Przerywanie golf 2 1.6
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Tu masz link do katalogu - siln. PN:
http://www.iskra-kielce.pl/zas.php?poj=3680
Jak masz gaz, zakładaj jednoelektrodowe do gazu
Nie masz gazu - lepsze są z 3 elektrodami (FE 55 LTXS), ale spoko i dobrze będzie jeździł też ze zwykłymi jednoelektrodowymi.
Przy 1-elektrodowych przed montażem sprawdź przerwę na świecy (szczelinomierz, ewent. trzeba dogiąć/odgiąć elektrodę masową)
http://www.iskra-kielce.pl/zas.php?poj=3680
Jak masz gaz, zakładaj jednoelektrodowe do gazu
Nie masz gazu - lepsze są z 3 elektrodami (FE 55 LTXS), ale spoko i dobrze będzie jeździł też ze zwykłymi jednoelektrodowymi.
Przy 1-elektrodowych przed montażem sprawdź przerwę na świecy (szczelinomierz, ewent. trzeba dogiąć/odgiąć elektrodę masową)
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
- Kubus20
- VW Baron
- Posty: 3221
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Kontakt:
Ja mam nówki NGK 3 elektrodowe dedykowane właśnie do PN-ki. wcześniej również były te same NGK tylko były całe czarne. Po zmianie świec jakiś tydzień temu szarpanie i muleniejkby trochę ustało, ale pojeździłem ten tydzień i jest podobnie jak było. Poza tym świeczki wykluczam, bo NGK jednak nie partoli świec. Polecam te NGK 3 elektrodowe, bo są one dedykowane jako jedyne 3 elektrodowe właśnie do PN-a. Taką informację otrzymałem w Intercarsie.
Także Guby1 może Tobie pomoże wymiana tych świec BOSHA bo fakt mi też je odradzano(podobno to już nie ten BOSH co kiedyś), ale Ty miałeś nieco inne objawy, a u mnie to raczej nie to.
Także Guby1 może Tobie pomoże wymiana tych świec BOSHA bo fakt mi też je odradzano(podobno to już nie ten BOSH co kiedyś), ale Ty miałeś nieco inne objawy, a u mnie to raczej nie to.
- losnorwoks
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: pn kwie 11, 2005 23:05
- Lokalizacja: Wrocław/Złotoryja
- Kontakt:
PF i czkawka na wysokich obrotach
Witam,,czytam właśnie dyskusję na temat dławienia sie auta zarówno na benzynie jak i na gazie bo mam w sumie podobny problem i nie wiem od czego zacząć. Gti II Silnik PF Digifant auto przy gwałtownym przyspieszaniu na sekundę dławi sie pow 4tys i idzie dalej potrafi tez przy 4,5tys jeszcze raz sie przytkać. Na gazie i na benzynie to samo, przy stopniowym przyspieszaniu problem nie wystepuje. Dzieje sie tak od pewnego czasu. Kable Beru, rok temu kupione,,swiece NGK 3elektrody ale mają już z 50tys :>,,,silnik stan idealny,,po generalce,,równo pracuje i trzyma obroty,,,troche się jakby minimalnie zmulił ostatnio,,dolot stozkowy wydech raczej przelotowy bez kata ostatni tłumik komorowy(jak orginalny). Moze ktoś coś zasugeruje..
ja też tak miałem, sprawdż przerywacz na rożdzielaczu, u mnie po wyczyszczeniu styków problem znikną, jeżeli bedziesz miał już mocno zużyte styki to wymień przerywacz, koszt około25zł.
[ Dodano: Sro Gru 07, 2005 16:23 ]
[ Dodano: Sro Gru 07, 2005 16:23 ]
też sobie dwa dni temu kupiłem ale nienależą do tanichKubus20 pisze: NGK 3 elektrodowe, bo są one dedykowane jako jedyne 3 elektrodowe właśnie do PN-a.
...
- Kubus20
- VW Baron
- Posty: 3221
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Kontakt:
No ja dałem 68 zł za komplet i nie uważam, że to drogo jak za NGK.misiek10111 pisze:Kubus20 napisał/a:
NGK 3 elektrodowe, bo są one dedykowane jako jedyne 3 elektrodowe właśnie do PN-a.
też sobie dwa dni temu kupiłem ale nienależą do tanich
P.S. Łatwo jest się dobrać do tego rozdzielacza, bo nigdy jeszcze tego nie rozbierałem.
Misiek 10111 napisz po kolei co i jak.
bardo łatwo, najpierw zdejmni kopułkę, potem palec,potem wzależniści czy masz plastikową osłonke która przykrywa przerywacz( ja niemam), a podnią będzie będzie przerywacz który jest przykręcony do całego apartu zapłonowego,odkręć go i ostrożnie wyczyść styki np.płaskim pilnikiem iglakiem, po wyczyszczeniu styków zamontuj to wszystko w odwrotnej kolejności ale nie zapomni ustawić przerwy na przerywaczu ( na tych stykach ok 0.40 mm, potrzebny ci to tego będzie szczelinomierz)powodzeniaKubus20 pisze:Misiek 10111 napisz po kolei co i jak.
...
