Za duża temperatuta silnik pomocy!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

vaks18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob sty 05, 2008 23:56
Lokalizacja: oleśnica

Za duża temperatuta silnik pomocy!!!

Post autor: vaks18 » pt sty 16, 2009 22:39

koledzy powiedzcie co sie dzieje z moim gofem jest nowa chłodnica nagrzewnica pompa wody uszczelka pod głowica głowica splanowana nowy termostat wymieniałem 2 razy i nie chce sie otworzyc i silnik ma wysoka temperature prawie 3/4 skali juz mi rece opadaja nie wiem co to moze byc i z tego co zauwazyłem ze woda w głowicy ma duzo wieksza temp. niz na dole przy termostacie co to moze byc ??? golf II gti 1,8 pf prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony pt sty 16, 2009 22:56 przez vaks18, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt sty 16, 2009 23:02

powiedasz ze nie chce się termostat otworzyć ?? :bajer: hmmmmmmm
jakiś hałas z okolic pompy wody ?
moze jakis wyciek ?
odpowietrzony układ ? bo cos mi się zdaje ze chyba nie



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » pt sty 16, 2009 23:07

Gotuje się w czasie jazdy/postoju?
Jak zgasisz - słychać że się gotuje?
Jeżeli nic z tych spraw to czujnik lub wskaźnik albo oba na raz... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

vaks18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob sty 05, 2008 23:56
Lokalizacja: oleśnica

golf 2 gti

Post autor: vaks18 » pt sty 16, 2009 23:07

no własnie nie chce sie otworzyc stało sie tak nagle z ta temp a układu nie odpowietrzałem moze mi powiedziec jak w mk2 to sie robi bo wydaje mi sie ze sam on sie odpowietrza ???

[ Dodano: 16 Sty 2009 22:10 ]
co do gotowania to jak chodzi dłuzszy czas to słychac ale to nie ma róznicy czy w czasie postoju czy jak jade bo termostat wogule sie nie otwiera a czujnik dobry i licznik tez bo przekładałem od innego



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt sty 16, 2009 23:13

a jakie ogrzewanie masz ?????

[ Dodano: Pią Sty 16, 2009 22:14 ]
http://www.google.pl/custom?hl=pl&inlan ... ia&spell=1



vaks18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob sty 05, 2008 23:56
Lokalizacja: oleśnica

golf 2 gti

Post autor: vaks18 » pt sty 16, 2009 23:16

tak ogrzewanie mam dobre tez tak myslałem nad nagrzenica ale nowa pomózcie bo ja juz sam nie wiem co to moze byc



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » pt sty 16, 2009 23:22

Opiszę wam taką historię...Zamontowano gaz do gofra.Wiadomo że trzeba wpiąć się z parownikiem do przewodów chłodziwa.
Zaczęły się schody...Gotuje się a termostat martwy...Wymieniony i...to samo...pompa...to samo.
Co się okazało?Wężyk łączący chłodnicę ze zbiornikiem wyrównawczym dawał trzeci obieg...
Wsadziłem dyszę powietrzną z gaźnika od malucha(była pod ręką) i Victoria!!!
Taki drobiazg a ile zdrowia zjadł..
Możliwe że masz to samo... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

vaks18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob sty 05, 2008 23:56
Lokalizacja: oleśnica

golf 2 gti

Post autor: vaks18 » pt sty 16, 2009 23:38

no ja mam w nim gaz ale do tej pory było wszystko ok tylko nagle mu tak sie stało a co ta dysze powietrzna wsadzic w przewód ten cienki od chłodnicy???



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » pt sty 16, 2009 23:53

...musiałem czymś zadławić ten trzeci obieg tak aby sam się odpowietrzał(mały otwór).
Trzeci obieg : górny wąż głowica - chłodnica - wężyk do zbiorniczka- zbiorniczek -wężyk do rury ogrzewania - pompa wodna(nad termostatem) - blok - głowica - chłodnica...Zadławienie znacznie zmniejszyło przepływ w tym "dzikim" obiegu i termostat zaczął normalnie działać - był schładzany właśnie tym obiegiem... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

vaks18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob sty 05, 2008 23:56
Lokalizacja: oleśnica

golf 2 gti

Post autor: vaks18 » pt sty 16, 2009 23:55

no ale mozliwe jest to ze nagle sie tak stalo ???



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » sob sty 17, 2009 00:00

Dlaczego nagle?
Czytaj swój pierwszy post - mój wniosek z tego wynika...Dla sprawdzenia możesz wężyk między chłodnicą a zbiornikiem wyrównawczym zablokowac/zatkać/zacisnąć...to nic nie kosztuje a może właśnie...Odblokuj później bo się nie będzie odpowietrzał(dlatego zostawiłem miniprzepływ). :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » sob sty 17, 2009 00:03

Gdy masz pasek mikro to powinien być założony pod koło pompy wody a nie na gurę i do alternatora.Bo wtedy będzie wpychać płyn w silnik a nie w chłodnicę.



vaks18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob sty 05, 2008 23:56
Lokalizacja: oleśnica

golf 2 gti

Post autor: vaks18 » sob sty 17, 2009 00:04

no bo temp od kad go miałem stała idealnie na srodku tylko nagle tak sie stało i idzie dalej i nie otwiera sie termostat

[ Dodano: 16 Sty 2009 23:09 ]
a kolego mozesz mi powiedziec o co chodzi z tym paskiem mikro ???



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » sob sty 17, 2009 00:31

Masz na GG



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 343 gości