Prośba o identyfikację.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

daaarek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 19:41
Lokalizacja: Częstochowa

Prośba o identyfikację.

Post autor: daaarek1 » ndz sty 18, 2009 18:36

Witam.
Potrzebuje pomocy w identyfikacji pewnej części.
Samochód Golf IV 1.4 16v AHW
Chodzi o czarną puszkę znajdującą się w przedziale silnikowym między zbiornikami płynu do spryskiwaczy, płynu chłodzącego i płynu do wspomagania.Moja ciekawość wynika z tego że dochodzi z niej miarowe stukanie którego wcześniej (chyba) nie było.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony ndz sty 18, 2009 18:37 przez daaarek1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Snajper3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn gru 26, 2005 16:01
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Snajper3 » ndz sty 18, 2009 18:46

Taki objaw jest normalny, jak słychać to znaczy że wszystko jest oki.



daaarek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 19:41
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: daaarek1 » ndz sty 18, 2009 18:51

Snajper3 pisze:Taki objaw jest normalny, jak słychać to znaczy że wszystko jest oki.
Taka odpowiedź mnie uspokaja ale co to jest ?



Awatar użytkownika
Snajper3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn gru 26, 2005 16:01
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Snajper3 » ndz sty 18, 2009 18:57

gdzieś o tym czytałem jest to jakiś wkład węglowy który ma zadanie oczyszczać spaliny i ona właśnie wydaje taki dźwięk a w szczególności jeśli jest nagrzany silnik.



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » pn sty 19, 2009 09:53

To jest słynne urządzenie z filtrem węglowym do pochłaniania par paliwa. Po rozgrzaniu silnika zaczyna pracować i cyka elektrozawór, jest to w miarę cykliczne. Komputer steruje częstością otwarcia zawaru i czasem jego otwarcia. Uklad EVAP posiada kilka zaworów ale najwazniejszy jest N80 wpuszczajacy opary z filtra weglowego do kolektora dolotowego w celu spalenia oraz N115 wpuszczajacy opary ze zbiornika do pojemnika z weglem aktywnym gdzie sa gromadzone przed spaleniem. USzkodzenie n80 objawia się naogól tym, że jest otwarty i powoduje np. falowanie obrotów jałowych.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

pavulon78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: pn lis 03, 2008 22:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: pavulon78 » pn sty 19, 2009 22:17

Nastepny ktory sie nabral na cykanie :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 234 gości