1.4 aex + sekwencja + strumienica

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ben_hil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: śr sty 07, 2009 00:52
Lokalizacja: Białystok

1.4 aex + sekwencja + strumienica

Post autor: ben_hil » śr sty 14, 2009 08:11

witam. posiadam gofra z 96 r jest to 1.4 na wielopunkcie (aex) 60 kM. posiada instalacje gazowa sekwencyjna.moj problem polega na tym ze nawet na nagrzanym silniku jest duzo pary z koncowego tłumika. poprzedni własciciel w miejsce uszkodzonego mechanicznie kata zamontował strumienice. czy to ona moze powodowac ze auto wydziela tak duzo pary? dodam ze analiza spalin nie wykazała nieprawidłowosci. z moich obserwacji wynika ze stan oleju jest bez zmian. nie ubywa takze płynu chłodzacego. prosze o jakies porady .pozdrwaiam Wojtek



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » śr sty 14, 2009 08:17

ben_hil pisze:na nagrzanym silniku jest duzo pary z koncowego tłumika
jak jest zimno to normalne zjawisko
ja miałem strumienicę i przez to u mnie też dymił



Awatar użytkownika
ben_hil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: śr sty 07, 2009 00:52
Lokalizacja: Białystok

Post autor: ben_hil » śr sty 14, 2009 08:26

Szosownik niepokoi mnie to poniewaz jest jej wiecej niz u kolegow z pracy a pokonujemy te same odcinki w dojazdach. dodam ze cisnienie na garkach ma dobre i zbiera sie jak na 1.4 niesamowicie. nie wiem jak to jest. widziałem wczoraj identycznego jak moj i tej pary było mniej. czy instalacja gazowa tez ma na to wpływ?



Awatar użytkownika
venomek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 09:53
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: venomek » śr sty 14, 2009 08:29

Można było by wskazywać na sondę lamda ale pisałeś że analiza spalin nic niepokojącego nie wykazała. A jak na benzynie się zachowuje ?? Tak samo dymi ??


Kto się frajerem urodził kanarkiem nie zdechnie - niestety.

Awatar użytkownika
ben_hil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: śr sty 07, 2009 00:52
Lokalizacja: Białystok

Post autor: ben_hil » śr sty 14, 2009 08:31

venomek, wg mnie nie ma roznicy. mam nadzieje ze to tylko wina tej strumienicy. powiem ze na obroty wkreca sie pieknie silnik pracuje cicho i kulturalnie.
Ostatnio zmieniony śr sty 14, 2009 08:34 przez ben_hil, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » śr sty 14, 2009 08:42

ben_hil pisze:Szosownik niepokoi mnie to poniewaz jest jej wiecej niz u kolegow z pracy a pokonujemy te same odcinki w dojazdach. dodam ze cisnienie na garkach ma dobre i zbiera sie jak na 1.4 niesamowicie. nie wiem jak to jest. widziałem wczoraj identycznego jak moj i tej pary było mniej. czy instalacja gazowa tez ma na to wpływ?
jeśli wszystko jest w porządku z autem bo sprawdzałeś to pozostaje jeździć i się nie przejmować



Awatar użytkownika
ben_hil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: śr sty 07, 2009 00:52
Lokalizacja: Białystok

Post autor: ben_hil » śr sty 14, 2009 09:52

czekam na opinie kolegow ktorzy mieli podoben zjawisko ze strumienica



Awatar użytkownika
carrion
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: wt sie 28, 2007 19:40
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: carrion » śr sty 14, 2009 11:23

Ja jest ze strumiennicą to nie wiem, bo ja swoja wywaliłem( poprzedni właściciel ją zamontował, ja na powrót załozyłem kata), ale przy tych temperaturach jest to normalne zjawisko. Moje autko, również zagazowane, także "paruje" dość intensywnie. Podobnie jak Ty, porównywałem ten stan z kolegami, którzy również jeżdżą na gazie i wszyscy mamy podobnie. Gdzieś też słyszałem, że samochody z instalacją gazową szczególnie parują z tłumika, więc nie przejmuj się, bo autko masz zdrowe! :bigok:



Awatar użytkownika
ben_hil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: śr sty 07, 2009 00:52
Lokalizacja: Białystok

Post autor: ben_hil » czw sty 15, 2009 16:48

koledzy a moze wiecie jakie powinny byc obroty tego silnika (1.4 na wielopunkcie)? gdy odpalam na zimnym to mam 1000-1050 jak sie rozgrzeje to takie mizerne 800. czy sa one prawidłowe? dodam ze na benzynie . pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 364 gości