Duszacy sie golf

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

michalglce
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob sty 17, 2009 22:25
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Duszacy sie golf

Post autor: michalglce » sob sty 17, 2009 22:36

Witam.Niedawno stalem sie "szczesliwym" posiadaczem VW Golfa 2.Autko stare ale jare,lecz niestety poprzedni właściciel niedbal o niego.Wiekszosc rzeczy juz naprawilem,jest jeszcze jeden ale wielki szkopól tzn. obroty wariuja.Po właczeniu silnika i wrzuceniu na luz,obroty trzymaja sie na 1000,lecz po chwili spadaja,a silnik jakby sie dusil(poprostu pierdzi)Jest to dosc uciazliwe tymbardziej ze w zimie,kiedy trzeba odpalic zeby zagrzac w srodku i drapac szyby.Podnoszenie odrotów dalo znikomy rezultat.Nie wiem co moze byc tego przyczyna,jak pomóc mojemu autku??Prosze o pomoc i pozdrawiam



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob sty 17, 2009 22:39

jakie oznaczenie tego silnika ?



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » sob sty 17, 2009 22:40

Za mało danych - jaki silnik i jaki gaźnik...To że 1,6 - i dalej.
Znajdziesz duużo info na szukajce.
Forum jest po to aby sobie pomagać.. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

michalglce
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob sty 17, 2009 22:25
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: michalglce » sob sty 17, 2009 22:47

POjemnosc 1,6 a co do gaznika to nie mam pojecia.To moje pierwsze auto wiec...Dopiero poznaje mechanike :goof:



albert1973
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Post autor: albert1973 » sob sty 17, 2009 22:58

michalglce pisze:POjemnosc 1,6 a co do gaznika to nie mam pojecia.To moje pierwsze auto wiec...Dopiero poznaje mechanike :goof:
to jak możesz to zrób parę zdjęć -tu koledzy tylko zobaczą i już odpowiednia diagnoza leci :okej:



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » sob sty 17, 2009 23:11

Generalnie sa 2 głowne typy silników 1,6. Z gaznikiem pierburg 2EE(elektroniczny z elementami przy gazniku z wtyczkami oraz gaznik pierburg 2e2 który mozna poznac po zielonym pojemniku z lewej strony przy podszybiu lub małej ilosci wtyczek w samym gazniku.
To podstawa zeby wogole o czyms tutaj mowic.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob sty 17, 2009 23:16




michalglce
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob sty 17, 2009 22:25
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: michalglce » pn sty 19, 2009 13:38

Witam zdjecia porobione moze wy mi cos poradzicie,bo wiekszosc mechaników w gliwicach rozkłada rece Obrazek

[ Dodano: 19 Sty 2009 13:10 ]
Moim zdaniem do zdjec z forum najbardziej podobny jest 1.6 PN 70KM prod. 08/1985 - 07/1992 ,ale pewnie sie myle.Mam nadzieje ze mi cos poradzicie z tymi obrotami ,bo łezka sie w oku kreci jak widze jak mi sie golf dusi :crazy:



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn sty 19, 2009 20:50

To prawdop. silnik Pn jednak fotka jest zle zrobiona. Zrób fote od strony gaznika z boku bo z tej perspektywy te silniki sa prawie identyczne.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

michalglce
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob sty 17, 2009 22:25
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: michalglce » wt sty 20, 2009 07:51

1!!Obrazek 2Obrazek 3Obrazek 4Obrazek
zdjecia lekko niewyrazne,jezeli nie pomoga to jutro zrobie aparatem

[ Dodano: 20 Sty 2009 06:53 ]
Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: 20 Sty 2009 06:56 ]
A teraz pytanie co do czwartej foty:czy ta czesc na zdjeciu ma byc w takim krzywym połozeniuto j(est od gazu chyba),bo wydaje mi sie ze powinny byc w rownej osi wzgledem siebie-chyba ze sie myle



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » wt sty 20, 2009 11:17

No niestety silnik to PN a gaźnik Pierburg 2EE(elektroniczny).
Niestety ja tutaj wiele nie pomoge. Kilka osób pewnie ma ten gaznik i walczyło z elektryka w nim. Musisz do nich napisac.
Tutaj masz link z opisemusterek w 2e-e. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=23353 Pierwszy plik.
Po zdiagnozowaniu mozliwe ze trzeba bedzie cos kupic z elektryki ale prwdopodobne takze ze wystarczy tylko wymienic taki banał jak chocby podstawa gaźnika.
Poczytaj i spróbuj to naprawić. powodzenia
michalglce pisze:A teraz pytanie co do czwartej foty:czy ta czesc na zdjeciu ma byc w takim krzywym połozeniu
mysle że tak gdyz trzpien tego siłownika jest wysuniety, gdy sie schowa wszystko sie wyrówna. To normalne.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
golfik88
...
...
Posty: 714
Rejestracja: pt maja 18, 2007 14:48
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: golfik88 » wt sty 20, 2009 18:09

a co to za sprezyna w ogole ?? to nie moze byc tak krzywe



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » wt sty 20, 2009 18:30

golfik88 pisze:a co to za sprezyna w ogole ??
widać ktoś sobie sam ją założył, piszesz, że jak się trzpień wciśnie to jest wszystko OK - poprzedni właściciel tez miał ten problem i założył sprężynkę odciągającą.

Te gaźniki występowały też w kadetach z silnikiem 1.8 - jeździłem takim - silnik rzadkość. Też miałem problemy z wysokimi obrotami. W czasie jazdy po wciśnięciu sprzęgła silnik potrafił wskoczyć na 2000 obr/min. Okazało się, nieszczelny jest obwód w miejscu gdzie dochodzi wtyczka z kablami do tego gaźnika. Zaraz za tą wtyczką jest taka blaszka coś jak "kapsel" zaciśnięty z boku. Po zdjeciu tego kapsla okazało się, że gaźnik łapie "lewe" powietrze. Pod tym kapslem jest gumowa uszczelka uszczelniająca cały układ. Ja tą gumkę odwróciłem, włożyłem odwrotnie i znów wszystko śmigało jak dawniej.

Sprawdź też wszytskie wężyki podciśnieniowe idące do gaźnika czy któryś nie jest uszkodzony

Jest to elektroniczny nastawnik przepustnicy:

Obrazek
Ostatnio zmieniony wt sty 20, 2009 18:37 przez prezesik25, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Obrazek

michalglce
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob sty 17, 2009 22:25
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: michalglce » wt sty 20, 2009 20:14

W czwartek oddaje autko do mechanika,wydrukuje wszystko co znalazlem w sprawie tego nieszczesnego gaznika,moze jkos dojdziemy do tego.A jak nie to trzeba bedzie radykalnie-pozbyc sie uciazliwego cacka(ale mam nadzieje ze nie!!))



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: FAST WebCrawler [Crawler] i 246 gości