Chwilowa utrata mocy. Identyfikacja części,

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MaRcInEs
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 02:09
Lokalizacja: Swinoujscie
Kontakt:

Chwilowa utrata mocy. Identyfikacja części,

Post autor: MaRcInEs » pt sty 16, 2009 21:22

Witam poruszam jeszcze raz temat z ktorym walcze juz dlugo i niewiem dalej co jest co;/ A mianowicie nie wiem czego przyczyna jest zamulenie przy gwaltownym dodaniu gazu miedzy 1000 obr a 2100 obr po przekroczeniu 2100 obrotow juz moge deptac i nic nie zamuli powiem jeszcze raz naciskam gas a on zamiast isc to zwalnia:/ I wogule chcialbym wiedziec co to jest to na zdieciu za co jest odpowiedzialne itd panowie dajcie jakies wskazowki bo zaczynam nie lubiec vw dodam ze to silnik ADY golf III gti 2.0 Obrazek
Ostatnio zmieniony sob sty 17, 2009 10:32 przez MaRcInEs, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
DrLupus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: pn gru 26, 2005 09:27
Lokalizacja: Mielec

Post autor: DrLupus » sob sty 17, 2009 01:01

Witam,
U mnie była do wymiany podstawa monowtrysku. Łapał 'lewe' powietrze i właśnie na niższych obrotach słabo się zbierał. Nie wiem jednak czy masz coś takiego w swoim silniku.



Awatar użytkownika
MaRcInEs
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 02:09
Lokalizacja: Swinoujscie
Kontakt:

Post autor: MaRcInEs » sob sty 17, 2009 08:36

Hmmm a jakie koszta za ten monowtrysk i czy duzo roboty przytym??



robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

Post autor: robert14-83 » sob sty 17, 2009 09:03

nie chodzi tutaj o monowtrysk tylko o jego podstawę. Taką gumową uszczelkę która może zasysać lewe powietrze i dlatego samochód tak sie zachowuje...
proponuje żebyś sam sprawdził domowym sposobem czy to ta podstawa: uruchom silnik i spróbuj poruszać całym układem wtryskowym i nasłuch*j czy silnik nie zmienia samoczynnie obrotów
Ostatnio zmieniony sob sty 17, 2009 10:33 przez robert14-83, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
MaRcInEs
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 02:09
Lokalizacja: Swinoujscie
Kontakt:

Post autor: MaRcInEs » sob sty 17, 2009 09:07

OK sprawdze ten domowy sposob



Awatar użytkownika
DrLupus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: pn gru 26, 2005 09:27
Lokalizacja: Mielec

Post autor: DrLupus » sob sty 17, 2009 22:50

Ja to uszkodzenie znalazłem przy okazji innej naprawy :) koszta w moim przypadku to 40 zł podstawa (febi) 20 zł wymiana.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » sob sty 17, 2009 23:03

foto przedstawia elektrozawór pochłaniacza par paliwa


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
DrLupus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: pn gru 26, 2005 09:27
Lokalizacja: Mielec

Post autor: DrLupus » sob sty 17, 2009 23:09

Ale na zdjęciu chyba jest z nim coś nie tak, bo chyba ten gumowy wężyk jest zdjęty...



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » sob sty 17, 2009 23:10

Tylko ADY to nie monowtrysk i tej podstawy wtrysku nawet nie ma co szukać. :bigok:


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » ndz sty 18, 2009 11:36

może właśnie przez ten ściągnięty wężyk ciągnie lewe powietrze


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

promo211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: śr sty 18, 2006 20:41
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: promo211 » ndz sty 18, 2009 12:12

Witam
tak jak napisał T.O.B.I.nałóż ten wężyk i jazda. ADY nie chodzi na mono-wtrysku tylko na wielopunktowym wtrysku który nosi nazwę'SIMOS"więcej na stronie www.doppel-woober.de
pozdrawiam Przemek :hmm:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 276 gości