Ucieka płyn od wspomagania ... :/ Help !

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
2RaZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 588
Rejestracja: czw lis 24, 2005 09:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 2RaZ » ndz sty 11, 2009 15:24

prosze cie, napisales tak:
jest napisane że do wspomy więc nie mów że miałem zalany płyn typowy od skrzyni biegów

Jest napisane ze do skrzyn biegów. chyba wczesniej zle przeczytales.


moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!

Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » ndz sty 11, 2009 15:30

2RaZ pisze:Jest napisane ze do skrzyn biegów
jest napisane że nie tylko do skrzyń biegów
przyjmijmy że jest do wszystkiego i zakończmy ten temat :pub:
Ostatnio zmieniony ndz sty 11, 2009 15:50 przez Szosownik, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
2RaZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 588
Rejestracja: czw lis 24, 2005 09:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 2RaZ » ndz sty 11, 2009 15:46

spoko wariat :smoke:


moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!

Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » ndz sty 11, 2009 21:03

Kolego 2RaZ, i thebishop, poczytajcie trochę i zaciągnijcie troszkę informacji zanim palniecie jeszcze parę głupot. Rodzaj zastosowanego oleju zależy od rodzaju pompy. W większości Mk3 jest pompa ZF (ale nie we wszystkich) a w nim ma być ATF i basta, nie ważne jakiego koloru, bo to się może nie zgadzać. Akurat z FEBI to jest żółty Dextron II. O oleju więcej tu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181352 . Jednak to nie rozwiązuje problemu kolegi. Spróbuj pokręcić kołami w miejscu i zobaczyć czy coś zostało na ziemi.


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

Grzesku
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 20:28
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Grzesku » czw sty 15, 2009 22:34

Czy maglownica z golfa gti USa będzie pasowała do mojego gti ? Na tej maglownicy jest znaczek USA :)


Mój Gofer, zapraszam do oceniania :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=156127

Awatar użytkownika
martinez.szarek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: pn paź 22, 2007 00:03
Lokalizacja: Szczecin/Gryfino
Kontakt:

Post autor: martinez.szarek » pt sty 16, 2009 07:32

jeśli to maglownica to powinieneś mieć wyciek w okolicy półosi "blisko koła" w golfie na potęgę gniją stalowe przewody od wspomagania jako że sa narazone na wodę szczególnie ten wprost pod zderzakiem....miałem dziurę. Maglownice wymieniałem 2 miesiące temu koszt = urzywana z gwarancją 250 zł najlepiej mieć starą na wzór bo było kilka innych więc żeby nie strzelić babola, potem wymiana w własnym zakresie, owszem jest troche rozkręcania ale mi i bratu zajęło to ok 1,5 godziny - oczywiście zamontowanie :-) i cały koszt to 250 zł przekładnia + nowy płyn Febi zielony dobrany przez pana w sklepie z katalogu. pozdr


obecny projekt: PASSEK VARIANT http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3218611#3218611
poprzedni projekt: MK3 VARIANT GT http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141026&postdays=0&postorder=asc&start=0

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 522 gości