![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Prosze o pomoc bo naprawde juz mi rece opadaja..... nic znalezc nie moge no a autko musze wyregulowac zeby jechalo jakos.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Skoro nie wiesz jaki on ma system zasilania to nie jestem pewien czy masz rację z tym przewodem podciśnieniowym od zapłonu. Bo różne silniki różnie się ustawia - jedne ze zdjętym przewodem a inne z założonym.golfir pisze:zaplon ustawia sie na wpietym przewodzie od przyspieszacza a reszte danych sproboje poszukac i dam znac jak co
[ Dodano: Czw Gru 08, 2005 16:02 ]
a jaki masz system zasilania mono ,multi, gaznik?
Taz Polecam ci lekturę 21 strony książki Golf 2 - obsługa i naprawa.taz pisze:Zdejmij ten górny, a dolny też zdejmij bo on ma tylko na wolnych obrotach opóźnić zapłon co skutkuje zmniejszonym zanieczyszczeniem spalin przez CO. A tak przy okazji WE WSZYSTKICH VW ZAPŁON USTAWIA SIĘ ZDEJMUJĄC WĘŻYK Z APARATU ZAPŁONOWEGO, NO CHYBA, ZE JEST TO JUZ STEROWANE Z KOMPA.
Nie za bardzo. Wszystkie gaźnikowe 2e2 z przyłączonym przewodem i na -18 stopni, także 2e i niektore k-jetroniki z przyłączonym na -6.taz pisze:WE WSZYSTKICH VW ZAPŁON USTAWIA SIĘ ZDEJMUJĄC WĘŻYK
mam tylko do mk2 i to sciągniętą z tego właśnie forumKrisss pisze:ooo Paulox - taka ksiazeczka jak jedna strone wrzuciles tylko ze do MK1. Widze ze tam bym znalazl info ktore potrzebuje. Nie masz czegos takiego?
Paweł Marek pisze:Na jaki znak. Na kole zamachowym? Widać go jak auto ma znak na -18 a ty ustawiasz ze ścigniętym przewodem na -6? Czy na pasowym?
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 518 gości