Wydech z GTI w 1,3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Bakamura
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:31
Lokalizacja: Katowice

Wydech z GTI w 1,3

Post autor: Bakamura » śr sty 14, 2009 13:15

Witam.

Jakie konsekwencje wiążąsięz zamontowaniem dwururki z gti w golfie o silniku 1,3?
Średnica rury standardowo to 50mm a w tłumiku z GTI jest 55. CZy nie jest to za duży tłumik do takiego silnika? DObry mechanik nie powinien mieć problemów z przerobieniem pod taki tłumik prawda?:)

Może ktoś zna osobiście takie połączenie, bardzo prosiłbym o opinie :)



Modix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 12:37
Lokalizacja: SLASK

Re: Wydech z GTI w 1,3

Post autor: Modix » śr sty 14, 2009 13:51

a w czym ty widzisz kłopot ?? napewno bedzie głośniej chodził i spaliny szybciej sie wydostaną ..



Bakamura
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:31
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bakamura » śr sty 14, 2009 14:22

Modix, gdybym wiedział to bym nie zakładał tematu.
To że głośniej to się nie martwię bo akurat ten z gti tylko cichutko mruczy.

Pytam bo chyba wydech dobierany jest do wielkości silnika, mogę się mylić..

Dodam jeszcze żę wcześniejsze części wydechu nie będą zmieniane na 55 mm tylko pozostaną na 50.
Ostatnio zmieniony śr sty 14, 2009 14:29 przez Bakamura, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
fifel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 19:44
Lokalizacja: Kraków

Post autor: fifel » śr sty 14, 2009 15:07

Bakamura, moim zdaniem wszystko zostanie tak jak jest w kwestii osiagow.... co innego gdybys caly uklad wydechowy zmienial - mogloby sie cos zmienic na plus czy minus, ale skoro uklad pozostaje z wyjatkiem tlumika koncowego to raczej oprocz dzwieku zmian nie bedzie.
Gdybys chcial sie zaglebic w fizyke to teoretycznie zwiekszenie srednicy wydechu nie jest szczegolnie korzystne, ale w praktyce mysle ze mozesz smialo zmieniac :)


[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]

Bakamura
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:31
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bakamura » pt lut 06, 2009 00:42

Mam jeszcze jedno pytanie. A jak bym założył zamiast katalizatora strumienicę, tłumik środkowy od 1,8 i końcowy z GTi to mogą się pogorszyć osiągi? nie liczę na poprawę, nie chcę tylko żeby było gorzej.



Awatar użytkownika
fifel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 19:44
Lokalizacja: Kraków

Post autor: fifel » pt lut 06, 2009 02:55

Bakamura pisze:Mam jeszcze jedno pytanie. A jak bym założył zamiast katalizatora strumienicę, tłumik środkowy od 1,8 i końcowy z GTi to mogą się pogorszyć osiągi? nie liczę na poprawę, nie chcę tylko żeby było gorzej.
Wszystko fajnie tylko... po co chcesz to wszystko zakladac? Zamiast strumienicy zaloz tlumik przelotowy w ksztalcie strumienicy. A tlumik nie moze zostac ten co jest? po cos taki zaprojektowano :) Zakladajac rzeczy z 1,8, z GTi i strumienice tylko po to zeby sie nazywalo ze zalozyles jest bez sensu... fabryczny uklad wydechowy byl projektowany pod Twoj silnik... ewentualnie ten tlumik zamiast kata i bedzie :)
Ostatnio zmieniony pt lut 06, 2009 02:57 przez fifel, łącznie zmieniany 1 raz.



Bakamura
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:31
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bakamura » czw cze 11, 2009 18:00

fifel, bo katalizator sie posypał a tłumik końcowy zgnił :) Już wszystko założone i jest ok :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 221 gości