Kilka trudnych pytan o moim 1.6 EG

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Krisss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: pn lis 28, 2005 21:32
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Kilka trudnych pytan o moim 1.6 EG

Post autor: Krisss » czw gru 08, 2005 00:28

Sluchajcie Chopy !! Jesli nie znajde tu pomocy to chyba nigdzie. Nasciagalem pelno serwisowek, ksiazek, *#cenzura#* itd. o MK1 1.6 EG ale nigdzie tam nie ma dokladnych danych regulacyjnych :( Pilnie potrzebuje: wychylenie spoczynkowe przepustnicy, wagi i czy kąt wyprzedzenia zaplonu sprawdza sie na zdjetym przewodzoe podcisnienia tym z przodu czy z tylu, a moze ze zdjetymi obydwoma przewodami?!?! Najlepszy by byl jakis rysunek z opisem.....ale czy jest gdzies taki???

Prosze o pomoc bo naprawde juz mi rece opadaja..... nic znalezc nie moge no a autko musze wyregulowac zeby jechalo jakos.



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » czw gru 08, 2005 17:01

zaplon ustawia sie na wpietym przewodzie od przyspieszacza a reszte danych sproboje poszukac i dam znac jak co

[ Dodano: Czw Gru 08, 2005 16:02 ]
a jaki masz system zasilania mono ,multi, gaznik?



Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Post autor: paulox » czw gru 08, 2005 18:08

golfir pisze:zaplon ustawia sie na wpietym przewodzie od przyspieszacza a reszte danych sproboje poszukac i dam znac jak co

[ Dodano: Czw Gru 08, 2005 16:02 ]
a jaki masz system zasilania mono ,multi, gaznik?
Skoro nie wiesz jaki on ma system zasilania to nie jestem pewien czy masz rację z tym przewodem podciśnieniowym od zapłonu. Bo różne silniki różnie się ustawia - jedne ze zdjętym przewodem a inne z założonym.


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » czw gru 08, 2005 18:10

sluchaj oznaczenie gti ti jeszcze nic nie znaczy



Awatar użytkownika
Krisss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: pn lis 28, 2005 21:32
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: Krisss » czw gru 08, 2005 20:43

sorki ze nie podalem - to jest na K-Jetronic-u . Dzies mi sie obilo o uszy ze ma byc zdjety przewod "prozniowy" - no ale tam dochodza 2 przewody...no i ZONK :/

a wie ktos cos o polozeniu przepustnicy? jakis kat czy wymiar w mm, np. ile sruba regulacyjna wykrecona .???
Nigdzie nie moge znalezc danych regulacyjnych do tego silnika :(


JEEDAY przyspiesza 0-150-0 => http://www.youtube.com/watch?v=uDs0SicGJN4

ALARMY, CENTRALNE ZAMKI, BLOKADY, CB RADIA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, MECHANIKA-NAPRAWY ROZNE-pisz na priv

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw gru 08, 2005 21:15

Zdejmij ten górny, a dolny też zdejmij bo on ma tylko na wolnych obrotach opóźnić zapłon co skutkuje zmniejszonym zanieczyszczeniem spalin przez CO. A tak przy okazji WE WSZYSTKICH VW ZAPŁON USTAWIA SIĘ ZDEJMUJĄC WĘŻYK Z APARATU ZAPŁONOWEGO, NO CHYBA, ZE JEST TO JUZ STEROWANE Z KOMPA.



Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Post autor: paulox » czw gru 08, 2005 22:09

taz pisze:Zdejmij ten górny, a dolny też zdejmij bo on ma tylko na wolnych obrotach opóźnić zapłon co skutkuje zmniejszonym zanieczyszczeniem spalin przez CO. A tak przy okazji WE WSZYSTKICH VW ZAPŁON USTAWIA SIĘ ZDEJMUJĄC WĘŻYK Z APARATU ZAPŁONOWEGO, NO CHYBA, ZE JEST TO JUZ STEROWANE Z KOMPA.
Taz Polecam ci lekturę 21 strony książki Golf 2 - obsługa i naprawa.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw gru 08, 2005 22:16

taz pisze:WE WSZYSTKICH VW ZAPŁON USTAWIA SIĘ ZDEJMUJĄC WĘŻYK
Nie za bardzo. Wszystkie gaźnikowe 2e2 z przyłączonym przewodem i na -18 stopni, także 2e i niektore k-jetroniki z przyłączonym na -6.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw gru 08, 2005 22:40

Posługując się auto datą z 97 roku w wersji książkowej wynika, że ustawia się tylko ze zdjętym przewodem. Unika się wtedy złego ustawienia zapłonu spowodowanego uszkodzonym urządzeniem podciśnieniowym.



Awatar użytkownika
Krisss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: pn lis 28, 2005 21:32
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: Krisss » czw gru 08, 2005 23:02

ooo Paulox - taka ksiazeczka jak jedna strone wrzuciles tylko ze do MK1. Widze ze tam bym znalazl info ktore potrzebuje. Nie masz czegos takiego?


JEEDAY przyspiesza 0-150-0 => http://www.youtube.com/watch?v=uDs0SicGJN4

ALARMY, CENTRALNE ZAMKI, BLOKADY, CB RADIA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, MECHANIKA-NAPRAWY ROZNE-pisz na priv

Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Post autor: paulox » czw gru 08, 2005 23:04

Krisss pisze:ooo Paulox - taka ksiazeczka jak jedna strone wrzuciles tylko ze do MK1. Widze ze tam bym znalazl info ktore potrzebuje. Nie masz czegos takiego?
mam tylko do mk2 i to sciągniętą z tego właśnie forum

poszukaj na tym forum moze tez jest do mk1


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw gru 08, 2005 23:04

Na jaki znak. Na kole zamachowym? Widać go jak auto ma znak na -18 a ty ustawiasz ze ścigniętym przewodem na -6? Czy na pasowym?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Post autor: paulox » czw gru 08, 2005 23:09

Paweł Marek pisze:Na jaki znak. Na kole zamachowym? Widać go jak auto ma znak na -18 a ty ustawiasz ze ścigniętym przewodem na -6? Czy na pasowym?

Na zamachowym jest nacięty znak w miejscu w którym ma być iskra na pierwszym cylindrze (-18 st). Znak widać po odkręceniu tej białej zaślepki na skrzyni biegów.


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

Awatar użytkownika
Krisss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: pn lis 28, 2005 21:32
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: Krisss » czw gru 08, 2005 23:21

no qrde wlasnie jest troche ksiazek ale wszystko do MK2 i Mk3 .....a ten EG motor byl tylko do '82 chyba robiony i nie ma go nigdzie :(

qrwa...i co tu robic?!


JEEDAY przyspiesza 0-150-0 => http://www.youtube.com/watch?v=uDs0SicGJN4

ALARMY, CENTRALNE ZAMKI, BLOKADY, CB RADIA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, MECHANIKA-NAPRAWY ROZNE-pisz na priv

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 518 gości