Duszacy sie golf
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob sty 17, 2009 22:25
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Duszacy sie golf
Witam.Niedawno stalem sie "szczesliwym" posiadaczem VW Golfa 2.Autko stare ale jare,lecz niestety poprzedni właściciel niedbal o niego.Wiekszosc rzeczy juz naprawilem,jest jeszcze jeden ale wielki szkopól tzn. obroty wariuja.Po właczeniu silnika i wrzuceniu na luz,obroty trzymaja sie na 1000,lecz po chwili spadaja,a silnik jakby sie dusil(poprostu pierdzi)Jest to dosc uciazliwe tymbardziej ze w zimie,kiedy trzeba odpalic zeby zagrzac w srodku i drapac szyby.Podnoszenie odrotów dalo znikomy rezultat.Nie wiem co moze byc tego przyczyna,jak pomóc mojemu autku??Prosze o pomoc i pozdrawiam
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob sty 17, 2009 22:25
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
- Lokalizacja: Elblag
- Kontakt:
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Generalnie sa 2 głowne typy silników 1,6. Z gaznikiem pierburg 2EE(elektroniczny z elementami przy gazniku z wtyczkami oraz gaznik pierburg 2e2 który mozna poznac po zielonym pojemniku z lewej strony przy podszybiu lub małej ilosci wtyczek w samym gazniku.
To podstawa zeby wogole o czyms tutaj mowic.
To podstawa zeby wogole o czyms tutaj mowic.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob sty 17, 2009 22:25
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Witam zdjecia porobione moze wy mi cos poradzicie,bo wiekszosc mechaników w gliwicach rozkłada rece
[ Dodano: 19 Sty 2009 13:10 ]
Moim zdaniem do zdjec z forum najbardziej podobny jest 1.6 PN 70KM prod. 08/1985 - 07/1992 ,ale pewnie sie myle.Mam nadzieje ze mi cos poradzicie z tymi obrotami ,bo łezka sie w oku kreci jak widze jak mi sie golf dusi
[ Dodano: 19 Sty 2009 13:10 ]
Moim zdaniem do zdjec z forum najbardziej podobny jest 1.6 PN 70KM prod. 08/1985 - 07/1992 ,ale pewnie sie myle.Mam nadzieje ze mi cos poradzicie z tymi obrotami ,bo łezka sie w oku kreci jak widze jak mi sie golf dusi
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob sty 17, 2009 22:25
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
1!! 2 3 4
zdjecia lekko niewyrazne,jezeli nie pomoga to jutro zrobie aparatem
[ Dodano: 20 Sty 2009 06:53 ]
[ Dodano: 20 Sty 2009 06:56 ]
A teraz pytanie co do czwartej foty:czy ta czesc na zdjeciu ma byc w takim krzywym połozeniuto j(est od gazu chyba),bo wydaje mi sie ze powinny byc w rownej osi wzgledem siebie-chyba ze sie myle
zdjecia lekko niewyrazne,jezeli nie pomoga to jutro zrobie aparatem
[ Dodano: 20 Sty 2009 06:53 ]
[ Dodano: 20 Sty 2009 06:56 ]
A teraz pytanie co do czwartej foty:czy ta czesc na zdjeciu ma byc w takim krzywym połozeniuto j(est od gazu chyba),bo wydaje mi sie ze powinny byc w rownej osi wzgledem siebie-chyba ze sie myle
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
No niestety silnik to PN a gaźnik Pierburg 2EE(elektroniczny).
Niestety ja tutaj wiele nie pomoge. Kilka osób pewnie ma ten gaznik i walczyło z elektryka w nim. Musisz do nich napisac.
Tutaj masz link z opisemusterek w 2e-e. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=23353 Pierwszy plik.
Po zdiagnozowaniu mozliwe ze trzeba bedzie cos kupic z elektryki ale prwdopodobne takze ze wystarczy tylko wymienic taki banał jak chocby podstawa gaźnika.
Poczytaj i spróbuj to naprawić. powodzenia
Niestety ja tutaj wiele nie pomoge. Kilka osób pewnie ma ten gaznik i walczyło z elektryka w nim. Musisz do nich napisac.
Tutaj masz link z opisemusterek w 2e-e. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=23353 Pierwszy plik.
Po zdiagnozowaniu mozliwe ze trzeba bedzie cos kupic z elektryki ale prwdopodobne takze ze wystarczy tylko wymienic taki banał jak chocby podstawa gaźnika.
Poczytaj i spróbuj to naprawić. powodzenia
mysle że tak gdyz trzpien tego siłownika jest wysuniety, gdy sie schowa wszystko sie wyrówna. To normalne.michalglce pisze:A teraz pytanie co do czwartej foty:czy ta czesc na zdjeciu ma byc w takim krzywym połozeniu
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
widać ktoś sobie sam ją założył, piszesz, że jak się trzpień wciśnie to jest wszystko OK - poprzedni właściciel tez miał ten problem i założył sprężynkę odciągającą.golfik88 pisze:a co to za sprezyna w ogole ??
Te gaźniki występowały też w kadetach z silnikiem 1.8 - jeździłem takim - silnik rzadkość. Też miałem problemy z wysokimi obrotami. W czasie jazdy po wciśnięciu sprzęgła silnik potrafił wskoczyć na 2000 obr/min. Okazało się, nieszczelny jest obwód w miejscu gdzie dochodzi wtyczka z kablami do tego gaźnika. Zaraz za tą wtyczką jest taka blaszka coś jak "kapsel" zaciśnięty z boku. Po zdjeciu tego kapsla okazało się, że gaźnik łapie "lewe" powietrze. Pod tym kapslem jest gumowa uszczelka uszczelniająca cały układ. Ja tą gumkę odwróciłem, włożyłem odwrotnie i znów wszystko śmigało jak dawniej.
Sprawdź też wszytskie wężyki podciśnieniowe idące do gaźnika czy któryś nie jest uszkodzony
Jest to elektroniczny nastawnik przepustnicy:
Ostatnio zmieniony wt sty 20, 2009 18:37 przez prezesik25, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: sob sty 17, 2009 22:25
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: FAST WebCrawler [Crawler] i 246 gości