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 17:03
- Lokalizacja: czechowice-dziedzice
- Kontakt:
hehe, miałem ten sam problem.Silnik 1.3 gaźnik. Co ciekawe golfik jezdzil na tych samych swiecach jakies 5 lat, byly to swiece 3 elektrodowe, po 5 latach golfik zaczał przerywać, sprawdzilem swiece, każda miała iskre.Dałem auto do mechanika, 3 dni robili i stwierdzili że na 75% to aparat zapłonowy (który jak twierdzili był wybity), prawie go kupiłem.Ale postanowiłem jeszcze sam poszperać.Wymieniłem owe świece 3 eletrodowe na jeszcze starsze swiece jednoelektrodowe z malucha:) autko przestało przerywać a ja jestem jakies 140 zl do przodu(aparat). Ale mi się wydaje że problem nie leży w świecach. Moim skromnym zdaniem to wina cewki.Może te prądożercze cewki 3elektrodowe które mają dupną iskre i auto faktycznie dzieki nim jest mocniejsze po tych 5 latach zużyły, wykończyły (niewiem czy to możliwe) cewke, tzn. cewka może już na nie nie wyrabia?? Nie wiem.W każdym razie jak odbuduje budżet po mechaniku (80 zl za nic ) zamierzam kupić nową cewke i założyć te świece co miałem wczesniej(3elektrodowe) wtedy sie przekonam co tak naprawde było dupniete:) Pozdrawiam wszystkich:)
- Kubus20
- VW Baron
- Posty: 3221
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Kontakt:
U mnie na postoju obroty są raczej równe. Chodzi o to, że:gor7 pisze:miałem to samo i obstawiam podstawę gażnika koszt wymiany to od 25 zł do 140 zł w zależności od konstrukcji.Jak możesz to delikatnie docisnij gażnik w czasie jak silnik jest uruchomiony. U mnie to odrazu dawało efekt w postaci wyrównania sie obrotów.
1. Jeżeli silnik jest jeszcze zimny, tzn. chwilę po rozpoczęciu jazdy i zrobie tak, że jadę na przykład jadę na 3 na dośc wysokich obraotach i puszczę na luz to silnik schodząc z obrotów gaśnie, ale tylko i wyłącznie na zimnym silniku.
2. Przy normalnym przyspieszaniu silnik zachowuje się w miarę normalnie, ale przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu zachowuje się tak jakby się dławił i łapie takiego muła na kilka sekund po czym wyrywa ostro do przodu.
Mam nadzieję, że teraz objawy u mnie są całkowicie jasne :>
Co do pierwszego przypadku to ja obstawiam raczej sondę i bardzo zastanawiam się nad zapłonem.
Kup iskry póki co, jednoelektrodowe, 24 zł/kompletpiotrektrium pisze:hehe, miałem ten sam problem.Silnik 1.3 gaźnik. Co ciekawe golfik jezdzil na tych samych swiecach jakies 5 lat, byly to swiece 3 elektrodowe, po 5 latach golfik zaczał przerywać, sprawdzilem swiece, każda miała iskre.Dałem auto do mechanika, 3 dni robili i stwierdzili że na 75% to aparat zapłonowy (który jak twierdzili był wybity), prawie go kupiłem.Ale postanowiłem jeszcze sam poszperać.Wymieniłem owe świece 3 eletrodowe na jeszcze starsze swiece jednoelektrodowe z malucha:) autko przestało przerywać a ja jestem jakies 140 zl do przodu(aparat). Ale mi się wydaje że problem nie leży w świecach. Moim skromnym zdaniem to wina cewki.Może te prądożercze cewki 3elektrodowe które mają dupną iskre i auto faktycznie dzieki nim jest mocniejsze po tych 5 latach zużyły, wykończyły (niewiem czy to możliwe) cewke, tzn. cewka może już na nie nie wyrabia?? Nie wiem.W każdym razie jak odbuduje budżet po mechaniku (80 zl za nic ) zamierzam kupić nową cewke i założyć te świece co miałem wczesniej(3elektrodowe) wtedy sie przekonam co tak naprawde było dupniete:) Pozdrawiam wszystkich:)
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
A ja was zaciekawie czym innym.Miałem tez podobnie:mułowaty,na wolnych obrotach nie równo pracował i dławił sie.Rozkrecał sie z opuznieniem i było odczuwalne ze jest słaby.Wymieniłem(świece,filtry,kable) i wyczysciłem cały układ zasilający i nie dało to większego rezultatu.Wiec dalej szukałem przyczyny.I co sie okazało?Był sobie załozony katalizator Po wyjeciu go okazało sie totalne 0% przeswitu-nic same ciemnosci.Nie długo sie zastanawiajac w miejsce katalizatora przyszła rura.Efekt?Nie te auto.Nic nie przerywało,slinik równo i precyzjnie wkrecał sie na obroty.Od tego mometu nie miałem z nim zadnego problemu(narazie)a miną juz rok.Moze w niektórych waszych przypadkach to poskutkuje To juz wszystko co miałem do napisania z serii programu urzekła mmnie twoja historia
Re: Przerywanie golf 2 1.6
Ja kupiłem nówki świece iskry i miałem ten sam problem.poświęciłem parę złotych na NGK 3elektr. i problem nie istnieje.guby1 pisze:Witam, mam golfa2 1.6 silnik PN czy ktos mi podpowie jaka jest przyczyna przerywania w przypadku gdy mociej nacisne pedal gazu. Mam instalacje gazowa objawy pojawiaja sie zarowno na gazie jak i benzynie. Jesli naciskam gaz wolno autem nie szarpie Ostatnio zostaly wymienione przewody wysokiego napiecia kopolka i palec swiece sa sprawne Dodatkowo stracil na mocy Prosze o pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 339 gości