[mk3] Czy podłoga w bagażniku jest podwójna?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Piotro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: sob paź 30, 2004 02:19
Lokalizacja: S-ce Śląskie
Kontakt:

[mk3] Czy podłoga w bagażniku jest podwójna?

Post autor: Piotro » śr gru 07, 2005 16:14

witam
Czy podloga w bagazniku w mk3 jest podwojna? Chce przykrecic skrzynke z glosnikiem do podlogi i nie wiem czy czasem nie przewierce sie na wylot.
Jesli jest podwojna to bardzo by mi sie przydala informacja jaka jest odleglosc miedzy blachami. Zebym wiedzial jakiej dlugosci wkrety moge zastosowac.
Z gory dzieki



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » śr gru 07, 2005 16:47

Zależy w którym miejscu...


Obrazek

Awatar użytkownika
Kuntekinte
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: ndz gru 12, 2004 02:13
Lokalizacja: Piła,Bialystok,Galway
Kontakt:

Post autor: Kuntekinte » śr gru 07, 2005 17:33

żebys sie przypadkiem nie przewiercił do zbiornika paliwa :hehe:


Squad nocne mary :satan:

Awatar użytkownika
maverik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob wrz 10, 2005 18:56
Lokalizacja: Whitestock

Post autor: maverik » śr gru 07, 2005 19:26

Witam
podloga jest podwojna ale nie na calej powierzchni, proponuje wyjac zapas wtedy jak wyjmiesz plastikowe zatyczki to cos moze zobaczysz, a jesli nie to od spodu samochodu tez cos widac chociaz nie za duzo
jesli chodzi o odleglosc pomiedzy warstawmi blachy to moze jest to 5cm i to nie w kazdym miejscu, prawde mowiac to bym tam nic nie wiercil, no chyba ze tylko wkrety, ale wybor nalezy do ciebie



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » śr gru 07, 2005 21:58

Podłoga nie jest podwójna bo jest z wytłoczonej blachy która jest położona na podłużnice.Właśnie w tych miejscach możesz wiercić do woli nawet na wylot to około 10 cm. Jka wejdziesz pod spód to zobaczysz w którym miejscu idą te tunele (podłużnice) tam możesz mocować co chcesz niema tam żadnej instalacji.Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » śr gru 07, 2005 22:07

Tomasz Żaguń pisze:Podłoga nie jest podwójna bo jest z wytłoczonej blachy która jest położona na podłużnice.Właśnie w tych miejscach możesz wiercić do woli nawet na wylot to około 10 cm.
wiercić w podłużnicach to raczej nie do woli ale z rozsądkiem, bo to przecież jeden z istotniejszych elementów konstrukcji auta, ale podłogę też sobie możesz przewiercić, oczywiście mając na względzie zbiornik paliwa



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » śr gru 07, 2005 22:27

Jak Ci tirem lub poldkiem wjedzie w d... to te 4 lub 6 wkrętów w podłużnicy nic niezmieni.Mylę się???



Awatar użytkownika
Piotro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: sob paź 30, 2004 02:19
Lokalizacja: S-ce Śląskie
Kontakt:

Post autor: Piotro » czw gru 08, 2005 02:49

czyli blacha nie jest podwojna :/
Nie chcialbym wiercic w blasze ktora jest pod autem bo tam zima sol i inne nie fajne rzeczy sie dostaja i nie chce po roku miec rdzy.
Czyli pozostaja podluznice. Gdzie one mniej wiecej sa? Chodzi mi o odleglosci od powiedzmy scian bagaznika.
Pytam bo nie mam kanalu a tak nie lubie podnosic samochodu na lewarku i pod niego wchodzic...



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » czw gru 08, 2005 03:07

no to jak przewiercisz to zabezpieczysz lakierem z dwoch stron i zadnej rdzy nie bedzie.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » czw gru 08, 2005 08:10

Tomasz Żaguń pisze:Jak Ci tirem lub poldkiem wjedzie w d... to te 4 lub 6 wkrętów w podłużnicy nic niezmieni.Mylę się???
na ale to już ekstremum :grin:



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » czw gru 08, 2005 18:54

Musisz się poświęcić i zobaczyć z pod spodu gdzie idą te podłużnice bo tak to Ci niejestem w stanie wytłumaczyć.A co do rdzy to była , jest i będzie zawsze tylko możemy jej troszkę poprzeszkadzać.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 484 gości