[mk III] Komputer MFA w AAM
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: czw wrz 22, 2005 21:39
- Lokalizacja: Śląsk
hej udało się komus to podłączyć. Ja sobie poradziłem w inny sposób. Po prostu rozkręciłem zegary i dolutowałem do nich kabelki, potem w miejscu nieużywanych kontrolek przepuściłem kabelki i jest ok. Tylko mam mały problem. Nie wiem gdzie podłączyć pin 26 odpowiedzialny za spalanie. Dałem go do 9 pinu komputera, ale nic sie nie dzieje. Spalanie skakało od 60 do 99,9 a to jest nie realne. Znaczy się na postoju. A jak jechałem było i jest teraz 99,9
Ma ktoś jakieś pomysly i sugestie gdzie to podłączyć. A może by ktoś sprawdził mam silnik 1,8i czyli 90 koni w golfie III
Proszę o jakieś porady
Ma ktoś jakieś pomysly i sugestie gdzie to podłączyć. A może by ktoś sprawdził mam silnik 1,8i czyli 90 koni w golfie III
Proszę o jakieś porady
ja zakładalem sobie mfa w swoim tdiku 1Z i działa (spalanie również)...troszke kombinowalem ale zadnych wtyczek nie wymienialme tylko pare kabelków dołożylem ewentualnie pozamienialem. Jezeli chodzi o 1Z to chetnie pomoge jak ktos ma pytanka. Korzystalem tylko ze schematów i opisów z działu porady tam wszystko jest ładnie opisane.
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
czy u siebie w instalacji znalazles ten fioletowo-bialy kabel o którym mowa w dziale porad ?aw69 pisze:Korzystalem tylko ze schematów i opisów z działu porady tam wszystko jest ładnie opisane
[ Dodano: Sro Lis 30, 2005 19:17 ]
a moze ma ktos moliwosc zrobienia fotki kostki ktora wchodzi do komputera konkretnie do którego pinu jest podłaczony fioletowo-bialy kabel. Chodzi mi o orginalnie zamontowane MFA w aucie z silnikiem 1,8. Ciekawi mnie jeszcze numer sterownika moze ma to jakies znaczenie
[ Dodano: Czw Gru 01, 2005 16:34 ]
no w koncu działa po wielu zmaganiach udalo mi sie podłaczyc wszystko znczy prawie wszystko bo brakuje mi jeszcze czujnika temperatury,ale oprócz tego wszystko działa łacznie ze spalaniem.
Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem
a wiec tak ten fioletowo-bialy (według kolorówki w schemacie Liliowo-bialy) o ktorym mowa w poradach wychodzi z wiazki ktora jest na zdjeciu wyzej wiec nie w kazdej instalacji jest podlaczony jest do 26 pinu w liczniku zeby zaczelo dzialac spalanie trzeba go podlaczyc do 27 pinu komputera (silniki AAM i ABS) i spalanie dziala. temperatura oleju tego kabla tez niema normalnie w instalacji (zielono-czarny) trzeba go doprowadzic do okraglej kostki przy silniku od tej kostki dalej juz jest jest to wolno wiszacy kabel kolo czujnikow cisnienia oleju.
Te 3 kable ktore sa odzielnie na zdjeciu wyzej liliowo-bialy jest od spalania tak jak pisalem tenz zielonymi kablami podwojny to kierunki a ten trzeci czerwony jest od stanu klocków hamulcowych ale chyba w naszych autach niema takiej opcji.
jak cos jeszcze nie jasne pytac
chetnie pomoge
Te 3 kable ktore sa odzielnie na zdjeciu wyzej liliowo-bialy jest od spalania tak jak pisalem tenz zielonymi kablami podwojny to kierunki a ten trzeci czerwony jest od stanu klocków hamulcowych ale chyba w naszych autach niema takiej opcji.
moge ci zmontowac zestaw kabli z opisem ktory powtykasz w orginalne kostki i bedzie wszystko ci chodzilo jak cos to daj znac na Prvmaciuso pisze:masz moze mozliwosc zalatwienia jeszcze jednego takiego kabelka??
jak cos jeszcze nie jasne pytac
chetnie pomoge
Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem
Nie tego kabla nie znalazlem bo go tam nie bylo Poprostu puściłem nowy kabelek od Licznika do komputera w podszybiu nie pamietam które piny w opisie w dziale porady jest zanzaczone kótre numery pinów z licznika i z komputera trzeba spiąć
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 281 gości