ciezko pali i olej

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

flayerstar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 23:51
Lokalizacja: Polska

ciezko pali i olej

Post autor: flayerstar » czw sty 15, 2009 12:36

Witam mam problem z Golfem II 1.6TD Pierwszy z nich to olej w układzie chłodzenia a dokładniej w zbiorniczku wyrównawczym.Golfik tez ciężko pali jak jest zimny.Jest po wymianie świec i filtru paliwa oraz powietrza.Proszę o pomoc



jendrej83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw gru 25, 2008 15:03
Lokalizacja: .....

Post autor: jendrej83 » czw sty 15, 2009 13:40

jezeli dobrze pamietam jak olej znajduje sie w zborniczku wyruwnawczym to nie jest dobrze.



ZS12

Post autor: ZS12 » czw sty 15, 2009 13:54

Wskazywało by to na uszczelkę pod głowicą ale jeśli siiiię mylę to niech mnie ktoś poprawi



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw sty 15, 2009 14:01

flayerstar pisze:Pierwszy z nich to olej w układzie chłodzenia a dokładniej w zbiorniczku
szykuj kasę na uszczelkę pod głowicą :bajer:

[ Dodano: Czw Sty 15, 2009 13:04 ]
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl



flayerstar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 23:51
Lokalizacja: Polska

Post autor: flayerstar » czw sty 15, 2009 14:13

1 ile ta uszczelka bedzie kosztowac
2 czy moga byc inne przyczyny tego ze olej jest w ukladzie dopowiem ze z tego co widzialem wyciek jest tylko z pod pokrywy zaworów,miski olejowej i adaptera flitra oleju



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw sty 15, 2009 14:20

układ chcłodzenia to obieg zamkniety ciśnieniowy
wiec z zewnątrz jeśli nastepuje wyciek w tym przypadku niema zadnego znaczenia
a koszt wymiany takiej uszczelki ???? mozna i samemu ale 200- 250 + uszczelka



flayerstar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 23:51
Lokalizacja: Polska

Post autor: flayerstar » czw sty 15, 2009 14:24

a co z tym odpalaniem jak jest zimny
i ile by kosztowala sama uszczelka



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » czw sty 15, 2009 14:31

Masz olej w zbiorniku wyrównawczym - świadczy to o nieszczelności między ukł.chłodzenia i smarowania - najczęściej jest winna uszczelka pod głowicą.
Palenie- za mało informacji.
1.Ciśnienie sprężania
2.Rozpylacze/wtryskiwacze
3.Pompa i początek wtrysku
4.Filtr paliwa
Oraz jakiś dodatkowy opis zjawisk niepokojących... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

flayerstar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 23:51
Lokalizacja: Polska

Post autor: flayerstar » czw sty 15, 2009 15:34

Przyjrzałem sie dokladnie i w miejscu gdzie jest mocowany filtr jest chyba chlodnica oleju ktora tez przecieka moze to ona jet winna za olej w zbiorniczku.Moze sie myle



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » czw sty 15, 2009 16:14

flayerstar pisze:Przyjrzałem sie dokladnie i w miejscu gdzie jest mocowany filtr jest chyba chlodnica oleju ktora tez przecieka moze to ona jet winna za olej w zbiorniczku.
daj foto tego

Jak ciężko pali.. i była by to ta uszczelka to jest taka opcja że przez nieszczelną uszczelkę dostaje sie olej lub ciecz chłodząca do komory spalania i pierwszy start po nocy jest ciężki. Z drugiej strony jakby było bicie z komory spalania do układu chłodzenia to byś miał wysoka temperaturę cieczy. Zmierz mu kompresje a może wyjdzie czy to ta uszczelka.


18K4F inside... RWD car :)

flayerstar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 23:51
Lokalizacja: Polska

Post autor: flayerstar » czw sty 15, 2009 17:36

troche poczytalem i okazalo sie zze jesli byla by nieszczelna uszczelka pod glowica to na korku od wlewu oleju byl by bialy osad to by oznaczalo ze plyn z ukladu chlodzenia dostaje sie do oleju



masuo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: sob paź 04, 2008 14:18
Lokalizacja: Białystok

Post autor: masuo » czw sty 15, 2009 18:52

niekoniecznie musi byc bialy osad, u mnie byla uszczelka zdrowo walnieta i zero osadu i nawet zero oleju w plynie chlodniczym takze roznie to bywa ale ja tez obstawiam na uszczelke



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 141 gości