pomoc .
Posiadam golfa 2 do którego włożyłem silnik vr6( z 95 roku),mój problem polega na tym że silnik pracując na niskich obrotach działa bardzo nie równo a następnie gaśnie , jeżeli trzymam gaz wciśnięty (ok 1500-3500 obr) nie gaśnie ale pracuje bardzo nie równo(chyba nie na wszystkie cylindry) i brakuje mu mocy , natomiast po przekroczeniu 4000 obr jedzie ok , ale troche szarpie. ( tak samo działa jak jest zimny i nagrzany,nie gazowałem go).Po podłączeniu do VAGA na nieodpalonym silniku,pokazywał błąd czujnika obrotów silnika , wymieniłem świece , kable zapłonowe i sprawdziłem rozżąd-jest ok , jeden mechanik stwierdził ,że komputer dostaje dziwny odczyt (temperatura silnika -40 stopni,nawet przy odłączonym czujniku temp.),jego zdaniem komputer przez ten odczyt podnosi dawkę paliwa , przez co zalewa świece. Ja osobiście próbowałem odłączyć czujnik temp-i jest jakaś różnica(to chyba działa) , uważam ,że w przypaku włączonego przez cały czas ssania wynikającego ze złego odczytu , auto rano na mrozie powinno zapalić normalnie , a ono też gaśnie . Proszę pomużcie bo nie wiem jak ugryżdż ten temat.


Witam wsyzskich.
Dane jakie odcyztaem VAGIEM na wolnzch obrotach.
obrotz 600-680
temperatura 88,9
sonda lambda 154
przed GMP kat wyprzedzenia zaplonu 17,2 - 18,3
czas wtrysku 5,30 - 5,90 ms
obciazenie silnika 54,50%
otwarcie przepustnicy 19,14%
temperatura zasysanego powietrza 36,4
Zawor IAC 128
wypelnienie impulsu zaworu IAC 56,80 - 58


Prosze o pomoc , bo te dane nic mi nie mowia
Poydrawiam



woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » pn sty 19, 2009 18:03

miałem przypadek że czujnik niby sprawny ale gubił impulsy.



Awatar użytkownika
VRedny
VR6
VR6
Posty: 225
Rejestracja: pn lut 25, 2008 14:48
Lokalizacja: Luyksgestel,Nord Brabant
Kontakt:

Post autor: VRedny » pn sty 19, 2009 19:41

kvt920 pisze:mój problem polega na tym że silnik pracując na niskich obrotach działa bardzo nie równo a następnie gaśnie , jeżeli trzymam gaz wciśnięty (ok 1500-3500 obr) nie gaśnie ale pracuje bardzo nie równo(chyba nie na wszystkie cylindry) i brakuje mu mocy , natomiast po przekroczeniu 4000 obr jedzie ok , ale troche szarpie.
Witaj. U mnie podobne objawy występowały po przerwaniu przewodów od listwy wtryskiwaczy. Mechanik podczas zakładania kolektora gdzieś mi go przytrzasnął.
Ostatnio zmieniony pn sty 19, 2009 19:42 przez VRedny, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 381 gości