termostat vernet

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wara99

Post autor: wara99 » śr gru 07, 2005 23:33

ja kupilem QH bo wahlera nie mial kumpel na sklepie .Mówi ze to dobra firma , zobacze jutro o 9.00 bo wkoncu wymieniam.
Slyszal ktos o tej firmie?????



Awatar użytkownika
marcinb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: marcinb » śr gru 07, 2005 23:37

A wie ktoś może jak firma robi oryginalne termostaty VW? taki własnie mam i na nim jest wybite tylko VW/audi



Awatar użytkownika
Kiler
Forum Master
Forum Master
Posty: 1240
Rejestracja: ndz lip 17, 2005 19:55
Lokalizacja: SMI

Post autor: Kiler » czw gru 08, 2005 00:02

marcinb pisze:A wie ktoś może jak firma robi oryginalne termostaty VW
WAHLER (tak wyczytałem tu na forum :hmm: ).

Pozdr :pub: .


:bylo: :bajer:

Awatar użytkownika
marcinb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: marcinb » czw gru 08, 2005 00:12

Na poprzednim mam znaczki vw i audi i napis wahler a na tym który załozyłem niedawno tylko vw audi. nieco różnią się też wyglądem dlatego mnie to zastanawia. Może zmienił sie producent?



Awatar użytkownika
Kiler
Forum Master
Forum Master
Posty: 1240
Rejestracja: ndz lip 17, 2005 19:55
Lokalizacja: SMI

Post autor: Kiler » czw gru 08, 2005 00:20

marcinb pisze:Może zmienił sie producent?
...albo Wahler część palet stempluje swoim logo :hmm: , a część VW :bigok: ... i w ten sposób mamy oryginalne termostaty VW oraz równie dobre Wahler'y :okej: ... a w gruncie rzeczy to samo :chytry: . Wygląd (obu - VW i Wahler) się może zmienił bo ten poprzedni pewnie od dawna :chytry: siedział w Twojej furce :smoke: ...

Pozdr :pub: .


:bylo: :bajer:

Awatar użytkownika
marcinb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: marcinb » czw gru 08, 2005 00:23

Pewnie masz rację :) podejrzewam że ten który wymieniłem może być tak stary jak mój golfik. dzięki za odpowiedź :pub:



Awatar użytkownika
tomekra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 477
Rejestracja: ndz lip 31, 2005 16:25
Lokalizacja: SKIERNIEWICE
Kontakt:

Post autor: tomekra » czw gru 08, 2005 20:17

TommyHH pisze:
tomekra pisze:ja wczoraj taki założyłem i działa dobrze coprawda wskaźnik mi przekłamuje o ok 10 stopni ale termostat działa spoko
W którą stronę Ci przekłamuje, a ha ile Cię kosztował i gdzie (net, sklep itp.)?
na wskaźniku mam chyba mniej niż w żeczywistości o jakieś 10 stopni, kosztował chyba 25 zł w sklepie motoryzacyjnym,


[url=http://www.vag-skierniewice.pl][img]http://images35.fotosik.pl/133/c7ee01e51af0ab20med.jpg[/img][/url]

dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

termostat vernet

Post autor: dominik7 » czw gru 08, 2005 20:29

vernet,tak?a skad wiesz ze przeklamuje?



Awatar użytkownika
tomekra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 477
Rejestracja: ndz lip 31, 2005 16:25
Lokalizacja: SKIERNIEWICE
Kontakt:

Post autor: tomekra » czw gru 08, 2005 20:49

tak mi się wydaje bo wszystkie czynności jakie się dzieją w układzie chłodzenia dzieją się w określonej kolejności i tak jak powinny być tylko na wskaźniku jest za mało stopni, dokładnie tak samo miałem na starym termostacie tylko stary gubił temp na trasie przy włączonych wentylatorach klimy to go wywaliłem


[url=http://www.vag-skierniewice.pl][img]http://images35.fotosik.pl/133/c7ee01e51af0ab20med.jpg[/img][/url]

dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

termostat vernet

Post autor: dominik7 » czw gru 08, 2005 20:55

znam ten bol...Przy mojej jetcie na trasie(przy predkosciach 100-120km/h)temperatura spada do bialego pola...Za to w lato w miescie raz mi sie zagotowala-wniosek z tego ze termostat zacial sie mniej wiecej w polowie.Mam nadzieje ze w sobote to zmienie...



Awatar użytkownika
tomekra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 477
Rejestracja: ndz lip 31, 2005 16:25
Lokalizacja: SKIERNIEWICE
Kontakt:

Post autor: tomekra » czw gru 08, 2005 21:00

po jego zachowaniu w moim autku ( tego sstarego termostatu) wywnioskowałem że otwierał się dobrze przy dobrej temp. ale póxniej miał problemy z przymykaniem czy z płynnością przymykania bo po włączeniu klimy temp. starsznie leciała w dół a na nowym termostacie tego już nie ma.
Szukam właśnie bo ktoś miał napisać jakie są napięcia na wyjściu zujnika temp. i wtedy będę mógł sprawdzić te wskazania ze wskazaniami wskazówki w liczniku bo chyba ona jest źle założona. Jeśli ktoś zna takie wartości to proszę o wskazówki


[url=http://www.vag-skierniewice.pl][img]http://images35.fotosik.pl/133/c7ee01e51af0ab20med.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
krizzz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: wt maja 10, 2005 21:30
Lokalizacja: Ełk

Post autor: krizzz » czw gru 08, 2005 21:52

wara99 pisze:ja kupilem QH bo wahlera nie mial kumpel na sklepie .Mówi ze to dobra firma , zobacze jutro o 9.00 bo wkoncu wymieniam.
Slyszal ktos o tej firmie?????
Quinton Hazel - bardzo dobra angielska firma. Robi porzadne czesci :)


[b]Sprzęt PowerBass, μ-Dimension, Stinger, GroundZero, Hertz, Phonocar i inne[/b]
[url=http://tuninginside.pl][img]http://img504.imageshack.us/img504/4482/bannermalypz9.gif[/img][/url]

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » czw gru 08, 2005 22:02

tomekra pisze:Szukam właśnie bo ktoś miał napisać jakie są napięcia na wyjściu zujnika temp
Napięcia nie ma żadnego. Możesz zmierzyć oporność.Nie wiem jak w mk3, ale w mk2 przy 90st to jest około 300ohmów



Awatar użytkownika
JAFO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: śr paź 26, 2005 21:42
Lokalizacja: NLI N000 Warmia

Post autor: JAFO » czw gru 08, 2005 22:54

Miesiąc temu ze swojego Passka wyjąłem oryginał, a był to HANS PRIES ze znaczkami VW/Audi
Otwierał się już w temp ok. 50*C a pełne otwarciew miał oczywiście jak zagotowała się woda :helm:
Termostat przed zamontowaniem należy sprawdzić "gotując" go razem z termometrem, by mieć pewność, co do późniejszych wskazań przyrządów pokładowych.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 387 gości